Ogłoszenie

Zwiń

Zasady obowiązujące w Giełdzie

W Giełdzie można zamieszczać ogłoszenia TYLKO związane jakkolwiek z XTZ ( z wyjątkiem działu "Inne moto"). Wszystkie ogłoszenia nie spełniające tego warunku będą usuwane przez moderatorów.
Wyjątek stanowi forum "Inne moto".

ZABEZPIECZENIE PRZED SPAMOWANIEM
Aby móc pisać w poszczególnych działach giełdy należy zliczoną minimalną wymaganą liczbę postów:
  • Sprzedam - 10
  • Inne moto - 25
  • Kupię - 5
  • Oddam - 1


EDIT rootolf:

UWAGA:
Sprzedający jest zobowiązany podać cenę przy sprzedawanym przedmiocie. W przypadku braku ceny, ogłoszenie może zostać usunięte.
Jeżeli masz zamiar kupić motocykl od forumowicza zapytaj innych o opinię o tym motocyklu.

Zasady wchodzą w życie z dniem 26.10.2012 r.
Zobacz więcej
See less

Przełacznik - przy prawej manetce

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

    [750] Przełacznik - przy prawej manetce

    Kupię kompletny lub niekompletny włącznik awaryjny zapłonu/rozrusznika... urwałem przełącznik rozrusznika nieopatrznie i teraz włamuje się do własnego motocykla
    Ale chodzi mi o nowszy typ przełacznikapo 91 roku.
    Jeśli nie kompletny, to ma być koniecznie przycisk włącznika rozrusznika.

    Ale wstyd, stoję na granicy i kombinuję jak to moto odpalić
    --== XtzParts.com - części do XTZ 660 i 750 oraz TDM 850-900 ==--

    #2
    Ok, przełącznik od TDM czy XTZ swoją droga, ale co myślicie o tym? http://moto.allegro.pl/przelacznik-z...198775937.html
    Chce mieć też awaryjne. Czy będzie jakiś problem z podłączeniem tego do XTZ?
    --== XtzParts.com - części do XTZ 660 i 750 oraz TDM 850-900 ==--

    Komentarz


      #3
      Jak chcesz mam kpl. przełącznik starego typu (kostki powinny być te same) - lekko pęknięta obudowa, ale w pełni sprawny.
      Co do pytania: podłączyć można wszystko, kwestia dostosowania instalacji Zapewne to jest zwykły włącznik, więc trzeba by podłączyć dodatkowy kabel na wyjściu przerywacza (do przełącznika), a za przełącznikiem użyć 2 diód i wpiąć się w (pewnie najlepiej) w kable przednich kierunkowskazów.
      Ew. mój kolega opatentował taki sposób, że włącznikiem mostkuje obie strony kierunków - wtedy po włączeniu któregokolwiek kierunkowskazu masz awaryjne. Prostsze w wykonaniu.
      Ja przed zakupem sprawdziłbym tylko jak zachowuje się oryginalny przerywacz po podpięciu 4 kierunków na raz.

      pzdr, Adam
      sigpic

      Komentarz


        #4
        Dzieki adam za info
        Własnie boje się ryzykować i kupować coś niesprawdzonego. Spieszy mi się okropnie i bezcelowo nie chcę grzebać, w dodatku garaż jest w remoncie i wszystko do góry nogami :/
        --== XtzParts.com - części do XTZ 660 i 750 oraz TDM 850-900 ==--

        Komentarz


          #5
          Sklep motocyklowy części oraz akcesoria do motocykli, motorowerów marki WSK SHL WFM JAWA MZ ETZ SIMSON JUNAK ROMET KOMAR OGAR MOTORYNKA i wiele innych. Zapraszamy


          Jak myślicie, ten włącznik awaryjnych nada się na coś?
          --== XtzParts.com - części do XTZ 660 i 750 oraz TDM 850-900 ==--

