Strona 1 z 22 1 2 3 11 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 20 z 430

Temat: Zlot 2021 "NA WZGÓRZU" Gaj-Grzmięca 21-23.05.2021

  1. #1
    Senior Member Avatar Trusek
    Dołączył
    sty 2010
    Postów
    516
    Motocykl
    XTZ750,T7
    Skąd
    Warszawa
    GG
    GG: 3824964

    Domyślnie Zlot 2021 "NA WZGÓRZU" Gaj-Grzmięca 21-23.05.2021

    Siemanko moze czas kombinować z wiosennym zlotem xtz jak macie jakies pomysly co gdzie kiedy to proponuje cos zacząć działać Pozdro

  2. #2
    Senior Member Avatar Pawloo78
    Dołączył
    cze 2017
    Postów
    894
    Motocykl
    yamaha xtz 750, GS1200
    Skąd
    Bydgoszcz

    Domyślnie

    Kiedy to chyba wiadomo... jak to było ustalane przez Radę Starszych...hehehe na zlocie u Adama , zloty zawsze w przedostatni weekend maja i września (ostatniego w Zamrzenicy sie nie trzymaliśmy z datą z wiadomych powodów) . Tak więc wiosenny w tym roku wypada 21-23 maja i to powinno być juz po za tematem. Co do miejsca to już może wkońcu jakieś centrum ... Baciar coś gadał że może MRU załatwić , ale on to nie często tu bywa... no ludziska ... trzeba szybko załatwiać bo jak już wszystko ruszy to może byc problem z miejscem. Wiem że chłopaki z XT660 już od jakiegoś czasu ogarniają zlot wiosenny i mają już zapisy na miejsca.

  3. #3
    Senior Member Avatar Pablo1972
    Dołączył
    wrz 2013
    Postów
    728
    Motocykl
    Tenere 700
    Skąd
    Łódź

    Domyślnie

    MRU odpada, dzisiaj zimno ��

  4. #4
    Senior Member Avatar Trusek
    Dołączył
    sty 2010
    Postów
    516
    Motocykl
    XTZ750,T7
    Skąd
    Warszawa
    GG
    GG: 3824964

    Domyślnie

    Xt660 maja ten sam termin na.2.na raz nie bede proponuję zrobic na poaczatku maja .

  5. #5
    Junior Member
    Dołączył
    lip 2019
    Postów
    47
    Motocykl
    Dl 650 /xtz 660
    Skąd
    Złotów

    Domyślnie

    Witam. Wiem ze ryby i juniorzy glosu nie maja
    Termin bez znaczenia, ale miejsce juz tak... Jakos po srodku naszego kraju? Pozdrawiam...
    Ps. Ja nic nie mowilem... A MRU... Czemu nie?
    Ostatnio edytowane przez Partician ; 14 lutego 2021 o 13:54

  6. #6
    Senior Member Avatar Trusek
    Dołączył
    sty 2010
    Postów
    516
    Motocykl
    XTZ750,T7
    Skąd
    Warszawa
    GG
    GG: 3824964

    Domyślnie

    Trzeba poszukac w centralnej polsce hakiegos chetnego ośrodka rozgladajcie sie.

  7. #7
    Junior Member
    Dołączył
    lip 2019
    Postów
    47
    Motocykl
    Dl 650 /xtz 660
    Skąd
    Złotów

    Domyślnie

    Piątek?

  8. #8
    Guru Member Avatar Beniamin
    Dołączył
    sty 2010
    Postów
    1,130
    Motocykl
    SHDS ST 850
    Skąd
    Frombork/Braniewo

    Domyślnie

    Czyli klasycznie trzeba wrócić w okolice Jeziorska.
    "Na dobry początek - jedź na koniec świata"

  9. #9
    Senior Member Avatar Pablo1972
    Dołączył
    wrz 2013
    Postów
    728
    Motocykl
    Tenere 700
    Skąd
    Łódź

    Domyślnie

    MRU to super temat, a pisałem że zimno bo właśnie wróciłem. Centralna Polska jest nudna, jeśli nie MRU to może znowu Zamrzenica? Bylo super i trasy fajne.

  10. #10
    Senior Member Avatar Pablo1972
    Dołączył
    wrz 2013
    Postów
    728
    Motocykl
    Tenere 700
    Skąd
    Łódź

    Domyślnie

    Też ładnie.

  11. #11
    Junior Member Avatar tookie
    Dołączył
    kwi 2020
    Postów
    16
    Motocykl
    Yamaha XTZ 750 Super Tenere
    Skąd
    Lipka

    Domyślnie

    Przez przypadek usunąłem moje wcześniejsze wpisy. Dlatego wklejam ponownie miejsce o którym wspomniałem.

    Kujanki
    https://maps.app.goo.gl/m9MUjwvqzPWv7rYv7

    Znajdują się tam 2 ośrodki z większą ilością domków, oprócz tego są liczne pojedyncze domki z możliwością wynajęcia. Ośrodki coś na styl Zamrzenicy, lecz nie ma tam żadnej stołówki. Miejsce o tyle fajne , że jest czyste jezioro, możliwość wynajęcia sprzętu pływającego. W okolicy lasy , w dalszej liczne jeziora i trasa TET która przebiega właściwie przy drugim krańcu jeziora.

