Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

podwójne światła mijania

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

    #91
    hmmm ma okazje kupic lampy od tdr 125 za 95 zł tylko nie wiem czy warto sie bawic i przerabiac te swiatła na 2 mijania

    Komentarz


      #92
      Zamieszczone przez Szuryga Zobacz posta
      hmmm ma okazje kupic lampy od tdr 125 za 95 zł tylko nie wiem czy warto sie bawic i przerabiac te swiatła na 2 mijania
      Nie warto, w tej cenie masz nowe wesemy, a te od tdr pewnie mają już swoje lata.
      Ponadto, zwróć uwagę jakie te lampy, bo były H1,H4 i H4,H4.
      Masz bańki, czy H4?
      "Demokracja jest wtedy, kiedy dwa wilki i owca głosują, co zjedzą na obiad. Wolność jest wtedy, kiedy dobrze uzbrojona owca podważa wynik głosowania." Benjamin Franklin

      Komentarz


        #93
        Dokładnie, odbłyśnik przez lata może już być wymatowiały, co m.in. jest powodem kiepskiej jakości światła - żadne żarówki +150% nie pomogą


        I jeszcze trzeba napomnieć odnośnie WESEMów "dlaczego te, a nie inne" - potrzebne są światła mijania, drogowe i pozycyjne. Te, które ich nie mają nie nadają się do zrobienia dziurki.
        Bez tytułu.jpg
        Szeroki wybór lamp i reflektorów. Oferta dla producentów i dystrybutorów. Najlepsza jakość za przystępną cenę. Fabryki w Polsce. Nowoczesny park maszynowy.

        Najtaniej wychodzą PES3.42221

        Komentarz


          #94
          hej rootolf ja mam na kloszach napisane h1, h4 jak patrze do srodka przez szkło to te żarówki są do siebie podobne takie podłużne tylko że h1 jest długością krótsza od h4 chciałem je wyjąc i nie umiem jak to sie wyciąga

          Komentarz


            #95
            od tyłu od tyłu... siedzą na sprężynce w oprawce.
            Jeżeli jest jeden cylinder to pozostaje tylko jeden wybór...
            Jeżeli jest wybór to mogą być nawet cztery...

            Komentarz


              #96
              może się jakoś zapiekły i mocno siedzą, tak jak Piotr napisał, usuń sprężynkę i próbuj wyjmować, H1 jest z tego co pamiętam, w plastikowym adapterze.
              Jeżeli masz H1/H4, to możesz śmiało przerabiać na wesemy, masz obydwa klosze regulowane.
              "Demokracja jest wtedy, kiedy dwa wilki i owca głosują, co zjedzą na obiad. Wolność jest wtedy, kiedy dobrze uzbrojona owca podważa wynik głosowania." Benjamin Franklin

              Komentarz


                #97
                ok dzieki domyślałem się że od tyłu myślałem że się przekręca jakoś cało to obudowo ale sie bałem że połame a teraz to takie wszystko delikatne bo zmarźnięte a sprężynek nie widziałem bo zmieniłem garaż i nie jest zabardzo oświetlony ale sprawdze ,no chyba są regulowane jak sie domyślam to są na dole takie bolczyki to chyba one są od tej regulacji

                Komentarz


                  #98
                  Zamieszczone przez piotr13 Zobacz posta
                  od tyłu od tyłu... siedzą na sprężynce w oprawce.

                  to nie na moje nerwy
                  Był Junak M10, WSK125, potem xt600z i xtz750 aż w końcu przyszło nawrócenie, lc4 620 sc, exc 520, a teraz
                  No i oczywiście WSK 125 73' jest nadal, fajnie powspominać szczeniackie czasy
                  sigpic

                  Komentarz


                    #99
                    No i po dwóch miesiącach dostałem odpowiedź od Ministerstwa Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej która brzmi nastepująco:

                    Szanowny Panie,

                    W odpowiedzi na pytanie w sprawie jednoczesnego świecenia dwóch lamp na motocyklu Biuro Ministra uprzejmie informuje, że w przedmiotowej sprawie zastosowanie mają przepisy rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz.U. z 2003 r., Nr 32, poz. 262, z późn. zm.).

                    Motocykl może być wyposażony w jedno światło mijania, drogowe i pozycyjne umieszczone w podłużnej płaszczyźnie symetrii pojazdu lub dwa światła mijania, drogowe i pozycyjne umieszczone obok siebie, symetrycznie względem podłużnej płaszczyzny symetrii pojazdu. Stosowanie dwóch świateł mijania i drogowych jest obligatoryjne w przypadku pojazdu przekraczającego szerokość 1,3 m. Obydwa światła mijania, drogowe lub pozycyjne powinny świecić równocześnie, tak jak ma to zastosowanie w innych pojazdach. Ponadto muszą być spełnione następujące warunki: wyłączenie świateł mijania musi powodować równocześnie wyłączenie wszystkich świateł drogowych, światła mijania mogą pozostać włączone razem ze światłami drogowymi, włączenie świateł mijania nie jest możliwe, jeśli nie są włączone światła pozycyjne, z wyjątkiem krótkotrwałego włączania światła jako ostrzegawczego sygnału świetlnego.

                    Odpowiedź sporządził i wysłał:


                    Marek Gugała

                    Starszy Specjalista
                    Biuro Ministra
                    Ministerstwo Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej
                    ul. Chałubińskiego 4/6, 00-928 Warszawa
                    Telefon: +48 22 630 11 57
                    Faks: +48 22 630 11 16

                    www.poland.gov.pl
                    Także czytać ustawy i się stosować, a nie słuchać ploty i powtarzać jak baba babie.

                    Komentarz


                      Czyli u mnie bez zmian. Dalej jeżdżę na podwójnych z tym, że teraz w świetle prawa

                      Komentarz


                        I to w jakże jasnym świetle prawa

                        Komentarz


                          Piszę tutaj coby nie mnożyć wątków...
                          Czy ma ktoś jakieś doświadczenia z np. takimi wynalazkami: http://www.motointegrator.pl/produkt...us-90-2-sztuki ? Tzn. czy warto zainwestować w takie wyraźnie droższe żarówki i czy będzie odczuwalna różnica w stosunku do zwykłych "lampek" za parę złotych?
                          Sobczaq, przedtem Sbq!

                          Prawym pasem, za Matizem.

                          Komentarz


                            Trochę lepiej będzie ... trochę ale na super efekty bym nie liczył - zakładałem takie żarówki do puszki i rewelacji nie odczułem. Podstawą przy kombinacjach ze światłem będzie zrobienie dobrej bazy - czyli wymiana lamp zbieram się do montażu wessemów ... i zebrać się nie mogę

                            Komentarz


                              sbq - a ile masz V na kosteczce od żarówki? jaka jest strata?
                              koszt tych Osramów to ponad połowa ceny wessemów o ile dobrze pamiętam, wiec odpowiedź jest prosta
                              ST legenda Dakaru http://passion4travel.pl/index.php/c...dow/motocykle/
                              FB: http://www.facebook.com/kamilltee

                              Komentarz


                                Jeszcze nie wiem jak to dokładnie wygląda, ale na nadmiar prądu niestety nie mogę narzekać... Pewnie jakimś wyjściem byłoby zmotanie świateł na przekaźniku, tylko nie wiem czy z tym jest dużo roboty...? Akurat mam moto rozgrzebane, to może przy okazji..

                                Ps. co to wessemy?
                                Sobczaq, przedtem Sbq!

                                Prawym pasem, za Matizem.

                                Komentarz

                                Pracuję...
                                X