Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Tłoczki zacisków

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

    Tłoczki zacisków

    Z jakiej stali wykonane są tłoczki zacisków?
    Z nierdzewnej, stopowej? Są podatne na korozje czy są pokrywane galwanicznie jakimś metalem?

    pozdro

    #2
    Mam na wierzchu. Nie wiem co to za stal. Tłoczki i prowadnice chyba są z tego samego materiału. Warstwa wierzchnia to chyba pokrycie galwaniczne miedzą, jednak łatwo się ściera/uszkadza, a po jej starciu pojawia się rdzawy nalot.
    --== XtzParts.com - części do XTZ 660 i 750 oraz TDM 850-900 ==--

    Komentarz


      #3
      Są wykonane ze stali stopowej i pokryte bardzo cienką warstwą technicznego chromu stąd ta miedż ,która była podkładem pod chrom
      Jeżeli jest jeden cylinder to pozostaje tylko jeden wybór...
      Jeżeli jest wybór to mogą być nawet cztery...

      Komentarz


        #4
        No ale miedz by wylazła spod chromu na calutkiej powierzchni? Stopowe to one raczej są, ale chyba nie odporne na rdzewienie... a moze to rdza skądś indziej, sam nie wiem. Obadam

        Pany, komplet na zacisk, czyli cztery gumki uszczelniajace to koszt 52 zł i raczej problem jest z zamiennikiem.
        --== XtzParts.com - części do XTZ 660 i 750 oraz TDM 850-900 ==--

        Komentarz


          #5
          Pewnie tyle, co za sam zacisk u Karola
          sigpic
          "Cieszył się wędrówką do nieznanych miejsc, oglądaniem nieznanych rzek, a trudy wynagradzała mu pasja poznania"

          "Dystans do świata jest właściwy, gdy do jednego wora nawalimy ziarno wyrozumiałości, optymizmu łyżkę, tolerancji z umiarem, wiedzy mędrców szklaneczkę i wina antołek by jak będą dokuczać pierdolnąć głośnym NIE."

          Komentarz


            #6
            Rdzwieją,do tego stopnia,że robią się wżery jak się zaniedba co do chromu to zwyczajnie się starł tak myślę ta warstewka jest rzędu kilku mikronów
            Jeżeli jest jeden cylinder to pozostaje tylko jeden wybór...
            Jeżeli jest wybór to mogą być nawet cztery...

            Komentarz


              #7
              Wiesz Bartas, zacisk zaciskiem, ale potrzeba nowych uszczelniaczy, najmłodszy zacisk ma lat 15 i na 100% trzeba go rozebrać. Moto ma hamowac, a nie zwalniać




              Zamieszczone przez piotr13 Zobacz posta
              Rdzwieją,do tego stopnia,że robią się wżery jak się zaniedba co do chromu to zwyczajnie się starł tak myślę ta warstewka jest rzędu kilku mikronów
              Nie ma mikronów i nigdy nie było, są mikrometry
              Ostatnio edytowany przez LukaSS; 4.
              --== XtzParts.com - części do XTZ 660 i 750 oraz TDM 850-900 ==--

              Komentarz


                #8
                Obecnie nie ma ale do 1967r to była oficjalna nazwa milionowej częsci metra (to tytułem polemiki)
                Jeżeli jest jeden cylinder to pozostaje tylko jeden wybór...
                Jeżeli jest wybór to mogą być nawet cztery...

                Komentarz

                Pracuję...
                X