Hej,
przypominam, że jest możliwość otrzymania konta w naszej domenie.
Jeśli ktoś miałby ochotę na takie konto potrzebne są następujące informacje:
- nick lub alternatywna nazwa konta (przed @xtzclub.pl)
- imię i nazwisko (wyświetlane jako nadawca maila, niezbędne przy zakładaniu konta), lub chociaż inicjały - można potem zmienić w ustawieniach konta.
Zgłoszenia można dopisywać do tego tematu lub ew. do mnie na PW.
Będę starał się zakładać konta możliwie na bieżąco, maks. do 3 dni od zgłoszenia (o ile oczywiście będę w tym czasie pod netem).
Kilka informacji o koncie:
- konto jest oparte o gmaila, dzięki temu jest m.in. dobry antyspam
- aktualnie ok. 7,5 GB miejsca do wykorzystania
- można podpiąć pod klienta pocztowego
- działa bez przestojów (przez ostatnie 3 lata sumaryczny czas niedostępności poniżej 36h)
- logowanie przez stronę http://mail.xtzclub.pl
- losowo wygenerowane hasło wysyłam na PW zgłaszającego po utworzeniu konta - można(warto) potem zmienić.
- dla "zapomnianych" kont już istniejących jest możliwość zresetowania hasła na życzenie właściciela
Jako, że pula kont jest ograniczona, a praktyka z ostatnich 2 lat daje jakieś przemyślenia, administracja zastrzega sobie prawo do usunięcia kont w przypadku:
- niezalogowania się na nie przez 2 miesiące od utworzenia (pierwsze logowanie)
- nieużywania konta przez ponad pół roku (na podstawie daty ostatniego logowania/odebrania poczty przez program zewnętrzny)
- używania konta w celach spamowych (na podstawie zgłoszeń)
- na życzenie właściciela
Dla już istniejących kont powyższe zasady zaczynają obowiązywać od 1.01.2011.
De facto chodzi o zwolnienie nieużywanych kont, dla osób którym mogą się realnie przydać.
W razie pytań proszę się nie krępować w tym temacie.
pozdrawiam, Adam
przypominam, że jest możliwość otrzymania konta w naszej domenie.
Jeśli ktoś miałby ochotę na takie konto potrzebne są następujące informacje:
- nick lub alternatywna nazwa konta (przed @xtzclub.pl)
- imię i nazwisko (wyświetlane jako nadawca maila, niezbędne przy zakładaniu konta), lub chociaż inicjały - można potem zmienić w ustawieniach konta.
Zgłoszenia można dopisywać do tego tematu lub ew. do mnie na PW.
Będę starał się zakładać konta możliwie na bieżąco, maks. do 3 dni od zgłoszenia (o ile oczywiście będę w tym czasie pod netem).
Kilka informacji o koncie:
- konto jest oparte o gmaila, dzięki temu jest m.in. dobry antyspam
- aktualnie ok. 7,5 GB miejsca do wykorzystania
- można podpiąć pod klienta pocztowego
- działa bez przestojów (przez ostatnie 3 lata sumaryczny czas niedostępności poniżej 36h)
- logowanie przez stronę http://mail.xtzclub.pl
- losowo wygenerowane hasło wysyłam na PW zgłaszającego po utworzeniu konta - można(warto) potem zmienić.
- dla "zapomnianych" kont już istniejących jest możliwość zresetowania hasła na życzenie właściciela
Jako, że pula kont jest ograniczona, a praktyka z ostatnich 2 lat daje jakieś przemyślenia, administracja zastrzega sobie prawo do usunięcia kont w przypadku:
- niezalogowania się na nie przez 2 miesiące od utworzenia (pierwsze logowanie)
- nieużywania konta przez ponad pół roku (na podstawie daty ostatniego logowania/odebrania poczty przez program zewnętrzny)
- używania konta w celach spamowych (na podstawie zgłoszeń)
- na życzenie właściciela

Dla już istniejących kont powyższe zasady zaczynają obowiązywać od 1.01.2011.
De facto chodzi o zwolnienie nieużywanych kont, dla osób którym mogą się realnie przydać.
W razie pytań proszę się nie krępować w tym temacie.
pozdrawiam, Adam