Ogłaszam chęć sprzedaży mojego LC4.
Wersja 400 SuperComp rocznik '98.
Najlżejsza wersja LC4 - bez rozrusznika, akumulatora, jednoosobowa, z aluminiową ramą pomocniczą i małym obiegiem oleju (bez zbiornika w ramie).
Motocykl w ciągłej eksploatacji, jestem pierwszym właścicielem w Polsce. Zarejestrowany, ubezpieczony, bez przeglądu (brak klaksonu i kierunkowskazów - są w worku).
Motocykl doinwestowany, dokładam tylną oponę typu dual, drugą owiewkę z deflektorem i osłoną reflektora oraz średni bak acerbisa do LC4 (20L).
Założone przednie zawieszenie typu USD od LC4 2002. Stare Extreme do wglądu (proste, bez przygód). Powód sprzedaży - EXC.
Cena 6800 do małej negocjacji.
KTM 400 LC4, pojemność 398 cm3, moc – około 40-45 KM, przywieziony wiosną 2008 z Niemiec. Zarejestrowany.
Wyposażenie i dodatki:
- koła:
przednie 21’ srebrne D.I.D., rocznik 2002, ośka 20 mm
tylne 18’ złote D.I.D. oryginalne, rocznik 1998
- opony – na obu kołach Michelin AC 10
- tarcze hamulcowe typu wave, na obu kołach, w dobrym stanie
- zaciski - seryjne - oczywiście Brembo, przewody hamulcowe seryjne – w oplocie stalowym, klocki w stanie dobrym
- zawieszenie przednie WP USD 43 od LC4 2002. Pełna 16 stopniowa regulacja dobicia i odbicia pokrętłami + regulacja napięcia wstępnego śrubą na każdej ladze.
- zawieszenie tylne oryginalne WP, 7 stopniowa regulacja dobicia i odbicia pokrętłami + bezstopniowa regulacja napięcia wstępnego kluczem hakowym.
- kierownica Renthal z poprzeczką, handbary acerbis rally z lotkami, dodaję nowe manetki, nie założone, lusterka składane acerbisa, także nie założone
- owiewka oryginalna z reflektorem H4, klejonym ale szczelnym, z założoną osłoną reflektora z blachy nierdzewnej i poliwęglanu oraz wysokim deflektorem, dodaję owiewkę enduro z reflektorem H4 z 2002 roku – nowszy kształt, biała okleina
- bak oryginalny, z oryginalnymi okleinami, pojemność 8,5 l, dodaję bak wyprawowy acerbis z oryginalnymi okleinami i dwoma kranikami, pojemność 20 l
- airbox dłubnięty – zrobione dodatkowe otwory, filtr powietrza gąbkowy TwinAir, regularnie czyszczony, dodaję drugi, nieużywany
- gaźnik Dell’Orto VHSB 38 QS z 540 SXC, dysza 185. Prosta konstrukcja, bez zbędnych gadżetów. Ma podawać paliwo. Dużo paliwa...
- nowa linka sprzęgła, oryginalna KTM, w teflonowym pancerzu, dodaję drugą, regenerowaną.
- nowy – założony latem 2011 roku zestaw napędowy – łańcuch X-ring D.I.D. VX, koła zębate 14/48 Sunstar . Dokładam zębatki przednie 15 i 16 oraz tylną 50 zębów – używane.
- kanapa tapicerowana pokryciem antypoślizgowym, delikatnie podwyższona względem oryginału, po bokach wyłożona wewnątrz filcem, żeby nie przecierała się na krawędziach od ochraniaczy
- aluminiowa płyta pod silnikiem
- aluminiowe mocowanie tablicy rejestracyjnej własnej konstrukcji
- tylna lampa enduro Acerbis, tylne kierunki diodowe DRC prod. japońskiej
- przednie kierunki i klakson luzem
- bagażnik oryginalny KTM
- tłumik przelotowy
- plastiki oklejone folią we własnym zakresie, dodaję drugi gotowy zestaw zapasowych folii
Motocykl ma ramę pomalowaną na pomarańczowo w warunkach garażowych. Nie była popękana czy spawana – powodem była chęć odświeżenia i kwestie estetyczne.
Przeprowadzone serwisy i remonty:
2008 - szlif cylindra, nowe pierścienie, nowe zawory ssące, nowa modułocewka + wymiany eksploatacyjne – oleje i filtry oleju (są 2). Podczas remontu okazało się że założone są kuty tłok i korbowód woessnera – elementy te nie wskazywały konieczności wymiany
2009 – wymiany eksploatacyjne
2010 – nowy łańcuch rozrządu, przy okazji kontrola wymiarów pierścieni tłokowych i cylindra – nie stwierdzono zużycia, wymiany eksploatacyjne
2011 – regeneracja dołu tylnego zawieszenia - wymiana łożysk, uszczelek i tulei kiwaczka, wymiany eksploatacyjne, wymiana przedniego zawieszenia i koła
Do zrobienia:
- wymiana uszczelniaczy i kołnierzy przeciwpyłowych przedniego zawieszenia – po wymianie okazało się że przy intensywnej jeździe obecne popuszczają.
- wymiana łożysk przedniego koła – oczywiście po wymianie koła okazało się że obecne już się kończą.
- wymiana łożyska kulowego tylnego amortyzatora – nie było go w zestawie regeneracyjnym.
- montaż przednich kierunkowskazów – przy wymianie zawieszenia dotychczasowe mocowanie przestało pasować.
- montaż licznika – oryginalnie sigma – podobnie jak kierunki trzeba znaleźć dla niej miejsce.
Dla zachęty zdjęcie aktualne, więcej zdjęć mogę podesłać mailem zainteresowanym.
pozdrawiam
IMG_8549s.JPG
Wersja 400 SuperComp rocznik '98.
