Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Pokrętło od gaźników

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

    Pokrętło od gaźników

    Do czego służy pokrętło pomiędzy gaźnikami(sięgając pod bak) czy reguluj dopływ paliwa czy powietrza?

    #2
    Zapewne chodzi Ci o śrubę do regulacji jałowych obrotów. Ustawia wstępne uchylenie przepustnic.

    pzdr, Adam
    sigpic

    Komentarz


      #3
      I reguluje się nią wolne obroty na dobrze rogrzanym silniku.
      --== XtzParts.com - części do XTZ 660 i 750 oraz TDM 850-900 ==--

      Komentarz


        #4
        Nom, dokładnie jak wkręcasz to obroty jałowe będą rosły bo będziesz uchylał przepustnicę, a kiedy wykręcasz to będą maleć bo przepustnice będą się domykać.

        Komentarz


          #5
          tak przy okazji to jakie macie obroty na jałowym?Ja sobie ustawiłem na ok 900 i chodzi ładnie-nie dusi się, wszystko ok, Czarny mówi że to mało- no ale skoro nic się nie dzieje to po co zwiększać?

          Komentarz


            #6
            1100-1200 z tego co pamiętam.
            Jeśli będziesz miał zbyt niskie obroty możesz mieć problem z jazdą na 1dnce bez sprzęgła i gazu (moto może szarpać i gasnąć) oraz w niektórych przypadkach opóźnioną reakcję (przyduszenie) przy pełnym odwinięciu z obrotów jałowych (może w takie też sytuacji sobie kichnąć w gaźniki).
            Potestuj.

            pzdr, Adam
            sigpic

            Komentarz


              #7
              900 to trochę mało. Ja miałem zawsze około 1000-1100 obr ustawione.
              BYŁA I POZOSTANIE NA ZAWSZE W MEJ PAMIĘCI
              YAMAHA XTZ 750 SUPER TENERE 89' CHESTERFIELD


              Ja tu tylko sprzątam

              Komentarz


                #8
                Przy 900 obr zabijesz wał z panewkami.
                --== XtzParts.com - części do XTZ 660 i 750 oraz TDM 850-900 ==--

                Komentarz


                  #9
                  będzie chodził jak HD

                  Komentarz


                    #10
                    do fxrider:

                    Hej mam podobny problem, jak to co opisujesz. Tylko dodatkowo sprzęt nie trzyma obrotów z wrzuconym luzem. I tu pytanie, jakie inne defekty mogą powodować takie zachowanie. Obroty były teoretycznie ustawione jak trzeba. Mam aktualnie zdemontoweany gaźnik i wszelkie pomysły na zmiany ustawień będą mile widziane.

                    Komentarz


                      #11
                      Jeśli moto jak w opisie (XT600Z0 to jest trochę inna sprawa niż przy 750, która ma 2 cylindry. Jeśli masz gaźnik dwugardzielowy sprawdź, czy nie masz wyrobionej ośki przepustnicy gaźnika podciśnieniowego (tego z membraną, prawy), ew. poszukaj informacji w innych tematach (sprawa była gęsto poruszana a propo xtz 660). Sprawdź czy nie masz też popękanych króćców ssących - generalnie obstawiałbym lewe powietrze.

                      pzdr, Adam
                      sigpic

                      Komentarz

                      Pracuję...
                      X