Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Łożyska i uszczelniacze koła przedniego - dane techniczne

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

    [750] Łożyska i uszczelniacze koła przedniego - dane techniczne

    kolo_przednie..jpg

    1. Piasta przedniego koła
    2. Tuleja dystansowa wchodzaca do wewnątrz piasty
    3. Łożysko 6302 RS (15x42x13 mm) - 2 szt.
    4. Uszczelniacz (simmering) 22x42x7 (ok. 8 zł)
    5. Nypel
    6. Opona
    7. Dętka
    8. Fartuch gumowy
    9. Hugo wie
    10. Ciężarek do wyważania
    11. Felga D.I.D
    12. Tuleja dystansowa
    13. Plastikowa nakłądka na tuleję dystansową
    14. Oś koła
    15. Nakrętka koronkowa
    16. Zawleczka o długości 50-60 mm (cienka)
    17. Podkładka
    18. Napęd prędkościomierza

    Tak, brakuje na rysunku jeszcze uszczelniacza z drugiej strony piasty. Gdzie on jest? Jest on włożony do obudowy napędu prędkościomierza. Nie ma zamienników tego simmeringu. Jeśłi padnie, trzeba kupować w komplecie.
    Ostatnio edytowany przez LukaSS; 4.
    --== XtzParts.com - części do XTZ 660 i 750 oraz TDM 850-900 ==--

    #2
    Tajemnicza liczba 9 , ja bym obstawiał to samo co w 10 czyli ciężarek do wyważania ponieważ znalazłem w manualu taki sam rysunek złożeniowy ale 9 nie jest opisana więc wnioskuje że po prostu się machnęli i dwa ciężarki narysowali ale żeby się nie powtarzać to tylko jeden opisali.
    Załączone pliki
    .

    Komentarz


      #3
      ja myślę że 9 to gumowa zatyczka otworu w feldze, czasem ludzie montują trzymaki do opon w to miejsce, w tt jest tak samo tylko że tam jest w standardzie trzymak a podejrzewam że felgi są te same bo żółci ludzie rzadko zmieniają coś dobrego
      Był Junak M10, WSK125, potem xt600z i xtz750 aż w końcu przyszło nawrócenie, lc4 620 sc, exc 520, a teraz
      No i oczywiście WSK 125 73' jest nadal, fajnie powspominać szczeniackie czasy
      sigpic

      Komentarz


        #4
        Zamieszczone przez marcinjunak Zobacz posta
        ja myślę że 9 to gumowa zatyczka otworu w feldze, czasem ludzie montują trzymaki do opon w to miejsce, w tt jest tak samo tylko że tam jest w standardzie trzymak a podejrzewam że felgi są te same bo żółci ludzie rzadko zmieniają coś dobrego
        Pierwsze słyszę o czymś takim ale to brzmi całkiem logicznie i prawdopodobnie
        .

        Komentarz


          #5
          ja montowałem takie trzymaki w speedway-u.w środku jest metalowa płytka umieszcza się ją prostopadle do opony od środka i do niej jest jest przyspawana śruba wychodząca na zewnątyrz przez otwór taki jak na wentyl. przy dokręcaniu nakrętki metalowa płytka dociska krawędzie opony do rachewki. ale to jest całkowicie nie potrzebne chyba, że ktoś startuje w zawodach. tam ciśnienie opon to 0.8 bara i wtedy trzeba to założyć. jedyny minus; trzeba bardzo dobrze wyważyć koło bo będzie miało pionowe bicie podczas jazdy.pozdr

          Komentarz


            #6
            Nie wiem czy to dobry temat, ale zbieram się do wymiany łożysk. Jak zdjąłem w weekend koło, zobaczyłem że wstawione są jakieś polskie łożyska. Czy to znaczy, że można wsadzać jakieś zamienniki? Jestem zielony w tym temacie. Jakie łożyska polecacie i jak to wygląda cenowo?

            Aaa i uszczelniacze, jeden na bank mam padnięty, jest szansa na nieoryginalne?

