Ogłoszenie

Zwiń

Zasady obowiązujące w Giełdzie

W Giełdzie można zamieszczać ogłoszenia TYLKO związane jakkolwiek z XTZ ( z wyjątkiem działu "Inne moto"). Wszystkie ogłoszenia nie spełniające tego warunku będą usuwane przez moderatorów.
Wyjątek stanowi forum "Inne moto".

ZABEZPIECZENIE PRZED SPAMOWANIEM
Aby móc pisać w poszczególnych działach giełdy należy zliczoną minimalną wymaganą liczbę postów:
  • Sprzedam - 10
  • Inne moto - 25
  • Kupię - 5
  • Oddam - 1


EDIT rootolf:

UWAGA:
Sprzedający jest zobowiązany podać cenę przy sprzedawanym przedmiocie. W przypadku braku ceny, ogłoszenie może zostać usunięte.
Jeżeli masz zamiar kupić motocykl od forumowicza zapytaj innych o opinię o tym motocyklu.

Zasady wchodzą w życie z dniem 26.10.2012 r.
Zobacz więcej
See less

Olejarka Motooiler

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

    #31
    Coś mi się wydaje, że skrzynka pocztowa zrobiła mi psikusa i pierwsze maile z odpowiedzią producenta gdzieś przepadły. Ale na szczęście odezwał się drugi raz - dogadane, zapłacone. Czekam więc tylko na paczuszkę i wiosnę "moto-friendly" W międzyczasie spróbuję przekabacić żonę na KLE, a sobie kupić ST

    Komentarz


      #32
      A i tutaj zapytam - olej do łańcucha pilarki nie byłby lepszym środkiem smarnym od przekładniówki?

      Komentarz


        #33
        Do smarowania łańcucha zalecany jest olej o parametrach Hipolu, który jest w dodatku tani jak barszcz, butelka za 13zł wystarczy na =- 40 000km.
        sigpic
        "Cieszył się wędrówką do nieznanych miejsc, oglądaniem nieznanych rzek, a trudy wynagradzała mu pasja poznania"

        "Dystans do świata jest właściwy, gdy do jednego wora nawalimy ziarno wyrozumiałości, optymizmu łyżkę, tolerancji z umiarem, wiedzy mędrców szklaneczkę i wina antołek by jak będą dokuczać pierdolnąć głośnym NIE."

        Komentarz


          #34
          Olejarka dzisiaj przyszła Bartas, Ty ostatnio przerabiałeś montaż - na co zwrócić szczególną uwagę żeby czegoś nie zmaścić?

          Komentarz


            #35
            Mi najgorzej szło z zamontowaniem elektrozaworu i zbiorniczka pod boczkiem, przesuwało mi się to i nieco trzeba było się pobawić. Reszta jest stosunkowo prosta. A- przy zakładaniu dyszy pamiętaj, że idzie ona w 1 otwór, a drugi służy do włożenia klucza do dokręcenia. Ja mało co nie ściąłem dyszy w tym miejscu. Jakbyś miał problem, to pisz.
            sigpic
            "Cieszył się wędrówką do nieznanych miejsc, oglądaniem nieznanych rzek, a trudy wynagradzała mu pasja poznania"

            "Dystans do świata jest właściwy, gdy do jednego wora nawalimy ziarno wyrozumiałości, optymizmu łyżkę, tolerancji z umiarem, wiedzy mędrców szklaneczkę i wina antołek by jak będą dokuczać pierdolnąć głośnym NIE."

            Komentarz


              #36
              Myślałem, że rano dam radę zamontować, ale na razie 4 godziny spędziłem na czyszczeniu wszystkiego z pozostałości smarów z sprayu Prawie cała butelka nafty mi poszła. W szoku jestem ile tego gówna się tam poodkładało Jutro zajmę się już olejarką.

              Komentarz


                #37
                Olejarka

                Koledzy podrzuccie adres do pana który zajmuje się produkcją olejarek.Dzięki z góry

                Komentarz


                  #38
                  Korzystamy z opcji szukaj -> wpisujemy "olejarka" -> patrzymy na wyniki.
                  sigpic
                  "Cieszył się wędrówką do nieznanych miejsc, oglądaniem nieznanych rzek, a trudy wynagradzała mu pasja poznania"

                  "Dystans do świata jest właściwy, gdy do jednego wora nawalimy ziarno wyrozumiałości, optymizmu łyżkę, tolerancji z umiarem, wiedzy mędrców szklaneczkę i wina antołek by jak będą dokuczać pierdolnąć głośnym NIE."

                  Komentarz


                    #39
                    Bartas jesli możesz to napisz w jakich odstepach czasu mozna regulować podawanie oleju i przez jaki czas jest on podawany. Z tego co wiem to olejarka ta ma regulacje dwoma potencjometrami.

