Witaj na XTZclub.pl!
Aby pisać posty musisz być zalogowany, a więc uprzednio należy się zarejestrować. Z obsługą forum możesz zapoznać się w FAQ. No i baw się dobrze
Co do powyższych są glosy, ze jeśli do takich często nie zaglądasz i nie czyścisz w środku profilaktycznie, to w momencie kiedy wleci tam piach ładnie rysują lagi.
W harmonijkach jak wleci to i wyleci. Tu cały czas materiał styka się z rurą.
jak bede jechał ZAC do Ciebie po plastiki mogę ci wziąść abyś zobaczył sobie - mam czerone i niebieskie.
Co do skutecznosci - ja jestem ZA harmonijkami, mniej ryzyka, że będą lagi porysowane, jednak też nie są bez wad - zbiera się tam więcej syfu i czasem woda, dlatego o ile w niektórych nie ma odwodnienia (otworki) to warto je zrobić.
Ramires
Wzornictwo przemysłowe, grafika, fotografia, wkurzanie ludzi
U olka masz gotowe harmonijki pro grip, ja na takich śmigałem wcześniejszą tenerą,podaj tylko długość żeby pasowały bez nadmiernego rozciągania albo weź stare na wzór, wykonanie bardzo dobre, otworki mają na dole do odpowietrzania i wywalania syfu, jak nie jeździsz po bardzo dużych błotach to sie przydadzą i spełnią swoje zadanie, jesli natomiast latasz po ciężkim terenie i często topisz moto w błocie to polecał bym tylko neopreny, na pewno trzeba częściej czyścić ale i ochrona lag i uszczelniaczy zgarniających i olejowych jest lepsza. Ja w swoim ktmie mam neopreny i nie narzekam, a łatwego życia u mnie nie mają.
Jak do harmonijek dostanie ci sie woda z błotem po utopieniu motoru też jest lepiej je zdjąć i przeczyścić, tak samo jest z uszczelniaczami zgarniającymi, jak dostanie się błoto między uszczelniacze ( zgarniający i przeciw pyłowy) to tez lagi szybko polecą, JAK DBASZ, TAK MASZ
Był Junak M10, WSK125, potem xt600z i xtz750 aż w końcu przyszło nawrócenie, lc4 620 sc, exc 520, a teraz
No i oczywiście WSK 125 73' jest nadal, fajnie powspominać szczeniackie czasy
sigpic
OLEK MOTOCYKLE a gdzie to już kwestia gustu gdzie masz najbliżej bo mają kilka sklepów firmowych w Polsce, zobacz sobie na olekmotocykle.pl i będziesz wiedział
Był Junak M10, WSK125, potem xt600z i xtz750 aż w końcu przyszło nawrócenie, lc4 620 sc, exc 520, a teraz
No i oczywiście WSK 125 73' jest nadal, fajnie powspominać szczeniackie czasy
sigpic
Komentarz