Pokaż wyniki od 1 do 10 z 10

Temat: Poszarpywanie 3-4krpm + zalewanie świec

  1. #1
    Member
    Dołączył
    sie 2015
    Postów
    92
    Motocykl
    XTZ 750 '89
    Skąd
    Warszawa

    Domyślnie Poszarpywanie 3-4krpm + zalewanie świec

    Od zeszłego sezonu mam problem z poszarpywaniem silnika w zakresie około 3-4krpm (czyli najczęściej używanego przeze mnie w trasie ), dodatkowo Teresa pali jak smok - nawet przy spokojnej jeździe około 10+ l/100km i dość regularnie wymaga przeczyszczenia lub wymiany świec, bo odpala tylko na jeden gar... (świeca czarna). Gaźniki w zeszłym sezonie były czyszczone i regulowane.

    Czy to już przyszła pora na wymianę gaźników, czy jeszcze jakaś regeneracja? A może to wcale nie gaźniki?

  2. #2
    Nie wylewa za kołnierz Avatar marcinjunak
    Dołączył
    sty 2010
    Postów
    5,269
    Motocykl
    KTM 950 ADV, I dream about... little more orange power :)
    Skąd
    Dęblin-Wawa
    GG
    GG: 2320727

    Domyślnie

    To właśnie ta pora.
    Był Junak M10, WSK125, potem xt600z i xtz750 aż w końcu przyszło nawrócenie, lc4 620 sc, exc 520, a teraz Hidden Content
    No i oczywiście WSK 125 73' jest nadal, fajnie powspominać szczeniackie czasy Hidden Content
    Hidden Content

  3. #3
    Member
    Dołączył
    sie 2015
    Postów
    92
    Motocykl
    XTZ 750 '89
    Skąd
    Warszawa

    Domyślnie

    Junak, to powiedz jeszcze, które gaźniki wziąć, żeby się nie wpi***olić - trochę kosztują...
    Szukać u nas na aledrogo, czy patrzeć na zachód?

  4. #4
    Nie wylewa za kołnierz Avatar marcinjunak
    Dołączył
    sty 2010
    Postów
    5,269
    Motocykl
    KTM 950 ADV, I dream about... little more orange power :)
    Skąd
    Dęblin-Wawa
    GG
    GG: 2320727

    Domyślnie

    Czytałeś temat o gaźnikach?
    Był Junak M10, WSK125, potem xt600z i xtz750 aż w końcu przyszło nawrócenie, lc4 620 sc, exc 520, a teraz Hidden Content
    No i oczywiście WSK 125 73' jest nadal, fajnie powspominać szczeniackie czasy Hidden Content
    Hidden Content

  5. #5
    Member
    Dołączył
    sie 2015
    Postów
    92
    Motocykl
    XTZ 750 '89
    Skąd
    Warszawa

    Domyślnie

    Tak, czytałem. I w dalszym ciągu nie bardzo wiem, które gaziory kupić... Ktoś pisze, że kupił B111, inny że B148, ktoś rozróżnia aukcje wg koloru tła na zdjęciu. Potrafisz rozjaśnić temat?

    Zastanawiam się też, czy nie spróbować najpierw reanimacji tego, co mam... Bo cena na poziomie 1900PLN jakoś nie nastraja mnie optymistycznie.

  6. #6
    Nie wylewa za kołnierz Avatar marcinjunak
    Dołączył
    sty 2010
    Postów
    5,269
    Motocykl
    KTM 950 ADV, I dream about... little more orange power :)
    Skąd
    Dęblin-Wawa
    GG
    GG: 2320727

    Domyślnie

    Za reanimacje starych dasz 1 tys za części, dalej będzie lipa. Ale przecież możesz jeździć dalej jak jest.
    Jak nie masz kasy w chwili obecnej to nie podchodź do tematu. Szkoda tylko czasu i nerwów z pruciem gaźników za każdym razem i plastikowych gum airboxa.
    Był Junak M10, WSK125, potem xt600z i xtz750 aż w końcu przyszło nawrócenie, lc4 620 sc, exc 520, a teraz Hidden Content
    No i oczywiście WSK 125 73' jest nadal, fajnie powspominać szczeniackie czasy Hidden Content
    Hidden Content

  7. #7
    Member
    Dołączył
    sie 2015
    Postów
    92
    Motocykl
    XTZ 750 '89
    Skąd
    Warszawa

    Domyślnie

    Cytat Napisał marcinjunak Zobacz post
    Za reanimacje starych dasz 1 tys za części, dalej będzie lipa. Ale przecież możesz jeździć dalej jak jest.
    Jak nie masz kasy w chwili obecnej to nie podchodź do tematu. Szkoda tylko czasu i nerwów z pruciem gaźników za każdym razem i plastikowych gum airboxa.
    Kasa, jak sie ma znalezc, to sie znajdzie. Nie chce glupio oszczedzac, co nie zmienia faktu, ze cena za te gazniki jakos szczegolnie kuszaco nie wyglada. Dysponuje taka kwota i moge ja na gazniki wydac, co nie zmienia faktu, ze w mojej ocenie sa one cholernie drogie. I dlatego po prostu pytam, czy to jedyne wyjscie z sytuacji. Bo jesli da sie osiagnac rozsadny efekt wydajac istotnie mniejsze pieniadze - to warto przynajmniej rozwazyc taka opcje.

    BTW: czy ktokolwiek jest w stanie wyjasnic mi roznice pomiedzy gaznikami b111 a b148? Bo znalazlem na ten temat tylko jakas dyskusje na niemieckim forum (niemieckiego nie znam a tlumacz google sie wybitnie nie popisal) - wiec nie jestem za grosz madrzejszy w tym temacie.

  8. #8
    Member
    Dołączył
    sty 2016
    Postów
    72
    Motocykl
    XTZ 750
    Skąd
    Warszawa

    Domyślnie

    Zanim wypierdzielisz 1900 zł na nowe gaźniki przyjrzyj się iglicom ssania, czy nie są przypadkiem zdeformowane. Powyżej 4krpm wszystko gra i buczy?

  9. #9
    Member
    Dołączył
    sie 2015
    Postów
    92
    Motocykl
    XTZ 750 '89
    Skąd
    Warszawa

    Domyślnie

    Cytat Napisał Hacat Zobacz post
    Zanim wypierdzielisz 1900 zł na nowe gaźniki przyjrzyj się iglicom ssania, czy nie są przypadkiem zdeformowane. Powyżej 4krpm wszystko gra i buczy?
    Generalnie tak - jedzie równo. Tylko z komina potrafi na czarno zakopcić no i chleje jak glupia - 10+l/100km w trasie przy dość spokojnej jeździe.
    Ostatnio edytowane przez pavelus ; 14 marzec 2018 o 20:50

  10. #10
    Member
    Dołączył
    sie 2015
    Postów
    92
    Motocykl
    XTZ 750 '89
    Skąd
    Warszawa

    Domyślnie

    Ponawiam pytanie: ktos wyjasni mi roznice miedzy gaznikami b111 a b148?

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •