Ogłoszenie

Zwiń

Zasady obowiązujące w Giełdzie

W Giełdzie można zamieszczać ogłoszenia TYLKO związane jakkolwiek z XTZ ( z wyjątkiem działu "Inne moto"). Wszystkie ogłoszenia nie spełniające tego warunku będą usuwane przez moderatorów.
Wyjątek stanowi forum "Inne moto".

ZABEZPIECZENIE PRZED SPAMOWANIEM
Aby móc pisać w poszczególnych działach giełdy należy zliczoną minimalną wymaganą liczbę postów:
  • Sprzedam - 10
  • Inne moto - 25
  • Kupię - 5
  • Oddam - 1


EDIT rootolf:

UWAGA:
Sprzedający jest zobowiązany podać cenę przy sprzedawanym przedmiocie. W przypadku braku ceny, ogłoszenie może zostać usunięte.
Jeżeli masz zamiar kupić motocykl od forumowicza zapytaj innych o opinię o tym motocyklu.

Zasady wchodzą w życie z dniem 26.10.2012 r.
Zobacz więcej
See less

Zamienię XT660ZA na XT660Z

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

    [660Z] Zamienię XT660ZA na XT660Z

    Jak w tytule - posiadam wersję z ABS - ten model nie sprawdził się w moim użytkowaniu
    rocznik 2012 kupiony w polskim salonie ,książka serwisowa , przebieg 9200 km , dodatkowo oryginalne handbary i siedzenie Mariomoto (wygodne) - zamienię na model bez ABS w podobnym roczniku i stanie .
    ewentualnie sprzedam
    3.jpg

    #2
    Nie rozumiem jakoś.... różnicą ma być tylko brak ABS-u?
    --== XtzParts.com - części do XTZ 660 i 750 oraz TDM 850-900 ==--

    Komentarz


      #3
      a nie można tego obejść? wyłączyć? etc...?

      Komentarz


        #4
        ABS to fajna sprawa , ale na asfalt , na szutrach się nie sprawdza
        wersja z ABS nie jest niestety to samo co xt660z bez ABS - dodatek ABS zmusił konstruktorów do przeprojektowania praktycznie pół motocykla ( akku pod bakiem , inne zawiechy , inny bak - pojemnosc ta sama ale mniejsza rezerwa) - to szczegóły konstrukcyjne. W praktyce okazuje się , że jest to motocykl nastawiony na wąskie drogi , głownie asfalt i spokojne szutry , gdzie czuje się jak ryba w wodzie , wersja bez ABS ma większe skoki zawieszeń co za tym idzie jest bardziej miękki w terenie natomiast na asfalcie lekko odstaje za ABS ( w zakrętach )
        no i wersja ZA jest dużo niższa od Z co za tym idzie osoby niskiego wzrostu prędzej go dosiądą .
        to tak w skrócie
        tak czy owak ZA na Mongolię się nie nadaje ( jak dla mnie) więc chcę zmienić

        - - - Zaktualizowano - - -

        ABS można wyłączyć zakładając dodatkowy wyłącznik w obwód bezpiecznika . Przełącznik działa on-line - wyłącza ABS od razu w czasie jazdy . Załączenie ABS podczas jazdy odbywa się z opóźnieniem ok 2 sekundy ( czas na autodiagnostyke)

        Komentarz


          #5
          Rzeczywiście różnice są dosyć znaczące a zawsze myślałem że to są identyczne motory! skok amora z przodu 160 !!.... niezła lipa dobrze wiedzieć bo się właśnie na wersje ABS nastawiałem.

          Komentarz


            #6
            Zamieszczone przez azitoshi Zobacz posta
            Rzeczywiście różnice są dosyć znaczące a zawsze myślałem że to są identyczne motory! skok amora z przodu 160 !!.... niezła lipa dobrze wiedzieć bo się właśnie na wersje ABS nastawiałem.
            Ja też myslałem, że mniej zmian ma moto z ABS, a tu takie kwiatki...
            --== XtzParts.com - części do XTZ 660 i 750 oraz TDM 850-900 ==--

            Komentarz


              #7
              Zamieszczone przez LukaSS Zobacz posta
              Ja też myslałem, że mniej zmian ma moto z ABS, a tu takie kwiatki...
              I stojąc obok siebie kierownik wersji Z patrzy z góry na pacjenta na wersji z abs-em, ale trzeba przyznać maszyny są zacne i frajde z jazdy dają sporą

              Komentarz


                #8
                Tego lata zrobiliśmy na urlopie 4 tys. km jadąc tymi samymi autostradami , drogami , dróżkami, kozimi ścieżkami kiera w kiere , wydech w wydech XT660ZA wraz z wersją XT660Z a z tyłu dostojnie africa twin .Była to doskonała okazja do porównania motocykli , zwłaszcza że nieraz przesiadaliśmy się na motorach.
                Generalnie jest tak jak pisałem powyżej - ZA jest lepsza na asfalt , chociaż nie odstępowała w terenie ani kawałek - różnica taka , że Z jechała spokojnie natomiast ZA już była nerwowa podskakując na nierównościach, za to na asfalcie ZA lepiej siedzi w zakrętach , mniej buja i generalnie zaczyna dzikować , na wersji Z nie ma takiego fanu , choć jej kierownik generalnie nie narzekał .
                podsumowując - według mnie ZA nadaje się do jazdy w proporcjach 65/35 asfalt /teren zaś wersja bez ABS 45/55 asfalt/teren.
                niby różnice nie duże ale nic tak nie wnerwia na gorszych drogach jak kierownik na Z sobie pyka na siedząco a za nim ZA na stojaka
                tak , że chętnie zamienię się na wersje Z - oferta idealna dla niskich osób , które nie ogarniają wersji Z lub mało się kręcą po gorszych drogach
                ewentualnie sprzedam

                Komentarz


                  #9
                  Nikogo chętnego na zamianę ?
                  to może sprzedam - cena 25700 do delikatnej symbolicznej negocjacji
                  -to za darmo prawie jak na rocznik 2012

                  Komentarz


                    #10
                    Z uwagi na to, że aktualnie wałkuje temat małej Teresy, a trafiłem na fajny egzemplarz, ale niestety lub może stety w wersji z ABS na podstawie danych z internetu zrobiłem małe zestawienie między wersją z i bez ABS.
                    Może komuś się przyda.
                    Zdjęcia

                    Komentarz

                    Pracuję...
                    X