nooo i mam się już czym pochwalić
pierwsze ROGALE XL już pojechały do nabywców 

a przy okazji kilka informacji.
Rogal XL, tak samo jak i Rogal 30L szyte są z materiału grubszego od orginału w gramaturze 950g lub 1150g. pasy nośne o wytrzymałości przekraczającej 500kg. pojemność Rogala szacowana jest na ok 50L.
ROGAL XL mocowany jest w 3 punktach motocykla. tak samo jak i mniejsze wersje. jest on jednak dosyć*szeroki w podstawie co raczej wyklucza zastosowanie dla lekkich enduro. za to idealnie będzie się wpasowywał w grubsze zady Afrik, BEMEK, KATÓW czy też XTZ a nawet bigosów i TIGERÓW, PASUJE NAWET na ścigi






podstawowa zaleta spora odporność na warunki atmosferyczne, duża pojemność 50L.
bardzo odporna na zniszczenia. serwis oraz ewentualny tuning pod ręką
, wewnątrz są 3 specjalne Torby dostosowane do kształtu rogala, szyte z podgumowanego materiału, z zamkiem wodoszczelnym, 2 kieszenie na butelki 2x1L, oraz 2 duże worki szyte z ortalionu ze sciągaczami. ROGAL na wystaje po za obrys motocykla, nie przeszkadza w mieście jak i w terenie, pozwala na jazdę autostradową bez utraty stabilności jaką powodują sakwy czy kufry, poprzez swój kształt i budowę*jest dużo mniej narażony na uszkodzenia w terenie. po zamocowaniu ROGAL wraz z motocyklem łączy się*w całość, nie podskakuje nie lata nie przeszkadza. pozwala na pełen balans w terenie!







nooo i to co wydaje mi się najważniejsze! UDAŁO NAM SIĘ ZEJŚĆ Z CENY NA DUŻYM ROGALU DO POZIOMU 790 zł dla forumowiczów! co stanowi mniej wiecej połowę ceny GL. KOLORY: Czarny, czerwony, żółty, pomarańcz, biały inne kolory na specjalne zamówinie
a na koniec dla wszystkich tych co mają wścieklaka w swej stajni, lubią zapuszczać się na dłuższe i krótsze wycieczki w teren, nieco powiększona do 11L - 3 komorowa Torba ROGAL Rally na dętki, na prowiant na przeciw deszczówkę, śpiwór czy narzędzia. nie wymaga stelaży! w kolorze głównie Czarnym, ale na specjalne zamówienie uszyjemy i w innych odcieniach







a przy okazji kilka informacji.
Rogal XL, tak samo jak i Rogal 30L szyte są z materiału grubszego od orginału w gramaturze 950g lub 1150g. pasy nośne o wytrzymałości przekraczającej 500kg. pojemność Rogala szacowana jest na ok 50L.
ROGAL XL mocowany jest w 3 punktach motocykla. tak samo jak i mniejsze wersje. jest on jednak dosyć*szeroki w podstawie co raczej wyklucza zastosowanie dla lekkich enduro. za to idealnie będzie się wpasowywał w grubsze zady Afrik, BEMEK, KATÓW czy też XTZ a nawet bigosów i TIGERÓW, PASUJE NAWET na ścigi







podstawowa zaleta spora odporność na warunki atmosferyczne, duża pojemność 50L.
bardzo odporna na zniszczenia. serwis oraz ewentualny tuning pod ręką








nooo i to co wydaje mi się najważniejsze! UDAŁO NAM SIĘ ZEJŚĆ Z CENY NA DUŻYM ROGALU DO POZIOMU 790 zł dla forumowiczów! co stanowi mniej wiecej połowę ceny GL. KOLORY: Czarny, czerwony, żółty, pomarańcz, biały inne kolory na specjalne zamówinie
a na koniec dla wszystkich tych co mają wścieklaka w swej stajni, lubią zapuszczać się na dłuższe i krótsze wycieczki w teren, nieco powiększona do 11L - 3 komorowa Torba ROGAL Rally na dętki, na prowiant na przeciw deszczówkę, śpiwór czy narzędzia. nie wymaga stelaży! w kolorze głównie Czarnym, ale na specjalne zamówienie uszyjemy i w innych odcieniach






Komentarz