Ogłoszenie

Zwiń

Zasady obowiązujące w Giełdzie

W Giełdzie można zamieszczać ogłoszenia TYLKO związane jakkolwiek z XTZ ( z wyjątkiem działu "Inne moto"). Wszystkie ogłoszenia nie spełniające tego warunku będą usuwane przez moderatorów.
Wyjątek stanowi forum "Inne moto".

ZABEZPIECZENIE PRZED SPAMOWANIEM
Aby móc pisać w poszczególnych działach giełdy należy zliczoną minimalną wymaganą liczbę postów:
  • Sprzedam - 10
  • Inne moto - 25
  • Kupię - 5
  • Oddam - 1


EDIT rootolf:

UWAGA:
Sprzedający jest zobowiązany podać cenę przy sprzedawanym przedmiocie. W przypadku braku ceny, ogłoszenie może zostać usunięte.
Jeżeli masz zamiar kupić motocykl od forumowicza zapytaj innych o opinię o tym motocyklu.

Zasady wchodzą w życie z dniem 26.10.2012 r.
Zobacz więcej
See less

[K] sakwy

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

    [K] sakwy

    Hejże,

    Nabędę drogą kupna sakwy. Mocne, fajne, ok. 30L każda.

    PS. tankbag do lc8 również.

    Pozdrawiam, Marcin
    Kraina Pyrą i Gzikiem płynąca
    Adwenczur Klab FB
    Adwenczur Klab w sieci

    #2
    Tylko crosso z dodatkowymi bocznymi kieszeniami, reszta to siuwaks albo za chore pieniądze.
    Był Junak M10, WSK125, potem xt600z i xtz750 aż w końcu przyszło nawrócenie, lc4 620 sc, exc 520, a teraz
    No i oczywiście WSK 125 73' jest nadal, fajnie powspominać szczeniackie czasy
    sigpic

    Komentarz


      #3
      Nad rogalem myślałeś? Czy nie chcesz definitywnie?

      Komentarz


        #4
        Rogal za**ebista opcja!

        Komentarz


          #5
          Ja mam sakwy oxford 1, kumpel ma rogala. Ja to upinam kilka razy dłużej, ale mogę wozić pasażera, a on nie. Taka to różnica.

          Komentarz


            #6
            Korzystając z oftopa jaki tu się zrobił :d Jak są montowane rogale? Całkiem z tyłu go nie dam, bo się przypali od wydechu, a z kolei mam wrażenie, że jak go dam na siedzenie z tyłu to mi plastiki połamie przy najmniejszego glebie w terenie.

            Komentarz


              #7
              Zamieszczone przez kalosh Zobacz posta
              Ja mam sakwy oxford 1, kumpel ma rogala. Ja to upinam kilka razy dłużej, ale mogę wozić pasażera, a on nie. Taka to różnica.
              Też mam oxford na stelażu który robi za tylne gmole, nie dawno się sprawdziły w 100%. I sakwy całe, kufry pewnie by nie przeżyły, a jak już to szlify na pewno by zostały. Pasażer też pełną wygodą siedzi. Rogal jak dla mnie tylko na większą wyprawę,bardziej terenowo-turystycznie,ale to wszystko zależy co komu się podoba i gdzie jezdzi.
              Ostatnio edytowany przez pehowiec; 4462.

              Komentarz


                #8
                Sakwy oxford tylko na asfalt. Na szutrówce szybko szlag je trafi, no i są cholernie niestabilne emocjonalnie - latają góra dół i motocykl przestaje się prowadzić.
                Na większą wyprawę brałbym sakwy crosso. Większa tj. np. gdzieś daleko na wschód na kilka tyg., gdzie cienko z ewentualnymi częściami i trzeba się przygotować nieco mocniej pod względem serwisowym, czy też trzeba zabrać dodatkowe opony, które idealnie pasują na sakwy


                W innym przypadku, przy turystyce solo rogal wystarczy. Ale jest w chooy mniej wygodny i drugie w chooy mniej pojemny. Crosso są mega zaj..fajne Ale ja nie jeżdżę na wyprawy, tylko wycieczki, więc wystarcza rogal
                Zamieszczone przez szokiz Zobacz posta
                Korzystając z oftopa jaki tu się zrobił :d Jak są montowane rogale? Całkiem z tyłu go nie dam, bo się przypali od wydechu, a z kolei mam wrażenie, że jak go dam na siedzenie z tyłu to mi plastiki połamie przy najmniejszego glebie w terenie.
                Trzeba sobie dorobić dystans, który odizoluje plastiki od wydechu. Samych plastików raczej nie połamie. Chociaż w moim łupie plasticz jest tak giętki, że nic mu nie zaszkodzi, w 660 jest już nieco gorzej.