Najlżejsza wersja LC4 - bez rozrusznika, akumulatora, jednoosobowa, z aluminiową ramą pomocniczą i małym obiegiem oleju (bez zbiornika w ramie).
Motocykl w ciągłej eksploatacji, jestem pierwszym właścicielem w Polsce. Zarejestrowany, ubezpieczony, bez przeglądu (brak klaksonu i kierunkowskazów - są w worku).
Motocykl doinwestowany, dokładam tylną oponę typu dual, drugą owiewkę z deflektorem i osłoną reflektora oraz średni bak acerbisa do LC4 (20L).
Założone przednie zawieszenie typu USD od LC4 2002. Stare Extreme do wglądu (proste, bez przygód). Powód sprzedaży - EXC.
Cena 6800 do małej negocjacji.
KTM 400 LC4, pojemność 398 cm3, moc – około 40-45 KM, przywieziony wiosną 2008 z Niemiec. Zarejestrowany.
Wyposażenie i dodatki:
- koła:
przednie 21’ srebrne D.I.D., rocznik 2002, ośka 20 mm
tylne 18’ złote D.I.D. oryginalne, rocznik 1998
- opony – na obu kołach Michelin AC 10
- tarcze hamulcowe typu wave, na obu kołach, w dobrym stanie
- zaciski - seryjne - oczywiście Brembo, przewody hamulcowe seryjne – w oplocie stalowym, klocki w stanie dobrym
- zawieszenie przednie WP USD 43 od LC4 2002. Pełna 16 stopniowa regulacja dobicia i odbicia pokrętłami + regulacja napięcia wstępnego śrubą na każdej ladze.
- zawieszenie tylne oryginalne WP, 7 stopniowa regulacja dobicia i odbicia pokrętłami + bezstopniowa regulacja napięcia wstępnego kluczem hakowym.
- kierownica Renthal z poprzeczką, handbary acerbis rally z lotkami, dodaję nowe manetki, nie założone, lusterka składane acerbisa, także nie założone
- owiewka oryginalna z reflektorem H4, klejonym ale szczelnym, z założoną osłoną reflektora z blachy nierdzewnej i poliwęglanu oraz wysokim deflektorem, dodaję owiewkę enduro z reflektorem H4 z 2002 roku – nowszy kształt, biała okleina
- bak oryginalny, z oryginalnymi okleinami, pojemność 8,5 l, dodaję bak wyprawowy acerbis z oryginalnymi okleinami i dwoma kranikami, pojemność 20 l
- airbox dłubnięty – zrobione dodatkowe otwory, filtr powietrza gąbkowy TwinAir, regularnie czyszczony, dodaję drugi, nieużywany
- gaźnik Dell’Orto VHSB 38 QS z 540 SXC, dysza 185. Prosta konstrukcja, bez zbędnych gadżetów. Ma podawać paliwo. Dużo paliwa...
- nowa linka sprzęgła, oryginalna KTM, w teflonowym pancerzu, dodaję drugą, regenerowaną.
- nowy – założony latem 2011 roku zestaw napędowy – łańcuch X-ring D.I.D. VX, koła zębate 14/48 Sunstar . Dokładam zębatki przednie 15 i 16 oraz tylną 50 zębów – używane.
- kanapa tapicerowana pokryciem antypoślizgowym, delikatnie podwyższona względem oryginału, po bokach wyłożona wewnątrz filcem, żeby nie przecierała się na krawędziach od ochraniaczy
- aluminiowa płyta pod silnikiem
- aluminiowe mocowanie tablicy rejestracyjnej własnej konstrukcji
- tylna lampa enduro Acerbis, tylne kierunki diodowe DRC prod. japońskiej
- przednie kierunki i klakson luzem
- bagażnik oryginalny KTM
- tłumik przelotowy
- plastiki oklejone folią we własnym zakresie, dodaję drugi gotowy zestaw zapasowych folii
Motocykl ma ramę pomalowaną na pomarańczowo w warunkach garażowych. Nie była popękana czy spawana – powodem była chęć odświeżenia i kwestie estetyczne.
Przeprowadzone serwisy i remonty:
2008 - szlif cylindra, nowe pierścienie, nowe zawory ssące, nowa modułocewka + wymiany eksploatacyjne – oleje i filtry oleju (są 2). Podczas remontu okazało się że założone są kuty tłok i korbowód woessnera – elementy te nie wskazywały konieczności wymiany
2009 – wymiany eksploatacyjne
2010 – nowy łańcuch rozrządu, przy okazji kontrola wymiarów pierścieni tłokowych i cylindra – nie stwierdzono zużycia, wymiany eksploatacyjne
2011 – regeneracja dołu tylnego zawieszenia - wymiana łożysk, uszczelek i tulei kiwaczka, wymiany eksploatacyjne, wymiana przedniego zawieszenia i koła
Do zrobienia:
- wymiana uszczelniaczy i kołnierzy przeciwpyłowych przedniego zawieszenia – po wymianie okazało się że przy intensywnej jeździe obecne popuszczają.
- wymiana łożysk przedniego koła – oczywiście po wymianie koła okazało się że obecne już się kończą.
- wymiana łożyska kulowego tylnego amortyzatora – nie było go w zestawie regeneracyjnym.
- montaż przednich kierunkowskazów – przy wymianie zawieszenia dotychczasowe mocowanie przestało pasować.
- montaż licznika – oryginalnie sigma – podobnie jak kierunki trzeba znaleźć dla niej miejsce.
Dla zachęty zdjęcie aktualne, więcej zdjęć mogę podesłać mailem zainteresowanym.
pozdrawiam
IMG_8549s.JPG
Komentarz