Ogłoszenie

Zwiń

Zasady obowiązujące w Giełdzie

W Giełdzie można zamieszczać ogłoszenia TYLKO związane jakkolwiek z XTZ ( z wyjątkiem działu "Inne moto"). Wszystkie ogłoszenia nie spełniające tego warunku będą usuwane przez moderatorów.
WyjÄ…tek stanowi forum "Inne moto".

ZABEZPIECZENIE PRZED SPAMOWANIEM
Aby móc pisać w poszczególnych działach giełdy należy zliczoną minimalną wymaganą liczbę postów:
  • Sprzedam - 10
  • Inne moto - 25
  • KupiÄ™ - 5
  • Oddam - 1


EDIT rootolf:

UWAGA:
Sprzedający jest zobowiązany podać cenę przy sprzedawanym przedmiocie. W przypadku braku ceny, ogłoszenie może zostać usunięte.
Jeżeli masz zamiar kupić motocykl od forumowicza zapytaj innych o opinię o tym motocyklu.

Zasady wchodzą w życie z dniem 26.10.2012 r.
Zobacz więcej
See less

Olejarka smarbike

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

    Olejarka smarbike

    Witam czy ktoś to może testował?

    #2
    Co tu testować? Proste urządzenie. Nie wiecie gdzie dostać takie uchwyty na wężyk miedziane, jak na aukcji?

    Komentarz


      #3
      oszaleli za tÄ™ cenÄ™
      poszukaj na forum - możesz takie samo sobie skompletować za góra 50 zł. Trzeba tylko trochę pomysłu i już.

      Ja moją olejarkę (bez elektronicznych bajerów) zrobiłem za znacznie mniej. Działa dokładnie tak samo (mówię o efekcie finalnym, a nie o zasadzie działania) jak oryginalny Scottoiler. Też jest na forum.

      pozdr.
      "ja to ja, więc jako ja chcę być znany"
      =>
      Motocyklowy Klub Podróżników STRANGERS.PL

      Komentarz


        #4
        Cena szalona. Ja mam z zaworem od gazu i olejarka spisuje się znakomicie. Też samoróba.
        --== XtzParts.com - części do XTZ 660 i 750 oraz TDM 850-900 ==--

        Komentarz


          #5
          niewiem na czym on to zmontował ale jesli chodzi o koszty olejarki z elektrozaworem to taka normalna cena.... Taniej nieda sie tego sprzedawać chyba ze harytatywnie. BArtas chciał kiedys udowodnić jak to łatwo za pare groszy zmontować , zrobił wojne na kilku forach i temat umarł.... sam robiłem kilka sztuk i wiem ile to wszystko kosztuje...

          Komentarz


            #6
            Bo łatwo zrobić Jak znajdę czas, to opiszę do końca.
            sigpic
            "Cieszył się wędrówką do nieznanych miejsc, oglądaniem nieznanych rzek, a trudy wynagradzała mu pasja poznania"

            "Dystans do świata jest właściwy, gdy do jednego wora nawalimy ziarno wyrozumiałości, optymizmu łyżkę, tolerancji z umiarem, wiedzy mędrców szklaneczkę i wina antołek by jak będą dokuczać pierdolnąć głośnym NIE."

            Komentarz


              #7
              Zastanawiam się nad jej zakupem albo motooilera, robota samemu odpada bo pewnie za niewiele taniej zrobię a czasu mnóstwo stracę.Nie chciał bym też kupić czegoś co za chwilę przestanie działać.Martwi mnie trochę ta elektronika czy nie lepiej czegoś prostszego szukać?

              Komentarz


                #8
                szukaj orginalnego uzywanego scoota.

                Komentarz


                  #9
                  Motooilera można wyrwać za 150 używkę.
                  sigpic
                  "Cieszył się wędrówką do nieznanych miejsc, oglądaniem nieznanych rzek, a trudy wynagradzała mu pasja poznania"

                  "Dystans do świata jest właściwy, gdy do jednego wora nawalimy ziarno wyrozumiałości, optymizmu łyżkę, tolerancji z umiarem, wiedzy mędrców szklaneczkę i wina antołek by jak będą dokuczać pierdolnąć głośnym NIE."

                  Komentarz


                    #10

                    warto?

                    Komentarz


                      #11
                      Używanego Scottoilera można wyrwać za mniejsze pieniądze ja kupiłem na Alle wersję Touring czyli z wielkim dodatkowym zbiornikiem montowaną w miejscu tablicy rejestracyjnej za 130 zeta, także wcześniej myślałem nad zrobieniem własnoręcznie bez jakichkolwiek elektrycznych komponentów bo nie jestem zwolennikiem dokładania ich ze względu na awarie nie seryjnych zabawek. A Scotta instalujesz szybko wpinasz w podciśnienie pompy paliwa za pomocą trójnika np. od spryskiwaczy z samochodu, przykręcasz całość w miejsce tablicy rejestracyjnej nic nie trzeba przerabiać nawet oświetlenie rejestracji wystarcza lampy nie przesuwasz. Nawet podstawowa wersja jest dobra tylko dolewać olej musisz raz na jakieś 2 tyś. km a w touringu jeśli nie ryjesz w piachu po osie to nawet co 10 tyś. km

                      Komentarz


                        #12
                        Drogo. Za tyle to ew. w wersji touring.
                        hominis est errare, insipientis in errore perseverare
                        Komar 2350; WSK 175 Kobuz; JAWA TS 350 Sport; YAMAHA XT660Z; KTM LC4 ADV; KTM LC8 ADV; obecnie KTM 625 SXC

                        Komentarz


                          #13
                          Dzięki to szukam dalej

                          Komentarz


                            #14
                            Zamieszczone przez scorpion Zobacz posta
                            szukaj orginalnego uzywanego scoota.
                            Dokładnie
                            Był Junak M10, WSK125, potem xt600z i xtz750 aż w końcu przyszło nawrócenie, lc4 620 sc, exc 520, a teraz
                            No i oczywiście WSK 125 73' jest nadal, fajnie powspominać szczeniackie czasy
                            sigpic

                            Komentarz


                              #15
                              Prawda taka ze jak sie własnorecznie zrobiona olejarka zepsuje to szybko uda ci sie ja naprawić a jesli nawet nie to olejarka nie przeszkadza w jezdzie jesli niedziała.... Wybór nalezy do ciebie ale jesli niechcesz miec satysfakcji z własnego uzadzenia działającego jak nalezy tylko zalezy ci na tym zeby łańcuch był nasmarowany to szukaj scotta.

                              Komentarz

                              PracujÄ™...
                              X