Hej
Po dłuższym czasie i odwlekaniu z dnia na dzień, tygodnia na tydzień i miesiąca na miesiąc wystawiam na sprzedaż moją dobrą towarzyszkę. Teresę mam od 2010 roku i zrobiłem na niej ponad 50 tyś km. Byłem na niej na Ukrainie, w Czeczeni, Gruzji, Armenii, Turcji, Rumuni, Kazachstanie, Rosji, Uzbekistanie, Kirgistanie, Tadżykistanie, Mongolii, nad Bajkałem i wielu innych równie ciekawych miejscach. Pomimo, iż nie jest to nowy motocykl i zdarzyło się, że kilka razy musiałem się z nim użerać w garażu to nigdy nie zawiódł mnie na trasie (rok 2013 - wyprawa Dalekistan - 3 miesiące - 23 000km). Sprzedaję z kilku powodów, chce coś mniejszego i lżejszego (może TT może LC4 - będę myślał po sprzedaży), z powodu, że się przeprowadziłem do innego miasta chciałbym się pozbyć całego szpeju związanego z ST. Motocykl jest mocno doinwestowany, postaram się wymienić wszystkie rzeczy, które zostały zrobione, chodź będzie to trudne:
- Progresywne sprężyny zawieszenia przedniego Wirth®
- Gmole wysokie
- Stelaże pod kufry
- Kratka na reflektor
- Stopka centralna
- Akcesoryjne owiewki przednie, centralna ADV
- Handbary acerbis
- Podgrzewane manetki Oxford®
- Olejarka łańcucha Motooiler®
- Żarówki 2x H4
- 2x gniazdo 12V
- Lusterka od Hondy XLV 600 Transalp
- Światła awaryjne
- Bagster + torba bagstera
- Czujnik ciśnienia oleju
- Akcesoryjna kierownica reikon
- Robiony na zamówienie tłumik ADV (kaliński)
- Robiona na zamówienie osłona chłodnicy mojego projektu
- Przerobiony przedni błotnik na ADV
- Pompa hamulca przedniego od Yamaha XJ6
- Przednie przewody hamulcowe w oplocie HELL
Do tego motocykl sprzedaję z:
- Duże kufry boczne aluminiowe
- Duży kufer centralny
- Pokrowiec
- Oryginalny tłumik
- Zapasowa kanapa (miała być do przerobienia)
- Zestaw części - linki sprzęgła, gazu, alternator, uszczelniacze lag, itp, itd, sam nie wiem ile tego mam
- Oryginalne przednie owiewki + szyba (jeden boczek jest mocno potrzaskany i reanimowany)
- Oryginalny błotnik
- Oryginalne handbary
- Oryginalne lusterka
Do tego pewnie coś jeszcze dochodzi o czym zapomniałem, ale jak widać lista jest długa i z pamięci trudno to wszystko wymienić.
Jeżeli chodzi o stan techniczny. Teresę kupiłem jak miała przejechane 50 k km, teraz ma bodajże 02 k km, licznik się przekręcił, ale nigdy nie był kręcony, bynajmniej przeze mnie. Tarcze stan bdb, klocki około 50%, napęd do wymiany, opony nadają się tylko do terenu, mięsa mają jeszcze, ale są stare, ja bym wymieniał. Regulacja zaworów i gaźników zrobiona, zalany olej Motul 5100, do wymiany też jest pedał tylnego hamulca, do wyprostowania dolna półka. Jeżeli chodzi o silnik, przed Dalekistanem została wymieniona głowica, prawie nówka, po powrocie okazało się, że luzy zaworowe praktycznie nie są do korygowania (bardzo dobra głowica!). Przez całą wyprawę, przy dużym obciążeniu motocykla i wysokiej temperaturze średnie zużycie oleju wyniosło 0.8l na 1000km. Motocykl po wymianie głowicy odpala zawsze, nie mam większych problemów nawet jak dłużej postoi, wcześniej bywało różnie. Spalanie 5-6 litrów, zależy jak jeździsz
Jeżeli chodzi o stan wizualny. Teresa jest oklejona, można to zdjąć i pomalować, okleić, założyć oryginalne owiewki, co dusza zapragnie. Po za tym normalne ślady użytkowania takiego motocykla, zadrapania, gdzieniegdzie plastik delikatnie pęknięty, norma.
Ogólnie o moto i jak o nie dbałem można jeszcze poczytać tutaj:
Jak ktoś jest uparty to na forum też znajdzie relacje z podróży na teresie, a jak ktoś jest leniwy to zapraszam na dalekadroga.pl
.
Motocykl jest bardzo mocno doinwestowany, ale nie jest on nowy i pewne rzeczy trzeba zrobić, dlatego myślę, że CENA 6500zł jest uczciwa. Moto do obejrzenia w Zielonej Górze po wcześniejszym dogadaniu się - jak już wspominałem przeprowadziłem się. Wszelkie pytania proszę kierować tutaj, na PW, bądź na 668 397 010.
PS. 20-28 czerwca mnie nie ma - jadę zdobywać Mont Blanc
