Mam pytanko, może pomożecie.
Otóż od niedawna ujeżdżam XTZ660.
Nie znam historii. Po zakupie zrobiłem podstawowy serwis. Zalana Valvoline 10w40.
Problem polega na blokujących się biegach. Była rozjechana dźwignia zmiany biegów więc zamontowałem nową. Podczas jazdy jest ok biegi idą w górę i w dół. I po jakimś czasie około 5 km jest problem z redukcją. Nie da się zejść na niższy bieg. Jak już tak się wydarzy nie da się również wrzucić na wyższy. Trzeba się zatrzymać, wyłączyć moto. Na sucho próbować na biegu do przodu i do tyłu i w którymś momencie załapie i na jakiś czas jest ok. Aż po kilku kilometrach problem powraca.
Macie jakieś pomysły?
Wysłane z mojego Redmi Note 8 Pro przy użyciu Tapatalka
Otóż od niedawna ujeżdżam XTZ660.
Nie znam historii. Po zakupie zrobiłem podstawowy serwis. Zalana Valvoline 10w40.
Problem polega na blokujących się biegach. Była rozjechana dźwignia zmiany biegów więc zamontowałem nową. Podczas jazdy jest ok biegi idą w górę i w dół. I po jakimś czasie około 5 km jest problem z redukcją. Nie da się zejść na niższy bieg. Jak już tak się wydarzy nie da się również wrzucić na wyższy. Trzeba się zatrzymać, wyłączyć moto. Na sucho próbować na biegu do przodu i do tyłu i w którymś momencie załapie i na jakiś czas jest ok. Aż po kilku kilometrach problem powraca.
Macie jakieś pomysły?
Wysłane z mojego Redmi Note 8 Pro przy użyciu Tapatalka
Komentarz