Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Prędkościomierz

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

    Prędkościomierz

    Witam. Przeszukałem forum lecz nie znalazłem. Problem następujący: Rozpoczynając jazdę wskazówka od prędkościomierza skacze delikatnie w przedziale 0-20. Później jest OK i przy kolo 100-110 również zaczyna delikatnie falować, dalej przy 140 jest OK. Linkę wymieniłem na nową, ślimak jest OK. Na postoju dodając gazu drży strasznie wskazówka od prędkościomierza, co raczej nie powinno mieć miejsca. Teraz pytanie: czy da się to jakoś naprawić coś tam dokręcić czy jak? coś kiedyś słyszałem o magnesie w liczniku że się przekręca tam coś czy coś? nie wiem nie znam się. Dajcie znać - może ktoś to przerabiał. Najgorszy plan wymienić licznik. Pozdrawiam.

    #2
    Też tak miałem, tylko myślałem że to normalne
    Kraina Pyrą i Gzikiem płynąca
    Adwenczur Klab FB
    Adwenczur Klab w sieci

    Komentarz


      #3
      Tak ma być. Sprawdź dokładnie prowadzenie linki, możesz jedynie zminimalizować to zjawisko choć niektórzy pod długiej i nierównej walce mówili że uporali się do końca, wszystko właśnie przez dobre prowadzenie linki i jej smarowanie.
      Był Junak M10, WSK125, potem xt600z i xtz750 aż w końcu przyszło nawrócenie, lc4 620 sc, exc 520, a teraz
      No i oczywiście WSK 125 73' jest nadal, fajnie powspominać szczeniackie czasy
      sigpic

      Komentarz


        #4
        To niezły grat, muszę to opanować.

        Komentarz


          #5
          Ma ktoś może pomysł na zwariowaną wskazówkę prędkościomierza? Im większa prędkość tym większy zakres wachań wskazówki. Mam wrazenie, że może mieć znaczenie nierówność nawierzchni. Czy to rozwiązanie jest po prostu takie, że ta wskazówka musi tak latać, czy może jakaś sprężyna do wymiany w zegarach? W innym moto np. Xj600 też była prędkość zbierana z koła i tam tak nie latała wskazówka.

          Komentarz


            #6
            Linka i ślimak nasmarowane?