Ogłoszenie

Zwiń

Zasady obowiązujące w Giełdzie

W Giełdzie można zamieszczać ogłoszenia TYLKO związane jakkolwiek z XTZ ( z wyjątkiem działu "Inne moto"). Wszystkie ogłoszenia nie spełniające tego warunku będą usuwane przez moderatorów.
Wyjątek stanowi forum "Inne moto".

ZABEZPIECZENIE PRZED SPAMOWANIEM
Aby móc pisać w poszczególnych działach giełdy należy zliczoną minimalną wymaganą liczbę postów:
  • Sprzedam - 10
  • Inne moto - 25
  • Kupię - 5
  • Oddam - 1


EDIT rootolf:

UWAGA:
Sprzedający jest zobowiązany podać cenę przy sprzedawanym przedmiocie. W przypadku braku ceny, ogłoszenie może zostać usunięte.
Jeżeli masz zamiar kupić motocykl od forumowicza zapytaj innych o opinię o tym motocyklu.

Zasady wchodzą w życie z dniem 26.10.2012 r.
Zobacz więcej
See less

Sprzedam XTZ 750 '89 za 4700

Zwiń
Ten temat jest zamknięty
X
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

    Sprzedam XTZ 750 '89 za 4700

    Chyba sprzedam Yamahę XTZ 750 Super Tenere, rocznik 1989.

    Motocykl kupiłem w z przebiegiem na liczniku ok. 40 000 km w roku 2009, ostatnie 2 lata praktycznie nie jeżdżony. Teraz ma troszkę ponad 62 000. Motocykl był sprowadzony z Włoch.

    Wymieniłem w nim rozrząd (jakieś 12 000km temu), ostatnio był robiony przegląd głowicy z docieraniem zaworów i wymiana pierścieni tłokowych. Do wymiany tarcze hamulcowe (mają już spory rant) i zestaw napędowy. Niestety ma dość mocno pokancerowane plastiki, od prób offroadowych, i nieco przekoszony stelaż reflektorów.

    Więcej informacji o motocyklu pod tym linkiem (trzeba być zalogowanym na forum)



    Cena jakieś 4700PLN ?, motor stoi w Zduńskiej Woli.

    IMG_2573.jpgIMG_2582.jpgIMG_2581.jpgIMG_2580.jpgIMG_2579.jpgIMG_2578.jpgIMG_2577.jpgIMG_2575.jpgIMG_2574.jpgIMG_2583.jpg

    jakby ktoś reflektował tel. 602446161

    Pozdr.

    #2
    A co za problemy z głowicą miałeś, że ja zdejmowałeś ?

    Komentarz


      #3
      Wielkie problemy to chyba raczej raczej nie były.

      Od dłuższego czasu chciałem dotrzeć zawory i wymienić uszczelniacze, profilaktycznie. Motocykl wiekowy, nie wiadomo było czy ktoś kiedykolwiek to robił, ja też jeździłem nie zaglądając przez około 20tkm. Kiedy Tenerka zaczęła lekko puszczać niebieski dymek po mocnej przegazówce i nagłym zamknięciu przepustnicy zdecydowałem że nie ma na co czekać. Przy okazji zdjęliśmy tez cylinder, stan tłoków i cylindra w normie, ale pierścienie wykazywały już spore zużycie, więc je również zmieniliśmy.

      Komentarz


        #4
        Blaz, powiedz czy po tych zabiegach objawy kopcenia zniknęły? Przymierzam się w zimie do rozbiórki moto, wymiany profilaktycznie uszczelniaczy, na pewno czyszczenie zaworów, zobaczymy co z tłokami i pierścieniami. Mimo, że moto chodzi jak złoto

        Komentarz


          #5
          Zamieszczone przez Pablo1972 Zobacz posta
          Blaz, powiedz czy po tych zabiegach objawy kopcenia zniknęły? Przymierzam się w zimie do rozbiórki moto, wymiany profilaktycznie uszczelniaczy, na pewno czyszczenie zaworów, zobaczymy co z tłokami i pierścieniami. Mimo, że moto chodzi jak złoto
          Miałem identyko i problemy po wymianie pierścieni oraz zrobieniu głowicy minęły
          --== XtzParts.com - części do XTZ 660 i 750 oraz TDM 850-900 ==--

          Komentarz


            #6
            Zamieszczone przez Pablo1972 Zobacz posta
            Blaz, powiedz czy po tych zabiegach objawy kopcenia zniknęły? Przymierzam się w zimie do rozbiórki moto, wymiany profilaktycznie uszczelniaczy, na pewno czyszczenie zaworów, zobaczymy co z tłokami i pierścieniami. Mimo, że moto chodzi jak złoto
            Zamieszczone przez LukaSS Zobacz posta
            Miałem identyko i problemy po wymianie pierścieni oraz zrobieniu głowicy minęły
            Pablo, mnie się też wydaje że jest ok. To przykapcanie przed rozbiórką nie było wprawdzie jakieś drastyczne, ale teraz jest całkiem w porządku, chociaż przydałoby się jeszcze troszkę popracować nad gaźnikami.

