Do sprzedania motocykl naszego forumowego kolegi gruby88.
Z powodu wyjazdu i pilnych spraw rodzinnych prosił mnie o pomoc w wystawieniu ogłoszenia.
Historię motocykla można znaleźć na forum, jest to sławna teresa po Bartasie, która miała być taka obłędna, opisywane w Motovoyager, numeru nie pamiętam,
życie zweryfikowało poprzedniego właściciela i jego motocykl ale nie o tym mowa
Przebieg motocykla w tej chwili ponad 57 tys,
w sezonie 2014 przejechał niecałe 500km z powodu braku czasu (ślub, żona, dom i te sprawy)
regulacja gaźników i zaworów przed zimą, wymiana oleju również, Motul 5100 10w40 ester.
króćce gaźników wymienione na nowe, bez druciarstwa i klejenia,
Opony TKC 80 Twinduro, DOT 13, obie dętki również, przebieg tyłu jak i przodu lekko ponad 1tys km.
Wydech Paris Dakar Replica - Arrow
kolektory z nierdzewki,
Gmole Rumuńskie Haevy Duty,
stopka centralna,
Kufry aluminiowe 3x i stelaż ,
Kierownica Renthal podwyższana + podwyższenia,
Hand Bary Acebris,
Grzane manetki,
Olejarka Motooiler - zbiorniczek na olej przy akumulatorze,
Czujnik i kontrolka ciśnienia oleju,
Lampy przednie WESEM pod żarówki 55/60W H4 na przekaźnikach,
Żarówki tył oraz kierunkowskazy Led - zmieniony przerywacz do kierunkowskazów,
tylny amortyzator Wilbers - pełna regulacja dobicia, odbicia i napięcia wstępnego - jeszcze na gwarancji, pokrętło regulacji z boku,
sprężyny progresywne w przednim zawieszeniu,
przebieg oleju i uszczelniaczy na przodzie ok 2 tys km,
Gniazdo zapalniczki 2x usb,
siedzenie akcesoryjne od forumowego kolegi MX Wulkan,
akcesoryjna osłona chłodnicy z nierdzewki,
Podwyższana szyba MRA + deflektor,
Regulator napięcia RN 05 akcesoryjny,
Wymienione na nowe i nasmarowane w sezonie linki ssania i sprzęgła,
Wymienione łożysko dolne tylnego amortyzatora, oryginał a nie jakieś od koparki, oraz wszystkie uszczelnienia,
nasmarowane wszystkie kalamitki,
łańcuch złoty DiD 520 VX2, zębatki sunstar,
wymienione gumki tłoczków w zaciskach hamulcowych,
stalowy oplot przewodów hamulcowych na przodzie,
poszerzenia podnóżków kierowcy od forumowego kolegi Łojek,
instalacja elektryczna robiona z głową, bez drutowania i kręcenia,
CENA 14900 pln, do rozsądnej negocjacji tylko po obejrzeniu motocykla na żywo.
NIE ma możliwości sprzedaży motocykla bez jakichkolwiek akcesoriów, tylko wszystko razem jak widać na zdjęciach.
to o co zawsze ludzie pytają w ogłoszeniach, powód sprzedaży? Przesiadka na KTM LC8 ADV R 990
tel. do Mariusza 728-323-679
link do wszystkich posiadanych zdjęć




Z powodu wyjazdu i pilnych spraw rodzinnych prosił mnie o pomoc w wystawieniu ogłoszenia.
Historię motocykla można znaleźć na forum, jest to sławna teresa po Bartasie, która miała być taka obłędna, opisywane w Motovoyager, numeru nie pamiętam,
życie zweryfikowało poprzedniego właściciela i jego motocykl ale nie o tym mowa

Przebieg motocykla w tej chwili ponad 57 tys,
w sezonie 2014 przejechał niecałe 500km z powodu braku czasu (ślub, żona, dom i te sprawy)
regulacja gaźników i zaworów przed zimą, wymiana oleju również, Motul 5100 10w40 ester.
króćce gaźników wymienione na nowe, bez druciarstwa i klejenia,
Opony TKC 80 Twinduro, DOT 13, obie dętki również, przebieg tyłu jak i przodu lekko ponad 1tys km.
Wydech Paris Dakar Replica - Arrow
kolektory z nierdzewki,
Gmole Rumuńskie Haevy Duty,
stopka centralna,
Kufry aluminiowe 3x i stelaż ,
Kierownica Renthal podwyższana + podwyższenia,
Hand Bary Acebris,
Grzane manetki,
Olejarka Motooiler - zbiorniczek na olej przy akumulatorze,
Czujnik i kontrolka ciśnienia oleju,
Lampy przednie WESEM pod żarówki 55/60W H4 na przekaźnikach,
Żarówki tył oraz kierunkowskazy Led - zmieniony przerywacz do kierunkowskazów,
tylny amortyzator Wilbers - pełna regulacja dobicia, odbicia i napięcia wstępnego - jeszcze na gwarancji, pokrętło regulacji z boku,
sprężyny progresywne w przednim zawieszeniu,
przebieg oleju i uszczelniaczy na przodzie ok 2 tys km,
Gniazdo zapalniczki 2x usb,
siedzenie akcesoryjne od forumowego kolegi MX Wulkan,
akcesoryjna osłona chłodnicy z nierdzewki,
Podwyższana szyba MRA + deflektor,
Regulator napięcia RN 05 akcesoryjny,
Wymienione na nowe i nasmarowane w sezonie linki ssania i sprzęgła,
Wymienione łożysko dolne tylnego amortyzatora, oryginał a nie jakieś od koparki, oraz wszystkie uszczelnienia,
nasmarowane wszystkie kalamitki,
łańcuch złoty DiD 520 VX2, zębatki sunstar,
wymienione gumki tłoczków w zaciskach hamulcowych,
stalowy oplot przewodów hamulcowych na przodzie,
poszerzenia podnóżków kierowcy od forumowego kolegi Łojek,
instalacja elektryczna robiona z głową, bez drutowania i kręcenia,
CENA 14900 pln, do rozsądnej negocjacji tylko po obejrzeniu motocykla na żywo.
NIE ma możliwości sprzedaży motocykla bez jakichkolwiek akcesoriów, tylko wszystko razem jak widać na zdjęciach.
to o co zawsze ludzie pytają w ogłoszeniach, powód sprzedaży? Przesiadka na KTM LC8 ADV R 990

tel. do Mariusza 728-323-679
link do wszystkich posiadanych zdjęć





Komentarz