Ogłoszenie

Zwiń

Zasady obowiązujące w Giełdzie

W Giełdzie można zamieszczać ogłoszenia TYLKO związane jakkolwiek z XTZ ( z wyjątkiem działu "Inne moto"). Wszystkie ogłoszenia nie spełniające tego warunku będą usuwane przez moderatorów.
Wyjątek stanowi forum "Inne moto".

ZABEZPIECZENIE PRZED SPAMOWANIEM
Aby móc pisać w poszczególnych działach giełdy należy zliczoną minimalną wymaganą liczbę postów:
  • Sprzedam - 10
  • Inne moto - 25
  • Kupię - 5
  • Oddam - 1


EDIT rootolf:

UWAGA:
Sprzedający jest zobowiązany podać cenę przy sprzedawanym przedmiocie. W przypadku braku ceny, ogłoszenie może zostać usunięte.
Jeżeli masz zamiar kupić motocykl od forumowicza zapytaj innych o opinię o tym motocyklu.

Zasady wchodzą w życie z dniem 26.10.2012 r.
Zobacz więcej
See less

Iran w październiku, 16dni.

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

    Iran w październiku, 16dni.

    Październik to czas kiedy większość motocyklistów kończy już sezon.
    Chciałbym dać Wam możliwość wydłużenia trochę sezonu, przynajmniej o 16 dni, bo tyle czasu planuję na podróż po Iranie.
    Oferuję po prostu transport motocykla spod domu*** w odległe, bliskie celu miejsce.

    Start i meta w Van (Turcja)
    Termin: 05.10-20.10.2015 (16dni na motocyklach) z opcją wydłużenia o 2-3dni
    Małe grupy: max 5 motocykli (w grupie) + organizator, dzielimy się na dwie grupy:
    - motocykliści jadący z prędkościami 90-110km/h, nie unikający „jazdy na skróty” zato niestety trzeba jechać dłużej (czyli wcześniejsze pobudki + czasem pewnie jazda po zmroku by dołączyć do grupy)...
    - grupa szosowa – lubiąca prędkości od 110km/h w górę.

    Założenie jest takie, że spotykamy się na tyle często , na ile to będzie możliwe (punkty do zwiedzania/zobaczenia, noclegi, posiłki, wieczorne integracje).
    Grupa szosowa (prowadzona przez mojego dobrego kumpla) sypia w hostelach, grupa „wolniejsza” w której pojadę ja, nie stroni od noclegów na dziko, w namiocie i stołuje się rano i wieczorami z garkuchni, którą wiezie asystujący nam BUS. Właśnie, kilka słów o towarzyszącym nam na trasie wyjazdu BUSie.
    - do auta można wrzucić do 15kg zalegającego Wam, uwierającego „w plecy” bagażu.
    - kierowca busa robi nam zakupy na kolacje i śniadania – obiady będziemy starali się jadać razem z grupą „szybkich i wściekłych”
    - w razie nieszczęścia/awarii (odpukać) auto jest w stanie zabrać jeden motocykl i jednego pasażera

    Budżet:
    - samoloty w obie strony 900-1400zł, loty 6-26h z jedną/dwiema przesiadkami: im wcześniej kupione tym krótsze i tańsze (wylot z Berlina)
    - paliwo na około 4500km: 300zł (przy spalaniu ok. 5L/100km)
    - osobodzień (bez kosztów paliwa): 5-35 euro, w zależności gdzie danego dnia będziemy jedli i spali, średnio 2000zł/osoba - na całą trasę motocyklową .
    - UWAGA: do przekroczenia granicy z Iranem obowiązkowo należy posiadać karnet CpD, opcja: za kwotę 400e pomagam w ominięciu obowiązku jego posiadania
    - ubezpieczenie KL i NNW ok.150zł (mogę załatwić ubezpieczenie grupowe z dużą zniżką)
    - całość w okolicach 7.890*zł (+/-10% ) w tym oczywiście wizy do Turcji i Iranu (służę pomocą w zdobyciu tychże), itp. itd.
    - dodatkowo opcja zamówienia profesjonalnego fotoreportażu* (500-800 zdjęć w formacie JPG + fotoksiążka) - Faktura VAT


    W cenie transportu :
    - transport bagażu podróżnego (kufry/sakwy/torby wraz z ich zawartością, kask, ubiór itd.) o wadze do 35kg
    - pamiątkowy termoaktywny T-Shirt
    - koleżeńska pomoc i opieka w czasie podróży motocyklowej
    - kilkadziesiąt zdjęć z wyprawy
    - profesjonalnie zmontowany film*
    - profesjonalnie wyposażona apteczka ratownicza + podróżnicza (na pokładzie motocykla organizatora)

    Do zwiedzenia/zobaczenia znane i obowiązkowe miejsca typu: Shiraz, Esfahan, Persepolis, Yazd, Bam itp.

    Opony szosowe lub coś na czym dacie radę polatać po prostych szutrach (opcja dla wolniejszej grupy). Ja na 90% wybiorę Mitasa E07.

    *info na PW
    ** obliczony budżet nie zawiera biletów wstępu do zwiedzanych obiektów, napojów alkoholowych, wykupienia karnetu CdP lub kosztu jego obejścia, oraz dojazdu (i powrotu) na lotnisko w Berlinie (najtańsze loty). Budżet obliczony dla jednej osoby i jednego motocykla. Dla pasażera należy doliczyć po prostu koszty wiz, przelotu, noclegów itd.
    *** załadunek przy trasie Białystok - Warszawa - Katowice - Kraków - Chyżne i miejscowościach oddalonych do 35km od niej - bez dodatkowych kosztów. Inne miejsca - do uzgodnienia.

    Kilka zdjęć by zobrazować to, co nas czeka:



































    Zapraszam.
    bliższe info na:
    PW
    e-maila :info@przezswiat.eu
    GSM 603203700 (11-20)
    http://www.przezswiat.eu

    https://www.facebook.com/PrzezSwiat.eu
Pracuję...
X