            Obecnie wygląda to (i brzmi) tak:

            Komentarz


              #7
              Jak dla mnie to żadnego kopcenia nie zauważyłem. Moto było rozgrzane czy tak od razu w palnik
              Nie rób tego dzisiaj, co możesz odłożyć na jutro. Czy jakoś tak...

              Komentarz


                #8
                Zamieszczone przez pio Zobacz posta
                Jak dla mnie to żadnego kopcenia nie zauważyłem. Moto było rozgrzane czy tak od razu w palnik
                W pewnym momencie puszcza tam na czarno dymek, to już chyba sprawa wieku podzespołów gaźnika, ustawiony jest "podręcznikowo", ale iglica i dysze mają już swoje lata

                Przegazówki na rozgrzanym silniku, po jakichś 10km jazdy.

                Komentarz


                  #9
                  Łoo brał bym dzisiaj ale nie jestem w stanie , nie chcesz Astry F cabrio 99 rok

                  Komentarz


                    #10
                    Zamieszczone przez blaz Zobacz posta
                    Pablo, mnie się też wydaje że jest ok. To przykapcanie przed rozbiórką nie było wprawdzie jakieś drastyczne, ale teraz jest całkiem w porządku, chociaż przydałoby się jeszcze troszkę popracować nad gaźnikami.

                    Obecnie wygląda to (i brzmi) tak:

                    Dzieki Panowie za odpowiedzi.
                    Blaz, super brzmi i ni cholery Ci nie kopci, u mnie przy takim garowaniu lubi puścić dymka, poza tym pije olej więc remoncik jak najbardziej wskazany.
                    Mam jeszcze do Ciebie pytanie o kierę, kupiłeś moto z taką czy Ty zakładałeś?

                    Komentarz


                      #11
                      Dymek jest ... ale czarny i tak jak "blaz" napisał gaźniki do dopracowania - ale jak na ten wiek - jest dobrze

                      Komentarz


                        #12
                        Zamieszczone przez MaciekTOS Zobacz posta
                        Łoo brał bym dzisiaj ale nie jestem w stanie , nie chcesz Astry F cabrio 99 rok
                        Heh , kuszące, ale staram się raczej zredukować trochę park maszyn.

                        - - - Zaktualizowano - - -

                        Zamieszczone przez Pablo1972 Zobacz posta
                        Dzieki Panowie za odpowiedzi.
                        Blaz, super brzmi i ni cholery Ci nie kopci, u mnie przy takim garowaniu lubi puścić dymka, poza tym pije olej więc remoncik jak najbardziej wskazany.
                        Mam jeszcze do Ciebie pytanie o kierę, kupiłeś moto z taką czy Ty zakładałeś?
                        Kierownica jest przechodnia, montowałem ją już chyba kolejno w trzech motocyklach, ST kupiłem z oryginalną stalową, ale podarowałem ją kumplowi, który swoją wykrzywił. Do ST wrzucę chyba zwykłą fi 22, PROtaper bardziej przydaje się w motocyklach o dużej częstotliwości wywijania kozłów (i.e. exc, wr, etc. )
                        Ostatnio edytowany przez blaz; 151.

                        Komentarz


                          #13
                          Wracając do kierownicy, właśnie dokonałem "downkonwersji" motocykla, zamieniając kierownicę wzmacnianą na standardową, średnica 22, mocowanie nioryginalne, od starego LC4.


                          IMG_2745.jpgIMG_2749.jpg


                          W związku z czym cena też jakieś 200PLN niższa, poza tym motocykl żyje ma si się dobrze.


                          IMG_2740.jpgIMG_2741.jpg
                          Ostatnio edytowany przez blaz; 151.

                          Komentarz


                            #14
                            Nie opuszczaj tyle z ceny ! Biorę na wiosnę za 5 tys !

                            Komentarz


                              #15
                              Cześć.

                              Zapomniałem wcześniej zameldować, motocykl sprzedany na początku stycznia.

                              Można chyba zamknąć temat.

                              Komentarz

                              Pracuję...
                              X