Po dłuższym czasie i odwlekaniu z dnia na dzień, tygodnia na tydzień i miesiąca na miesiąc wystawiam na sprzedaż moją dobrą towarzyszkę. Teresę mam od 2010 roku i zrobiłem na niej ponad 50 tyś km. Byłem na niej na Ukrainie, w Czeczeni, Gruzji, Armenii, Turcji, Rumuni, Kazachstanie, Rosji, Uzbekistanie, Kirgistanie, Tadżykistanie, Mongolii, nad Bajkałem i wielu innych równie ciekawych miejscach. Pomimo, iż nie jest to nowy motocykl i zdarzyło się, że kilka razy musiałem się z nim użerać w garażu to nigdy nie zawiódł mnie na trasie (rok 2013 - wyprawa Dalekistan - 3 miesiące - 23 000km). Sprzedaję z kilku powodów, chce coś mniejszego i lżejszego (może TT może LC4 - będę myślał po sprzedaży), z powodu, że się przeprowadziłem do innego miasta chciałbym się pozbyć całego szpeju związanego z ST. Motocykl jest mocno doinwestowany, postaram się wymienić wszystkie rzeczy, które zostały zrobione, chodź będzie to trudne:
- Progresywne sprężyny zawieszenia przedniego Wirth®
- Gmole wysokie
- Stelaże pod kufry
- Kratka na reflektor
- Stopka centralna
- Akcesoryjne owiewki przednie, centralna ADV
- Handbary acerbis
- Podgrzewane manetki Oxford®
- Olejarka łańcucha Motooiler®
- Żarówki 2x H4
- 2x gniazdo 12V
- Lusterka od Hondy XLV 600 Transalp
- Światła awaryjne
- Bagster + torba bagstera
- Czujnik ciśnienia oleju
- Akcesoryjna kierownica reikon
- Robiony na zamówienie tłumik ADV (kaliński)
- Robiona na zamówienie osłona chłodnicy mojego projektu
- Przerobiony przedni błotnik na ADV
- Pompa hamulca przedniego od Yamaha XJ6
- Przednie przewody hamulcowe w oplocie HELL
Do tego motocykl sprzedaję z:
- Duże kufry boczne aluminiowe
- Duży kufer centralny
- Pokrowiec
- Oryginalny tłumik
- Zapasowa kanapa (miała być do przerobienia)
- Zestaw części - linki sprzęgła, gazu, alternator, uszczelniacze lag, itp, itd, sam nie wiem ile tego mam
- Oryginalne przednie owiewki + szyba (jeden boczek jest mocno potrzaskany i reanimowany)
- Oryginalny błotnik
- Oryginalne handbary
- Oryginalne lusterka
Do tego pewnie coś jeszcze dochodzi o czym zapomniałem, ale jak widać lista jest długa i z pamięci trudno to wszystko wymienić.
Jeżeli chodzi o stan techniczny. Teresę kupiłem jak miała przejechane 50 k km, teraz ma bodajże 02 k km, licznik się przekręcił, ale nigdy nie był kręcony, bynajmniej przeze mnie. Tarcze stan bdb, klocki około 50%, napęd do wymiany, opony nadają się tylko do terenu, mięsa mają jeszcze, ale są stare, ja bym wymieniał. Regulacja zaworów i gaźników zrobiona, zalany olej Motul 5100, do wymiany też jest pedał tylnego hamulca, do wyprostowania dolna półka. Jeżeli chodzi o silnik, przed Dalekistanem została wymieniona głowica, prawie nówka, po powrocie okazało się, że luzy zaworowe praktycznie nie są do korygowania (bardzo dobra głowica!). Przez całą wyprawę, przy dużym obciążeniu motocykla i wysokiej temperaturze średnie zużycie oleju wyniosło 0.8l na 1000km. Motocykl po wymianie głowicy odpala zawsze, nie mam większych problemów nawet jak dłużej postoi, wcześniej bywało różnie. Spalanie 5-6 litrów, zależy jak jeździsz

Jeżeli chodzi o stan wizualny. Teresa jest oklejona, można to zdjąć i pomalować, okleić, założyć oryginalne owiewki, co dusza zapragnie. Po za tym normalne ślady użytkowania takiego motocykla, zadrapania, gdzieniegdzie plastik delikatnie pęknięty, norma.
Ogólnie o moto i jak o nie dbałem można jeszcze poczytać tutaj:
Jak ktoś jest uparty to na forum też znajdzie relacje z podróży na teresie, a jak ktoś jest leniwy to zapraszam na dalekadroga.pl

Motocykl jest bardzo mocno doinwestowany, ale nie jest on nowy i pewne rzeczy trzeba zrobić, dlatego myślę, że CENA 6500zł jest uczciwa. Moto do obejrzenia w Zielonej Górze po wcześniejszym dogadaniu się - jak już wspominałem przeprowadziłem się. Wszelkie pytania proszę kierować tutaj, na PW, bądź na 668 397 010.
PS. 20-28 czerwca mnie nie ma - jadę zdobywać Mont Blanc

Komentarz