                    Komentarz


                      #40
                      Dokładnie. Na sterowniku są opcje OFF oraz 2 pozycje, otwierajace elektrozawór co jakiś tam czas. Do tego jest jeszcze pokrętło, którym reguluje się czas otwarcia elektrozaworu. Pozycja 1 to chyba otwieranie co 60/70 sec, a 2 co 45. Czas otwarcia nie pamiętam ile wynosi min i max, ale dzięki tym 2 opcjom regulacja jest bardzo płynna i natychmiastowa. Ja dałem sterownik na kierownice, dzieki czemu mogę od razu zmieniać dawkowanie oleju. Jest to znaczne ułatwienie w porównaniu do scottoilera. Te przedziały czasowe podałem tak +-, bo nie pamiętam dokładnie instrukcji.
                      sigpic
                      "Cieszył się wędrówką do nieznanych miejsc, oglądaniem nieznanych rzek, a trudy wynagradzała mu pasja poznania"

                      "Dystans do świata jest właściwy, gdy do jednego wora nawalimy ziarno wyrozumiałości, optymizmu łyżkę, tolerancji z umiarem, wiedzy mędrców szklaneczkę i wina antołek by jak będą dokuczać pierdolnąć głośnym NIE."

                      Komentarz


                        #41
                        Generalnie o taka odpowiedz mi chodziło. A do czego mi to to kiedyś sie pochwale. Może jakimś tutorialem.

                        Komentarz


                          #42
                          Koledzy i Koleżanki,
                          trochę czasu minęło od zamontowania przez Was Motooilera. Podzielcie się opiniami!
                          Chcę sobie kupić olejarkę, a głowny dylemat jaki mam w tym temacie to: Scootoiler czy Motooiler! Cenowo aż tak bardzo się nie różnią, więc to kryterium tutaj nie ma znaczenia. Podpowiedzcie po prostu która lepsza do xt660z.

                          Komentarz


                            #43
                            Z tych dwóch brałbym motooilera, z uwagi na łatwiejsze dozowanie.
                            sigpic
                            "Cieszył się wędrówką do nieznanych miejsc, oglądaniem nieznanych rzek, a trudy wynagradzała mu pasja poznania"

                            "Dystans do świata jest właściwy, gdy do jednego wora nawalimy ziarno wyrozumiałości, optymizmu łyżkę, tolerancji z umiarem, wiedzy mędrców szklaneczkę i wina antołek by jak będą dokuczać pierdolnąć głośnym NIE."

                            Komentarz


                              #44
                              Nie jestem zwolennikiem dokładania elektroniki do motocykla i wymyśliłem sobie olejarkę na bazie kroplówki i kilku gadżetów, problem w tym przypadku stanowi regulacja dozowania oleju, nie da rady tego precyzyjnie ustawić więc kupiłem używanego Scottoilera Turing-Kit za śmieszne pieniądze (niecałe 140 zł z Allegro) i mam spokój, obsługa polega na obróceniu pokrętła aby odpowiednio dozowany był olej i wszystko, cały czas mam ustawione na minimum ,łańcuch jest stale nasmarowany ale nie chlapie na motocykl a jadąc w kopnym piachu odkręcam na maxa wtedy leje olejem, łańcuch jest momentalnie czysty. Montaż zajął mi nie więcej niż 45 min. od początku do końca.
                              Ostatnio edytowany przez robkri; 269.

                              Komentarz


                                #45
                                Zamieszczone przez robkri Zobacz posta
                                Nie jestem zwolennikiem dokładania elektroniki do motocykla i wymyśliłem sobie olejarkę na bazie kroplówki i kilku gadżetów, problem w tym przypadku stanowi regulacja dozowania oleju, nie da rady tego precyzyjnie ustawić więc kupiłem używanego Scottoilera Turing-Kit za śmieszne pieniądze (niecałe 140 zł z Allegro) i mam spokój, obsługa polega na obróceniu pokrętła aby odpowiednio dozowany był olej i wszystko, cały czas mam ustawione na minimum ,łańcuch jest stale nasmarowany ale nie chlapie na motocykl a jadąc w kopnym piachu odkręcam na maxa wtedy leje olejem, łańcuch jest momentalnie czysty. Montaż zajął mi nie więcej niż 45 min. od początku do końca.
                                Dokładnie zrobiłem tak samo, kupiłem cały zestaw i wsadziłem pod rejestrację, odkręcone mam na 1/3 skali i jest git, żadnych niepotrzebnych kabli i elektryki z potencjometrami zajmującymi miejsce na kierze.
                                Był Junak M10, WSK125, potem xt600z i xtz750 aż w końcu przyszło nawrócenie, lc4 620 sc, exc 520, a teraz
                                No i oczywiście WSK 125 73' jest nadal, fajnie powspominać szczeniackie czasy
                                sigpic

                                Komentarz

                                Pracuję...
                                X