Zaczynamy od zwykłych szczypcy. Linka dochodzi do dźwigni, łapiemy sobie za tą dzwignię i sprawdzamy jak chodzi sama dźwignia. Jeżeli dźwignia chodzi lekko to możemy zacząć się cieszyć, będzie łatwo naprawić.
Teraz zobaczmy w jakim położeniu jest dźwignia względem linki - im dalej od 90 stopni, tym więcej siły musimy włożyć w jej pociągniecie. Regulujemy to za pomocą śrubeczki, która jest na zawleczce przy dźwigni.
Oprócz tego zdejmujemy bak i oglądamy jak idzie linka. Linka ma iść maksymalnie prosto. U mnie, na przykład, zahaczała o gmol.
Na koniec czyścimy i smarujemy linkę. Ja smaruję linkę smarem teflonowym.
U mnie poprawa o 200%.
PS. diagonoza, sposoby rozwiazania - CRTM.
pps. do pana admina. Poprawię się!
Teraz zobaczmy w jakim położeniu jest dźwignia względem linki - im dalej od 90 stopni, tym więcej siły musimy włożyć w jej pociągniecie. Regulujemy to za pomocą śrubeczki, która jest na zawleczce przy dźwigni.
Oprócz tego zdejmujemy bak i oglądamy jak idzie linka. Linka ma iść maksymalnie prosto. U mnie, na przykład, zahaczała o gmol.
Na koniec czyścimy i smarujemy linkę. Ja smaruję linkę smarem teflonowym.
U mnie poprawa o 200%.
PS. diagonoza, sposoby rozwiazania - CRTM.
pps. do pana admina. Poprawię się!
Komentarz