  12. #12
    Senior Member Avatar Trusek
    Dołączył
    sty 2010
    Postów
    516
    Motocykl
    XTZ750,T7
    Skąd
    Warszawa
    GG
    GG: 3824964

    Domyślnie

    Czwmu chodzi mi o centralna polske bo więcej osob moze byc na zlocie z calej polski pozdro

  13. #13
    Junior Member Avatar tookie
    Dołączył
    kwi 2020
    Postów
    16
    Motocykl
    Yamaha XTZ 750 Super Tenere
    Skąd
    Lipka

  14. #14
    Senior Member Avatar Pablo1972
    Dołączył
    wrz 2013
    Postów
    728
    Motocykl
    Tenere 700
    Skąd
    Łódź

    Domyślnie

    Cytat Napisał Trusek Zobacz post
    Czwmu chodzi mi o centralna polske bo więcej osob moze byc na zlocie z calej polski pozdro
    To fakt, lepsze to niż Braniewo . Jednak ciekawych okolic brak, płasko, nudno itd., a wspomniane już Jeziorsko to s..f.
    Gdyby jednak taka opcja została wybrana, czytaj Jeziorsko to mam ścieżki wzdłuż Warty.

  15. #15
    Senior Member Avatar Tomek2071
    Dołączył
    kwi 2017
    Postów
    599
    Motocykl
    Yamaha xtz 750 super tenere
    Skąd
    Dubielno

    Domyślnie

    Nie licząc zlotu u Adama to ostatnie zloty były w naszych terenach, ja jestem za MRU

  16. #16
    Senior Member Avatar qpcio
    Dołączył
    sie 2013
    Postów
    733
    Motocykl
    LC8c 790 Adv R
    Skąd
    Warszawa

    Domyślnie

    Mi jest wszystko jedno gdzie, ale poczatek maja moze byc slaby - pierwszy wypada w sobote, trzeci w poniedzialek, wiec pewnie duzo ludzi bedzie mialo wolne 1-9 maja, wiec ewentualnie 15-16 jest dla mnie sensowna opcja, jesli nie ten 22-23...
    Pzdr!
    prawko juz na 650, XTZ750 byla moim pierwszym moto, a teraz mam frajde Hidden Content

  17. #17
    Senior Member Avatar Pablo1972
    Dołączył
    wrz 2013
    Postów
    728
    Motocykl
    Tenere 700
    Skąd
    Łódź

    Domyślnie

    Cytat Napisał qpcio Zobacz post
    Mi jest wszystko jedno gdzie, ale poczatek maja moze byc slaby - pierwszy wypada w sobote, trzeci w poniedzialek, wiec pewnie duzo ludzi bedzie mialo wolne 1-9 maja, wiec ewentualnie 15-16 jest dla mnie sensowna opcja, jesli nie ten 22-23...
    Osobiście też wolę 15-16 maja.

  18. #18
    Nie wylewa za kołnierz Avatar marcinjunak
    Dołączył
    sty 2010
    Postów
    5,872
    Motocykl
    KTM 790 ADV, I dream about... little more orange power :)
    Skąd
    Dęblin-Wawa
    GG
    GG: 2320727

    Domyślnie

    Cytat Napisał Trusek Zobacz post
    Czwmu chodzi mi o centralna polske bo więcej osob moze byc na zlocie z calej polski pozdro
    ale to może i lepiej że będzie mniej ludzi, zamiast robić spęd to przyjadą ci co na pewno chcą a nie że mają blisko.

    Te Kujanki fajna sprawa, jeszcze tam nas nie było.
    Był Junak M10, WSK125, potem xt600z i xtz750 aż w końcu przyszło nawrócenie, lc4 620 sc, exc 520, a teraz Hidden Content
    No i oczywiście WSK 125 73' jest nadal, fajnie powspominać szczeniackie czasy Hidden Content
    Hidden Content

  19. #19
    Guru Member Avatar Beniamin
    Dołączył
    sty 2010
    Postów
    1,130
    Motocykl
    SHDS ST 850
    Skąd
    Frombork/Braniewo

    Domyślnie

    Stara prawda mówi że gdziekolwiek byśmy się nie umówili, to ci co chcą to dadzą radę i przyjadą. Nawet do Braniewa jakby co.
    "Na dobry początek - jedź na koniec świata"

  20. #20
    Senior Member Avatar Trusek
    Dołączył
    sty 2010
    Postów
    516
    Motocykl
    XTZ750,T7
    Skąd
    Warszawa
    GG
    GG: 3824964

    Domyślnie

    Jest opcja serock pod warszwa bylwm tam.kiedys na zlocie xt660 spoko ośrodek i jest gdzie latac.

    - - - Zaktualizowano - - -

    Na poczatek proponuje zrobic ankiete i wbrac date paczatwk maja środek junka weź cos.tam.ogarnij

Strona 1 z 22 1 2 3 11 ... OstatniOstatni

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •