Użytkowana przeze mnie przez ostatnie 7 sezonów.
Motocykl nie jest pierwszej młodości, nie jest wypucowany na sprzedaż, ale na koniec świata dojedzie bez żadnych problemów, jest w ciągłym (codziennie) - dojazd do pracy przez miasto oraz weekendowym użytkowaniu - lekki i średni off-road, głównie drogi polne i szutry. Nie preferuję błota po klamki, ale każdą kałużę, górkę i rów przejadę.
Garażowany, czasem również w salonie, pali od strzała, żadnych niespodzianek nie sprawi.
Na dzień dzisiejszy na zegarze ma 49 990km, zakupiony przy 17 000km, byłem nim w m.in. Bułgarii, Rumunii, Ukrainie, Włoszech, Francji.
Przed sezonem wymieniony olej wraz z filtrami, płyn chłodniczy i świeca. Zawory nie potrzebowały regulacji.
Motocykl ma w tym momencie założone opony szosowe CST (1000km), założone również nowe dętki 4mm. Zestaw napędowy DID VX2 wraz z nowym ułożyskowaniem koła tylnego jest założony pod koniec sezonu 2015 + druga tylna zębatka o mniejszej ilości zębów - do przelotów asfaltowych. Wymieniony olej w lagach przednich na "4" (lekko gęściejszy od oryginału) wraz ze wszystkimi uszczelniaczami, zregenerowany tylna zawias - kiwaczka.
W motocyklu założony jest: wydech końcowy 2w1 LeoVince SBK Tytan - waga 800g, usunięta sonda lambda jak i dopalacz spalin - motocykl lepiej się zbiera z dolnych obrotów, ma mniejszą wagę jak inaczej oddaje, większą moc. Ponadto: gniazdo zapalniczki, metalowa osłona łańcucha, kufer tylny, wydłużenie przedniego błotnika, gąbka na poprzeczkę kierownicy, handbary, kierunkowskazy led tył, halogen, skrócony tylny błotnik. Do motocykla dodaję: gmole oraz wszystkie oryginalne części które zostały z niego zdjęte: druga zębatka (oryginalne przełożenie), oryginalny wydech, sonda i dopalacz spalin, dodatkowe 2kpl opon w teren.
Jeśli jesteś zainteresowany, posiadam samochód z hakiem i przyczepę, mogę dostarczyć moto po uzgodnieniu szczegółów.
14500zl do negocjacji na żywo.
Zapraszam
Motocykl nie jest pierwszej młodości, nie jest wypucowany na sprzedaż, ale na koniec świata dojedzie bez żadnych problemów, jest w ciągłym (codziennie) - dojazd do pracy przez miasto oraz weekendowym użytkowaniu - lekki i średni off-road, głównie drogi polne i szutry. Nie preferuję błota po klamki, ale każdą kałużę, górkę i rów przejadę.
Garażowany, czasem również w salonie, pali od strzała, żadnych niespodzianek nie sprawi.
Na dzień dzisiejszy na zegarze ma 49 990km, zakupiony przy 17 000km, byłem nim w m.in. Bułgarii, Rumunii, Ukrainie, Włoszech, Francji.
Przed sezonem wymieniony olej wraz z filtrami, płyn chłodniczy i świeca. Zawory nie potrzebowały regulacji.
Motocykl ma w tym momencie założone opony szosowe CST (1000km), założone również nowe dętki 4mm. Zestaw napędowy DID VX2 wraz z nowym ułożyskowaniem koła tylnego jest założony pod koniec sezonu 2015 + druga tylna zębatka o mniejszej ilości zębów - do przelotów asfaltowych. Wymieniony olej w lagach przednich na "4" (lekko gęściejszy od oryginału) wraz ze wszystkimi uszczelniaczami, zregenerowany tylna zawias - kiwaczka.
W motocyklu założony jest: wydech końcowy 2w1 LeoVince SBK Tytan - waga 800g, usunięta sonda lambda jak i dopalacz spalin - motocykl lepiej się zbiera z dolnych obrotów, ma mniejszą wagę jak inaczej oddaje, większą moc. Ponadto: gniazdo zapalniczki, metalowa osłona łańcucha, kufer tylny, wydłużenie przedniego błotnika, gąbka na poprzeczkę kierownicy, handbary, kierunkowskazy led tył, halogen, skrócony tylny błotnik. Do motocykla dodaję: gmole oraz wszystkie oryginalne części które zostały z niego zdjęte: druga zębatka (oryginalne przełożenie), oryginalny wydech, sonda i dopalacz spalin, dodatkowe 2kpl opon w teren.
Jeśli jesteś zainteresowany, posiadam samochód z hakiem i przyczepę, mogę dostarczyć moto po uzgodnieniu szczegółów.
14500zl do negocjacji na żywo.
Zapraszam