Ogłoszenie

Zwiń

Zasady obowiązujące w Giełdzie

W Giełdzie można zamieszczać ogłoszenia TYLKO związane jakkolwiek z XTZ ( z wyjątkiem działu "Inne moto"). Wszystkie ogłoszenia nie spełniające tego warunku będą usuwane przez moderatorów.
Wyjątek stanowi forum "Inne moto".

ZABEZPIECZENIE PRZED SPAMOWANIEM
Aby móc pisać w poszczególnych działach giełdy należy zliczoną minimalną wymaganą liczbę postów:
  • Sprzedam - 10
  • Inne moto - 25
  • Kupię - 5
  • Oddam - 1


EDIT rootolf:

UWAGA:
Sprzedający jest zobowiązany podać cenę przy sprzedawanym przedmiocie. W przypadku braku ceny, ogłoszenie może zostać usunięte.
Jeżeli masz zamiar kupić motocykl od forumowicza zapytaj innych o opinię o tym motocyklu.

Zasady wchodzą w życie z dniem 26.10.2012 r.
Zobacz więcej
See less

[S] Yamaha XTZ 750 1992

Zwiń
Ten temat jest zamknięty
X
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

    [S] Yamaha XTZ 750 1992

    Hej

    Po dłuższym czasie i odwlekaniu z dnia na dzień, tygodnia na tydzień i miesiąca na miesiąc wystawiam na sprzedaż moją dobrą towarzyszkę. Teresę mam od 2010 roku i zrobiłem na niej ponad 50 tyś km. Byłem na niej na Ukrainie, w Czeczeni, Gruzji, Armenii, Turcji, Rumuni, Kazachstanie, Rosji, Uzbekistanie, Kirgistanie, Tadżykistanie, Mongolii, nad Bajkałem i wielu innych równie ciekawych miejscach. Pomimo, iż nie jest to nowy motocykl i zdarzyło się, że kilka razy musiałem się z nim użerać w garażu to nigdy nie zawiódł mnie na trasie (rok 2013 - wyprawa Dalekistan - 3 miesiące - 23 000km). Sprzedaję z kilku powodów, chce coś mniejszego i lżejszego (może TT może LC4 - będę myślał po sprzedaży), z powodu, że się przeprowadziłem do innego miasta chciałbym się pozbyć całego szpeju związanego z ST. Motocykl jest mocno doinwestowany, postaram się wymienić wszystkie rzeczy, które zostały zrobione, chodź będzie to trudne:

    - Progresywne sprężyny zawieszenia przedniego Wirth®
    - Gmole wysokie
    - Stelaże pod kufry
    - Kratka na reflektor
    - Stopka centralna
    - Akcesoryjne owiewki przednie, centralna ADV
    - Handbary acerbis
    - Podgrzewane manetki Oxford®
    - Olejarka łańcucha Motooiler®
    - Żarówki 2x H4
    - 2x gniazdo 12V
    - Lusterka od Hondy XLV 600 Transalp
    - Światła awaryjne
    - Bagster + torba bagstera
    - Czujnik ciśnienia oleju
    - Akcesoryjna kierownica reikon
    - Robiony na zamówienie tłumik ADV (kaliński)
    - Robiona na zamówienie osłona chłodnicy mojego projektu
    - Przerobiony przedni błotnik na ADV
    - Pompa hamulca przedniego od Yamaha XJ6
    - Przednie przewody hamulcowe w oplocie HELL

    Do tego motocykl sprzedaję z:
    - Duże kufry boczne aluminiowe
    - Duży kufer centralny
    - Pokrowiec
    - Oryginalny tłumik
    - Zapasowa kanapa (miała być do przerobienia)
    - Zestaw części - linki sprzęgła, gazu, alternator, uszczelniacze lag, itp, itd, sam nie wiem ile tego mam
    - Oryginalne przednie owiewki + szyba (jeden boczek jest mocno potrzaskany i reanimowany)
    - Oryginalny błotnik
    - Oryginalne handbary
    - Oryginalne lusterka

    Do tego pewnie coś jeszcze dochodzi o czym zapomniałem, ale jak widać lista jest długa i z pamięci trudno to wszystko wymienić.

    Jeżeli chodzi o stan techniczny. Teresę kupiłem jak miała przejechane 50 k km, teraz ma bodajże 02 k km, licznik się przekręcił, ale nigdy nie był kręcony, bynajmniej przeze mnie. Tarcze stan bdb, klocki około 50%, napęd do wymiany, opony nadają się tylko do terenu, mięsa mają jeszcze, ale są stare, ja bym wymieniał. Regulacja zaworów i gaźników zrobiona, zalany olej Motul 5100, do wymiany też jest pedał tylnego hamulca, do wyprostowania dolna półka. Jeżeli chodzi o silnik, przed Dalekistanem została wymieniona głowica, prawie nówka, po powrocie okazało się, że luzy zaworowe praktycznie nie są do korygowania (bardzo dobra głowica!). Przez całą wyprawę, przy dużym obciążeniu motocykla i wysokiej temperaturze średnie zużycie oleju wyniosło 0.8l na 1000km. Motocykl po wymianie głowicy odpala zawsze, nie mam większych problemów nawet jak dłużej postoi, wcześniej bywało różnie. Spalanie 5-6 litrów, zależy jak jeździsz

    Jeżeli chodzi o stan wizualny. Teresa jest oklejona, można to zdjąć i pomalować, okleić, założyć oryginalne owiewki, co dusza zapragnie. Po za tym normalne ślady użytkowania takiego motocykla, zadrapania, gdzieniegdzie plastik delikatnie pęknięty, norma.

    Ogólnie o moto i jak o nie dbałem można jeszcze poczytać tutaj:


    Jak ktoś jest uparty to na forum też znajdzie relacje z podróży na teresie, a jak ktoś jest leniwy to zapraszam na dalekadroga.pl .

    Motocykl jest bardzo mocno doinwestowany, ale nie jest on nowy i pewne rzeczy trzeba zrobić, dlatego myślę, że CENA 6500zł jest uczciwa. Moto do obejrzenia w Zielonej Górze po wcześniejszym dogadaniu się - jak już wspominałem przeprowadziłem się. Wszelkie pytania proszę kierować tutaj, na PW, bądź na 668 397 010.

    PS. 20-28 czerwca mnie nie ma - jadę zdobywać Mont Blanc
    Załączone pliki
    dirtier, happier

    www.facebook.com/dalekadroga

    #2
    Sprzedana
    dirtier, happier

    www.facebook.com/dalekadroga

    Komentarz

    Pracuję...
    X