Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Ograniczenie mocy XTZ 750

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

    [750] Ograniczenie mocy XTZ 750

    Cześć, myślę że to odpowiednie miejsce, aby o to zapytać nie widziałem wcześniej podobnego pytania, więc piszę swój temat.

    Przymierzam się do zakupu XTZ 750, mam pytanie czy dałoby radę ograniczyć moc tak, aby mieściła się w przedziale na kat. A2 (W dowodzie ). Czy może odpuścić sobie blokowanie na własną rękę i kupić zdławiony egzemplarz sprowadzony ze Szwajcarii.
    Jeśli chciałbym dławić na własną rękę jaki byłby tego koszt, co potrzebuję żeby to zrobić itd.

    Dzięki za pomoc!

    Pozdrawiam.

    #2
    Zrób normalne prawo jazdy i nie będziesz musiał kombinować.Gdzieś widziałem jakieś ogłoszenie że zdławioną 750 .

    Komentarz


      #3
      Tak, tylko na kat A trzeba mieć 24 lata, a ja tyle nie mam... A też mi się nie chce tych kilku lat uśmiecha czekać

      Komentarz


        #4
        da się (rzadko, bo rzadko) normalnie dostac: https://www.olx.pl/d/oferta/yamaha-x...&sliderIndex=1
        Pzdr!
        prawko juz na 650, XTZ750 byla moim pierwszym moto, a teraz mam frajde

        Komentarz


          #5
          Tak, widziałem ją gdybym miał już wystarczająca ilość pieniędzy, to bym się zastanowił nad nią... A tak to została jeszcze chwila, więc pewnie się sprzeda...
          Trzeba myśleć pozytywnie, że coś zblokowanego trafi się za parę miesięcy albo myśleć nad zblokowaniem samemu, tylko jak?

          Komentarz


            #6
            Samemu to musiałbyś kupić homologowany kit w ASO Yamahy i z papierami na stację diagnostyczną. Jak usłyszysz cenę to trzy dni się będziesz z podłogi zbierał.
            Jeżeli jest jeden cylinder to pozostaje tylko jeden wybór...
            Jeżeli jest wybór to mogą być nawet cztery...

            Komentarz


              #7
              Czyli trzeba mieć nadzieje, że znajdzie się jakiś egzemplarz który będzie miał w papierku 35kw, albo kupić już xtz 660, chociaż patrząc na ceny po jakich chodzą... Jednak wolałbym super tenere.

              Ale mam nadzieje, że ktoś już sam dławił 750 i chętnie podzieli się informacją

              Komentarz


                #8
                Ja mam taką [emoji851]ale nie sprzedam [emoji2957]


                Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

                Komentarz


                  #9
                  Predzej Ci sie trafi odblokowana, z niezmienionymi papierami (dalej A2), niz dobry patent na ograniczanie innej...
                  Pzdr!
                  prawko juz na 650, XTZ750 byla moim pierwszym moto, a teraz mam frajde

                  Komentarz


                    #10
                    Dzwoniłem dziś do dwóch serwisów z hamownią podpytać jak to wygląda jest to do zrobienia koszt blokowania 700-800zł.

                    Komentarz


                      #11
                      Wg mnie podali ci cenę za wystawienie kwitu, dodatkowe koszty wyjdą na koniec imprezy.
                      "Na dobry początek - jedź na koniec świata"

                      Komentarz


                        #12
                        Zamieszczone przez Beniamin Zobacz posta
                        Wg mnie podali ci cenę za wystawienie kwitu, dodatkowe koszty wyjdą na koniec imprezy.
                        Wydaje mi się, że w rozmowie wypowiedziałem się jasno. "Chciałbym ograniczyć moc motocykla z 70km na 47km tak, abym mógł nim jeździć na kat. A2" No, ale dla pewności jeszcze tam zadzwonię i spytam jeszcze raz za jakiś czas...

                        Komentarz


                          #13
                          Koledzy podali już najprostsze rozwiązanie - szukaj "Szwajcara" ! Jeszcze nie spotkałem sprowadzanej że Szwajcarii ST gdzie komuś chciałoby się zmieniać moc w papierach ( sam miałem 2 szt z 35 kw w dowodach). Beniamin wie co mówi - koszt dławienia który Ci podali to prawdopodobnie króćce gaźnikowe +dysze i robocizna.

                          Komentarz


                            #14
                            Tak, trzeba będzie szukać tego "Szwajcara", ale blokowanie to ostateczność, dziś też napisałem do jednego serwisu który świadczy takie usługi i cena wynosi 1100zł z opinią rzeczoznawcy...
                            Trochę pieniędzy to jest, ale nie wypada to tak źle...

                            Jeśli trafi się zadbany zblokowany egzemplarz, to będzie brany jako pierwszy pod uwagę... Bo jeśli mam jednak kupić zajechanego "Szwajcara" to chyba jednak wolę zblokować na własną rękę egzemplarz w lepszym stanie

                            Komentarz


                              #15
                              Widzę, że jesteś zdetermionowany na XTZ. Może warto się jeszcze rozejrzeć za innym motocyklem?
                              ps. Szwajcar jest pewniejszym rozwiązaniem, bo fabryczne dławienie powinno zabezpieczyć silnik w okresie ekspolatacji. Nie powinien być tak katowany...

                              Komentarz

                              Pracuję...
                              X