Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Ujawnił się stukot/klekot

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

    #16
    Zamieszczone przez grizzli28 Zobacz posta
    podpinam się pod temat i proszę o diagnozę do pomocy wrzucam filmik przy końcu dobrze słychać problem
    To nie stuk a klekot okrutny, u Ciebie chyba jest luz i na wale i ośka przepustnicy, zawory chyba też do robienia.

    Komentarz


      #17
      Możecie sprawdzić taki stukot-klekot, przykładając długi śrubokręt jednym końcem do ucha, drugim w wybrane miejsca(cylinder, głowica,sprzęgło,gaźnik). Takim sposobem jeśli trafisz punkt gdzie stuka-klekocze, hałas będzie dużo większy
      Jestem mechanikiem samochodowym i w samochodach to sie sprawdza

      Komentarz


        #18
        Zamieszczone przez grizzli28 Zobacz posta
        podpinam się pod temat i proszę o diagnozę do pomocy wrzucam filmik przy końcu dobrze słychać problem
        masakra!! z początku obstawiam pęknięty tłok i to raczej na tym nie koniec...

        nowy nabytek??

        Komentarz


          #19
          Silnik rozebrany, scieło klin na wale od strony sprzęgła, co gorsze wał korbowy zderzył się z przeciwmasą i rozwalił karter w około łożyska przeciwmasy

          Komentarz


            #20
            Cóż, szkoda ze w porę tego nie rozebrałeś i dokręciłeś.
            Jak pisałem dźwiękowo u mnie tez tak było, walenie szczególnie było słyszalne na wolnych obrotach.

            Wklej foty dla potomnych jak ta masakra wygląda.

            Komentarz


              #21
              Oto co się stało po ścięciu klina na wale



              na ostatnim zdjęciu widać gdzie korbowód zderzył się z przeciwagą i klapa
              Ostatnio edytowany przez grizzli28; 421.

              Komentarz


                #22
                Czyli silnik na wyrzucenie?
                --== XtzParts.com - części do XTZ 660 i 750 oraz TDM 850-900 ==--

                Komentarz


                  #23
                  Kartery do wymiany tak czy inaczej,
                  trzeba drugi silnik wsadzić i latać dalej.
                  Był Junak M10, WSK125, potem xt600z i xtz750 aż w końcu przyszło nawrócenie, lc4 620 sc, exc 520, a teraz
                  No i oczywiście WSK 125 73' jest nadal, fajnie powspominać szczeniackie czasy
                  sigpic

                  Komentarz


                    #24
                    Silnik zakupiony od niemca za 1600zl, włożony, jeszcze tylko wymienić filtry, zalać olejem, płynem chłodniczym i jazda

                    Komentarz


                      #25
                      W mojej dziś pod czas jazdy 120km/h
                      coś caczelo szczelać w silniku zgasla.
                      Ale odpalilem i na obrotach w granicach 2/3 k szczelanie stukanie powracalo. Ale nie tak okropne jak u kolegi na tym nagraniu.
                      Gdy oprużnilem olej bylo go dosyć malo.

                      Komentarz


                        #26
                        po wymianie oleju stuki ustaly. i teraz chodzi tak http://youtu.be/cc8DEh8zen4

                        Komentarz


                          #27
                          ImageUploadedByTapatalk1397991715.654878.jpg

                          Komentarz


                            #28
                            ImageUploadedByTapatalk1397991761.339652.jpg

                            Komentarz


                              #29
                              No ładnie. Coś się zaległo i zaczęło wcinać cylindry. Tłok tez użarło. Znalazłeś to nadgryzione?

                              Komentarz


                                #30
                                zostala sie miazga z tych polamanych czesci

                                Komentarz

                                Pracuję...
                                X