                Komentarz


                  #9
                  Tylnych plastików 660 nie wyobrażam sobie żeby połamać. To boczki na chłodnicę czacha i trójkąty są najbardziej gównianym pomysłem.

                  Komentarz


                    #10
                    ArturS; Sakwy oxford tylko na asfalt. Na szutrówce szybko szlag je trafi, no i są cholernie niestabilne emocjonalnie - latają góra dół i motocykl przestaje się prowadzić.
                    Nie latają , i są bardzo stabilne na takim stelażu jak ja mam . Trzy dodatkowe paski przypinane do stelaży i nic je nie rusza. Czyżby znowu liczyła się marka ?

                    Komentarz


                      #11
                      Również uważam, że jeżeli sakwy to tylko crosso ponieważ:
                      - są nie do zaj@bania: moje były ciagane po koleinach, kilka razy po glebie motek zsuwał się na nich z górki po kamieniach i nic im się nie działo
                      - są wodoodporne, powrót z Rumunii do Polski 600 km w deszczu, a w środku sucho.
                      - porównując je do oksfordów mają nisko środek ciężkości, bo bezpośrednio przekłada się na łatwiesze prowadzenie motocykla.
                      Ostatnio edytowany przez AdamB; 2501.

                      Komentarz


                        #12
                        Wodoodporność- fakt, to zaleta. nie twierdze że są gorsze,twierdzę ze z oxfordami też da się jezdzić i moim zdaniem estetyczniej wyglądają , na czarnym. tak jak wyżej pisałem , zależy co komu leży , jednemu sie podoba córka ,drugiemu teściowa z córką do łóżka z teściową w pole Jak moje padną to kupie crosso, i pewnie też je będę chwalił.

                        Komentarz


                          #13
                          No, rzeczowa dyskusja! Odrzucało mnie od crosso właśnie to, że nie wyglądają na solidne - ale chyba oceniałem po okładce. Jak je się mocuje? Przypasują na każdy stelaż? Jest jakiś pas do przerzucenia przez siodło? Trzeba to cudo dopinać jakoś do stelaża dalej?
                          Kraina Pyrą i Gzikiem płynąca
                          Adwenczur Klab FB
                          Adwenczur Klab w sieci

                          Komentarz


                            #14
                            Jak autor znajdzie sakwy to proszę o zaraportowanie tematu - zmienię nazwę i wrzucę do bardziej stosownego działu, zostanie na przyszłość.

                            W sakwach crosso na górze są 2 haki przymocowane na sztywno do "pleców" sakwy - na nich wiesza się sakwę na górnej rurce stelaża. na dole jest jeszcze jeden hak na gumce, który zaczepia się o dolną rurkę ramki stelaża. Ja jeszcze dawałem po zewnątrz ekspander, który miało to stabilizować, bo w terenie potrafiło się dolne mocowanie rozpiąć, gdy bagaż skakał (niemniej sakwy nigdy nie zgubiłem).
                            Pamiętam, że przerabiałem trochę haki, bo są przystosowane do stelaży rowerowych o mniejszej średnicy rurki - musiałem je trochę porozginać, żeby dobrze siedziały na stelażu do moto z grubszej rurki.
                            Nie pamiętam rozstawu haków, ale u mnie pod crosso idealnie nadał się stelaż od systemu Hepco&Becker (wersja "rurkowa", nie odlewana).

                            pzdr, Adam
                            sigpic

                            Komentarz


                              #15
                              Autor tak zrobi

                              Martwi mnie tylko, że ja mam ten zeskosowany stelaż pod Givi. Dlatego myślałem o jakimś pasie do przerzucenia przez siodło.

                              givi_PL650.jpg
                              Kraina Pyrą i Gzikiem płynąca
                              Adwenczur Klab FB
                              Adwenczur Klab w sieci

                              Komentarz

                              Pracuję...
                              X