            PZDR!
            Ostatnio edytowany przez proti; 629.

            Komentarz


              #7
              Tu masz dostępny od ręki komplet:
              Larsson Polska - dostawca techniki motocyklowej, skuterowej i warsztatowej. Dystrybutor renomowanych marek: Yuasa, RK, TRW, EBC, NGK, JM Products, Hiflo, Vesrah, Motul, Osram.

              Komentarz


                #8
                to musisz kupić
                3. Łożysko 6302 RS (15x42x13 mm) - 2 szt. ok 10zł za sztukę moga byś skf, koyo, srojo i chińszczyzna, wszystko kwestia na ile ma Ci to starczyć
                4. Uszczelniacz (simmering) 22x42x7 (ok. 8 zł)

                drugi simering jest w napędzie linki prędkościomierza i w PL jest nie do dostania podobno, czeczen robił wywiad na ebay, w ASO nie dostaniesz samego simeringu tylko cały ślimak

                zobacz w jakim stanie jest tuleja dystansowa, nr 12 na rysunku, jeśli jest wypracowana to dorób ją albo kup nową.
                Był Junak M10, WSK125, potem xt600z i xtz750 aż w końcu przyszło nawrócenie, lc4 620 sc, exc 520, a teraz
                No i oczywiście WSK 125 73' jest nadal, fajnie powspominać szczeniackie czasy
                sigpic

                Komentarz


                  #9
                  Marcinjunak, a rysunek do tej tulei masz? Bo tył rysowałeś. Na zimę chcę wymienić i tył i przód.

                  Komentarz


                    #10
                    Zamieszczone przez Piotr_J Zobacz posta
                    Marcinjunak, a rysunek do tej tulei masz? Bo tył rysowałeś. Na zimę chcę wymienić i tył i przód.
                    właśnie dzwoniłem do czeczena, ma mi przysłać wymiary i zrobie wtedy rysunek, chyba że ktoś z wawy ma rozebrane przednie koło to bym zmierzył i od razu narysował.
                    Był Junak M10, WSK125, potem xt600z i xtz750 aż w końcu przyszło nawrócenie, lc4 620 sc, exc 520, a teraz
                    No i oczywiście WSK 125 73' jest nadal, fajnie powspominać szczeniackie czasy
                    sigpic

                    Komentarz


                      #11
                      Super! Rysunek się przyda.

                      A mogą być łożyska 6302 2RS? Wymiary te same, tylko jeden uszczelniacz więcej.

                      Komentarz


                        #12
                        Moga byc polskie FŁT, wysoka jakość. Uszczelniacz w ślimaku dostępny jest ze ślimakiem. choć gdzieś w Europie można go dostać.
                        --== XtzParts.com - części do XTZ 660 i 750 oraz TDM 850-900 ==--

                        Komentarz


                          #13
                          Zamieszczone przez Piotr_J Zobacz posta
                          Super! Rysunek się przyda.

                          A mogą być łożyska 6302 2RS? Wymiary te same, tylko jeden uszczelniacz więcej.
                          Dokładnie to jest to samo, jedni w oznaczeniu podają 2RS a inni RS a łożyska i tak są kryte obustronnie,
                          oczywiście że montujesz te kryte z obu stron.


                          Edit:
                          Tak wygląda stara tuleja




                          A tak rysunek nowej,



                          Jeśli ktoś chce to można pobrać sobie go w pdftylejka przednia st.pdf

                          Niech służy oczywiście nie podaję tego żeby zarobić na ludziach, na własny użytek ok a resztę zweryfikuje życie i społeczność forumowa
                          Ostatnio edytowany przez marcinjunak; 46.
                          Był Junak M10, WSK125, potem xt600z i xtz750 aż w końcu przyszło nawrócenie, lc4 620 sc, exc 520, a teraz
                          No i oczywiście WSK 125 73' jest nadal, fajnie powspominać szczeniackie czasy
                          sigpic

                          Komentarz

                          Pracuję...
                          X