Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Ocynkowana oś

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

    [750] Ocynkowana oś

    Cześć, robię w sumie remont Penerki i przez nieuwagę jedna ze śrub-osi z tylnego zawieszenia (przy dog-bone'sach) poszła cała do ocynku. Nie znam się na tym i nie wiem czy to może tak zostać. Powłoka jest co prawda cienka bardzo, ale nie wiem czy nadaje się do pracy w łożysku.

    Pozdrawiam, Marcin
    Kraina Pyrą i Gzikiem płynąca
    Adwenczur Klab FB
    Adwenczur Klab w sieci

    #2
    ośka robi za bierznie dla łożyska igiełkowego? Dużo zalezy od grubosci powłoki. ostatnio naniesli mi ok 0,2 mm warstwe ocynku i musiałem scierać papierkiem sciernym zeby w łozysko oś weszła. Warstwa ocynku nie jest jakas twarda wiec tak czy innaczej sie wytrze.

    Komentarz


      #3
      Jeśli wejdzie w łożysko to i tak zaraz powłokę h.j strzeli, nie kombinuj tylko zmień śrubę na nową.
      Był Junak M10, WSK125, potem xt600z i xtz750 aż w końcu przyszło nawrócenie, lc4 620 sc, exc 520, a teraz
      No i oczywiście WSK 125 73' jest nadal, fajnie powspominać szczeniackie czasy
      sigpic

      Komentarz


        #4
        Zamieszczone przez szafura Zobacz posta
        Cześć, robię w sumie remont Penerki i przez nieuwagę jedna ze śrub-osi z tylnego zawieszenia (przy dog-bone'sach) poszła cała do ocynku.
        Ile kosztuje takie cos? Czy sruby trzeba jakos przygotowywac czy dajesz takie jak byly, z rdza brudem itp?
        Robisz to w jakims zakladzie kolo siebie czy wysylkowo? Zadowolny jestes z rezultatow? Pytam bo dobrze wiedziec na przyszlosc, a kilka razy sruby po takim procesie juz widziałem i niezle sie prezentuja.
        Ostatnio edytowany przez Krzsiek; 62.

        Komentarz


          #5
          JA wszystkie klamoty do shl dawałem za 40 pln. cały karton srub blaszek itp. Robi to chyba kazda galwanizeria. wpisz sobie na google gdzie masz najblizej

          Komentarz


            #6