Zamieszczone przez kamilltee
Zobacz posta
Ogłoszenie
Zwiń
No announcement yet.
regulacja dźwigni tylnego hamulca
Zwiń
X
-
"Na dobry początek - jedź na koniec świata"
-
W 660 ten czpień jest dłuższy i starczyło na styk.
Tam widzę że jedna z nakrętek jest niższa.
Przeszlifowanie nakrętek to wydaje mi się dobry patent - albo dograć taką bardzo niską kontrę, taką symboliczną.
Albo tak: zrezygnować z kontry na rzecz jednej nakrętki z plastikiem samo kontrującym lub/plus klej do gwintów. Chyba lepiej nakrętkę z plastikiem bo będziesz mógł na szybko regulować.
To wolał bym wypróbować przed spawaniem i cięciem.Ostatnio edytowany przez Tomur; 101. Powód: a czy konieczna kontra to zobaczysz czy się nie będzie luzować
Komentarz
-
Zamieszczone przez kamilltee Zobacz postadodałem pytanie:
czy tam są potrzebne 2 nakrętki? konieczna ta kontra jest ?Wywal ja na próbę, skręc wszystko porządnie i zobacz o ile dzwignia jest niżej. Jak będzie lepiej to sprawdzaj w sezonie czy nic się nie poluzowało.
--== XtzParts.com - części do XTZ 660 i 750 oraz TDM 850-900 ==--
Komentarz
-
Pytam, bo nie chce mi sie odkrywac na nowo ameryki. Wiem ze pisales z humorem, wiec przylacze sie do usmiechu
ST legenda Dakaru http://passion4travel.pl/index.php/c...dow/motocykle/
FB: http://www.facebook.com/kamilltee
Komentarz
-
No pewnie że z humorem.
Ale ile czasu minęło zanim "odkryłem" ukryte od strony silnika i zapeklowane błotem gniazdo na imbus dokręcający pedał hamulca.
A latał na boki co mnie wkurzało. I zamiast buzię otworzyć czy tam forum i zapytać to nie
Tym bardziej mi się śmiać chciało ... z siebie w dużej mierze.
Czasem jak Żona patrzy na to co czytam to dziwi się albo nabija ile można o oponach czy tam innych częściach pisać.
Ale to już wybitnie temat dla koneserów.
Komentarz
-
znalazłem dziś chwilę i wlazłem pod motur... ależ ktoś to wymyślił
całej dźwigni nie da się wyjąć bez demontażu kolektorów wydechowych... odpuściłem
dolną ośkę zabezpiecza zawleczka... po wyjęciu trzebaby przekręcić całe to ucho wraz z dolną nakrętką o 90 stopni, wyjąć zawleczkę na śrubie, wykrecić ucho, zmienić górną nakrętkę na cieniutką ... miejsca niewiele, wszystko mocno skręcone nie szło ruszyć... trzebaby wyjmować wraz z pompą...
skończyło się na założeniu gum i podgięciu końcówki dźwignii... mam 1 cm różnicy, w turystycznych butach jest OK, w crosowych już nie...ST legenda Dakaru http://passion4travel.pl/index.php/c...dow/motocykle/
FB: http://www.facebook.com/kamilltee
Komentarz
-
Można w ostateczności też całą pompę przesunąć do góry na dość cienkich i wytrzymałych blaszkach. Ważne by tłok pompy pracował mniej więcej w jej osi (tak czy inaczej to teraz i też jest lekko przesunięty). Trochę partactwem zajeżdza--== XtzParts.com - części do XTZ 660 i 750 oraz TDM 850-900 ==--
Komentarz
-
Łukasz - a ile Ty masz różnicy ?
Jak widzę większość ST ma dźwignię na równo gdy na podnóżku nie ma gumki ... więc sztywny bucior trzeba trzymać obok dźwigni a nie nad... mnie Kulik opitolił, że tak nie można
przykłady z watku GMOLE
Kate:
Ostatnio edytowany przez kamilltee; 308.ST legenda Dakaru http://passion4travel.pl/index.php/c...dow/motocykle/
FB: http://www.facebook.com/kamilltee
Komentarz
-
no właśnie ja też tak mam ... a to błąd
dobrze wyregulowana dźwignia powinna być non stop pod butemST legenda Dakaru http://passion4travel.pl/index.php/c...dow/motocykle/
FB: http://www.facebook.com/kamilltee
Komentarz
-
Zamieszczone przez wojtekk Zobacz postaKamil - ja nie rozumiem jednego> Dlaczego w butach turystycznych jest ok a w cross nie? Przecież podeszwa jest płaska i tu i tu. Dźwignia powinna być na takiej wysokości jak piszesz (i doświadczyłeś dlaczego). Ale jaki ma to związek z butami?
Był Junak M10, WSK125, potem xt600z i xtz750 aż w końcu przyszło nawrócenie, lc4 620 sc, exc 520, a teraz
No i oczywiście WSK 125 73' jest nadal, fajnie powspominać szczeniackie czasy
sigpic
Komentarz
-
a po ludzku: bucior cross jest sztywny jak narciarski, po zajęciu pozycji jeźdźca bucior trzyma 90st i palce idą w dół...
zwykły turystyczny but umożliwia jazdę w większym przykurczu stopy, podeszwa jest bardziej poziomo (mam modeka Jaguar i już nie umiem w nich jechać - takie są miękkie laćki)ST legenda Dakaru http://passion4travel.pl/index.php/c...dow/motocykle/
FB: http://www.facebook.com/kamilltee
Komentarz
-
ja mam zrównaną dźwignię z wysokością podnóżka (bez gumy), tylko że regulacja odbyła się po którymś prostowaniu po glebie. Sama dźwignia hamulca ma u mnie jeszcze minimalny skok w dół zanim zacznie przenosić nacisk na pompę, tak że but jest cały czas na dźwigni i jak trzeba to wystarczy lekko przycisnąć, żeby zacząć hamowanie. Może pomóc też opieranie buta obcasem na podnóżku. Ja mam crossfirery i trochę długo się musiałem uczyć wyczuwać, kiedy tak naprawdę zaczynam naciskać na hamulec. Idzie się przyzwyczaić.
Komentarz
Komentarz