          Komentarz


            #6
            Wygląda trochę, hmm... "chińsko" ? Totolotek - diabli wiedzą jak będzie z trwałością.
            sigpic

            Komentarz


              #7
              Mój brat miał taki do włączania zapłonu w chińskim crosie tylko nie było oznaczenia świateł awaryjnych, jakość kiepska i to bardzo.
              Był Junak M10, WSK125, potem xt600z i xtz750 aż w końcu przyszło nawrócenie, lc4 620 sc, exc 520, a teraz
              No i oczywiście WSK 125 73' jest nadal, fajnie powspominać szczeniackie czasy
              sigpic

              Komentarz


                #8
                czy ktoś może wrzucić zdjęcie nowej wersji włącznika zapłonu (tej po 91 r).
                Czy oprócz sfery wizualnej czymś się różni? jaki był powód zmiany?
                "ja to ja, więc jako ja chcę być znany"
                =>
                Motocyklowy Klub Podróżników STRANGERS.PL

                Komentarz


                  #9
                  Swój również urwałem, polecam naprawę w podobny sposób:

                  PICT0421.jpg

                  Przejechało już swoje i sprawuje się nieźle. Dodatkowy przycisk jest do wskaźników.

                  EDIT - przepraszam, nie zauważyłem że to wątek z przed dwóch lat...
                  Ostatnio edytowany przez Kaytec; 460.

                  Komentarz


                    #10
                    Taki jak w ST, tylko, że zamiast tych dwóch dzyndzli ma szary podłużny przycisk od rozrusznika.
                    --== XtzParts.com - części do XTZ 660 i 750 oraz TDM 850-900 ==--

                    Komentarz


                      #11
                      Zamieszczone przez LukaSS Zobacz posta
                      Taki jak w ST, tylko, że zamiast tych dwóch dzyndzli ma szary podłużny przycisk od rozrusznika.
                      no właśnie chodzi mi o ST.
                      po 91 roku, jak rozumiem, nastąpiła zmiana.
                      jak wygląda ten po zmianie? tylko szarym podłużnym się różni?
                      a technicznie? lepiej zabezpieczony? lepiej izolowany?
                      "ja to ja, więc jako ja chcę być znany"
                      =>
                      Motocyklowy Klub Podróżników STRANGERS.PL

                      Komentarz


                        #12
                        Tutaj masz fotę: http://photos02.otomoto.pl/photos/or...M3099493_4.jpg. Taki sam jest w TDM. Ja mam od TDM 850, w przyszłym roku zmieniam lewy na taki od TDM 900, niemal identyko jdnak o ile młodszy....
                        --== XtzParts.com - części do XTZ 660 i 750 oraz TDM 850-900 ==--

                        Komentarz


                          #13
                          Zamieszczone przez LukaSS Zobacz posta
                          Tutaj masz fotę: http://photos02.otomoto.pl/photos/or...M3099493_4.jpg. Taki sam jest w TDM. Ja mam od TDM 850, w przyszłym roku zmieniam lewy na taki od TDM 900, niemal identyko jdnak o ile młodszy....
                          to co to jest?

                          KLIK
                          "ja to ja, więc jako ja chcę być znany"
                          =>
                          Motocyklowy Klub Podróżników STRANGERS.PL

                          Komentarz


                            #14
                            Jakis stary złom


                            Szukaj od TDM i będziesz miał pewność, że pasuje i działa. Polukaj na foty prawego przełacznika od TDM 900, te też najmłodsze mają też chyba ten sam model jak w XTZ.
                            --== XtzParts.com - części do XTZ 660 i 750 oraz TDM 850-900 ==--

                            Komentarz


                              #15
                              Zamieszczone przez _ja Zobacz posta
                              to co to jest?

                              KLIK
                              Na pewno nie jest to oryginał, ktoś wystrugał z jakiegoś paździerza.

                              Komentarz

                              Pracuję...
                              X