Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Spalanie

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

    Spalanie

    Ten tego.
    Po zlocie na którym sie dowiedziałem że spalanie mojej Tereski minimalne 7.3 l przy jezdzie z ekipą czopurowców 80-90km/h jest za duże. Postanowiłem się tym zająć bo podejrzewałem że iglica od ssania nie wchodzi w gniazdo tak jak powinna. ( odpalam Tereskę bez ssania ) i ekipa jadąca za mną twierdzi że czuć benzynę.
    Okazuje się iglica wchodzi normalnie ...............i tu zaczynają się schody. W Kielcach ostatni samuraj od gazników skończył przygodę i już się nie chce zająć moim gaznikiem a inni mają wiedzy mało lub ja nie znam takich co potrafią ogarnąć sprawy gaznikowe.
    Więc drogie Brawo cóż czynić mam dalej ? Jest ktoś kto ogarnia takie rzeczy w promieniu 100km od Kielc ? Bo jak rozumiem wysłanie samych gazników do speca nic nie da ?

    #2
    A co stoi na przeszkodzie żeby sprawdzić iglice?
    Jeśłi wyglądają jak moje, byłe:



    to wymiana.
    Kontrola i wymiana, to najprostsze operacje na gaźnikach. Dasz radę...

    Komentarz


      #3
      Jak rozumiem to wychodzi bez problemu ? Trzeba mieć kurs mechanika NASA ?

      Komentarz


        #4
        Zamieszczone przez Lucjan Zobacz posta
        Jak rozumiem to wychodzi bez problemu ?
        Czasem nawet samo wypada, jak było w moim przypadku


        Zamieszczone przez Lucjan Zobacz posta
        Trzeba mieć kurs mechanika NASA ?
        Nie zaszkodzi.

        Komentarz


          #5
          Zamieszczone przez Lis Zobacz posta
          Czasem nawet samo wypada, jak było w moim przypadku




          Nie zaszkodzi.
          Tam są dwie, po jednej na gaznik ? Bo widać tylko jedną z lewej strony.

          Komentarz


            #6
            Dwie. Na każdy gaźnik jedna iglica. Ciągnie je ten sam pręt, który ustala linka ssania.

            Komentarz


              #7
              Do sprawdzenia poziom paliwa w gaźnikach (ustawienie pływaków) i iglice (na którym ząbku i czy nie są zużyte). Nie trzeba do tego ściągać gaźników, wszystkie informacje jak to zrobić są opisane na forum. Jeśli obie te rzeczy są ok to trzeba ściągać gaźnik i popatrzeć co tam jest. Jak coś to pisz.
              Nie wierze, że w Kielcach nikt się gaźnikami już nie zajmuje, podpytaj na jakiejś grupie facebokowej, na pewno w Kielcach taką macie.

              Komentarz


                #8
                Zamieszczone przez woj89 Zobacz posta
                Nie wierze, że w Kielcach nikt się gaźnikami już nie zajmuje, podpytaj na jakiejś grupie facebokowej, na pewno w Kielcach taką macie.
                Oczywiście że są. Trzech już ustawiało............skończyło się tak że w Rzeszowie musiałem dać do fachowca bo żaden nie spojrzał że membrany są zużyte.

                Komentarz


                  #9
                  Tak mi jeszcze przyszło do głowy, ze możesz mieć też zużyte rurki emulsyjne w gaźniku na szczęście jest to jeszcze do dostania z Kedo.
                  Wracając do pierwszego wpisu, to możesz wysłać komuś gaźniki, jednak później po założeniu trzeba zrobić synchro, regulację wolnych obrotów oraz składu mieszanki.
                  Tutaj jest jak sprawdzić wysokość paliwa w gaźnikach: https://youtu.be/2A26p6gdZrw
                  Tutaj iglice: https://youtu.be/HMXFAKGddmA
                  Do rurek emulsyjnych trzeba ściągać gaźnik

                  Komentarz


                    #10
                    Moja Szwajcarka przy takiej jezdzie spaliła mi 4,5l/100. W gaznikach pozmieniane w zasadzie wszystko. Do wyciagniecia drugiej iglicy ssania musisz odkręcić 2 szpilki łączące gaźniki.

                    Komentarz


                      #11
                      Zamieszczone przez Jogurt Zobacz posta
                      Do wyciagniecia drugiej iglicy ssania musisz odkręcić 2 szpilki łączące gaźniki.
                      Które konkretnie szpilki ? Będzie je widać ?

                      Komentarz


                        #12
                        Nie trzeba odkręcać dwóch szpilek tylko jedną,będziesz gaźniki miał na wierzchu to odpowiedzi na twoje pytania staną się oczywiste

                        Komentarz


                          #13
                          Zamieszczone przez Lucjan Zobacz posta
                          Które konkretnie szpilki ? Będzie je widać ?

                          Oglądaj od 16:30

                          Komentarz


                            #14
                            Zamieszczone przez jaworzak Zobacz posta
                            Nie trzeba odkręcać dwóch szpilek tylko jedną,będziesz gaźniki miał na wierzchu to odpowiedzi na twoje pytania staną się oczywiste
                            Olewam. Niech pali dużo. Nie wyciągam gazników. W zimę się tym zajmę.

                            - - - Zaktualizowano - - -

                            Zamieszczone przez woj89 Zobacz posta
                            Pięknie dziękuje. Dzięki temu filmikowi wiem że zajmę się tym w zimę. Teraz jeszcze chcę pojezdzić a jak rozbiorę.............to nie będzie czasu by to poskładać.

                            Komentarz


                              #15
                              https://www.tdm.pl/forum/index.php?topic=8181.0 nie robiłem nigdy takich gaźników, z tym tutorialem poszlo bez problemu.

                              Komentarz

                              Pracuję...
                              X