Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

xtz 660 nierówno pracuje gaśnie dzwoni

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

    xtz 660 nierówno pracuje gaśnie dzwoni

    Witam wszystkich.Moja mini tenerka służy mi tylko do wypadów na boczne drogi. Od jakiegoś czasu ciężko odpala (długo trzeba kręcić, jakby musiała napompować paliwa. Oczywiście na ssaniu. Po rozgrzaniu jest prawie ok, tzn. na wolnych lubi sobie przerwać i zgasnąć. Poza tym chyba zawory do regulacji. Mam nadzieję że po obejrzeniu krótkiego filmiku dokonacie diagnozy on-line. Link do filmu:

    #2
    wyczyść filtr powietrza, wyczyść i wyreguluj gaźnik takie coś dzieje się na zbyt ubogiej mieszance, jak sprawdzić skład mieszanki na wolnych a no bardzo prosto jeżeli mieszanka jest ok lub zbyt uboga po zdjęciu przewodu z króćca ssącego co idzie do pompy paliwa po dostaniu lewego powietrza moto powinno zwolnić i zgasnąć a jeżeli zbyt bogata to przyspieszy na chwilkę skład ustawiamy tak że zaczynamy od zbyt bogatej i jak przestaje przyspieszać po odetkaniu dziurki w króćcu czy jak to nazwać wracamy o 1/4 obrotu i jest git, później po jakimś przebiegu sprawdzamy kolor świecy i ewentualnie korygujemy skład mieszanki, a jak już będziesz to robić razem z zaworkami wypadało by sprawdzić świece i ja wymienić bądź wyczyścić i ustawić odpowiedni odstęp elektrody
    https://t.me/pump_upp

    Komentarz


      #3
      metoda na sprawdzenie skladu...???!!!
      Tu zaczac trzeba od podstaw-jest olej w tym silniku?
      Tak powazniej - rozrzad,zawory,stan glowicy i dopiero jakies ruchy z gaznikami.... tak na szybko to mozna psiknac jakims plakiem czy tam innym samostartem bo wykaze zasysanie lewego powietrza przez oske lub krocce.
      Przepraszam za pisownie - telefon.

      Komentarz


        #4
        Tak metoda na sprawdzenie składu prosto ze szkolenia na mechanika motocyklowego pozwala to sprawdzić czy skład jest zbyt bogaty na wolnych obrotach, oczywiście można używać specjalistycznych przyrządów od sond do pomiaru afr przez colortune po mierzenie temperatury spalin ale czy każdy to posiada albo kupi to do regulowania gaźnika jeżeli robi to raz na rok albo i rzadziej? Sam z niedowierzaniem sprawdzałem ta metodę skład mieszanki wg colortune, pomiaru temperatury spalin i oceny koloru świecy po godzinie pracy na wolnych kolor świecy prawidłowy, po skonfrontowaniu tego z rożnymi innymi metodami regulacji składów na wolnych jest to metoda najprostsza i najdokładniejsza
        https://t.me/pump_upp

        Komentarz


          #5
          Zamieszczone przez mz1106 Zobacz posta
          Tak metoda na sprawdzenie składu prosto ze szkolenia na mechanika motocyklowego (...) jest to metoda najprostsza i najdokładniejsza
          O który króciec dokładnie chodzi?
          - króciec podciśnienia powietrza z gaźnika->pompa paliwa
          - króciec paliwowy z pompy paliwa->komory pływakowej w gaźniku

          Komentarz


            #6
            Obstawiam, że pierwszy

            Komentarz


              #7
              Króciec między gaźnikiem a cylindrem od strony kranika przewód z tego króćca idzie do pompy paliwa i steruje jej pracą(w 660) który przewód odpiąć w tej metodzie w innych moto ten który steruje podciśnieniowo pompą paliwa lub przewody z przyłączy do synchronizacji; chodzi o celowe podanie lewego powietrza między cylinder(dokładniej kanał ssący głowicy) a gaźnik
              https://t.me/pump_upp

              Komentarz

              Pracuję...
              X