Ogłoszenie

Zwiń

Zasady obowiązujące w Giełdzie

W Giełdzie można zamieszczać ogłoszenia TYLKO związane jakkolwiek z XTZ ( z wyjątkiem działu "Inne moto"). Wszystkie ogłoszenia nie spełniające tego warunku będą usuwane przez moderatorów.
Wyjątek stanowi forum "Inne moto".

ZABEZPIECZENIE PRZED SPAMOWANIEM
Aby móc pisać w poszczególnych działach giełdy należy zliczoną minimalną wymaganą liczbę postów:
  • Sprzedam - 10
  • Inne moto - 25
  • Kupię - 5
  • Oddam - 1


EDIT rootolf:

UWAGA:
Sprzedający jest zobowiązany podać cenę przy sprzedawanym przedmiocie. W przypadku braku ceny, ogłoszenie może zostać usunięte.
Jeżeli masz zamiar kupić motocykl od forumowicza zapytaj innych o opinię o tym motocyklu.

Zasady wchodzą w życie z dniem 26.10.2012 r.
Zobacz więcej
See less

Ktm 400 lc4 sc

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

    [inny] Ktm 400 lc4 sc

    Ogłaszam chęć sprzedaży mojego LC4.

    Wersja 400 SuperComp rocznik '98.

    Najlżejsza wersja LC4 - bez rozrusznika, akumulatora, jednoosobowa, z aluminiową ramą pomocniczą i małym obiegiem oleju (bez zbiornika w ramie).
    Motocykl w ciągłej eksploatacji, jestem pierwszym właścicielem w Polsce. Zarejestrowany, ubezpieczony, bez przeglądu (brak klaksonu i kierunkowskazów - są w worku).
    Motocykl doinwestowany, dokładam tylną oponę typu dual, drugą owiewkę z deflektorem i osłoną reflektora oraz średni bak acerbisa do LC4 (20L).
    Założone przednie zawieszenie typu USD od LC4 2002. Stare Extreme do wglądu (proste, bez przygód). Powód sprzedaży - EXC.

    Cena 6800 do małej negocjacji.

    KTM 400 LC4, pojemność 398 cm3, moc – około 40-45 KM, przywieziony wiosną 2008 z Niemiec. Zarejestrowany.

    Wyposażenie i dodatki:
    - koła:
    przednie 21’ srebrne D.I.D., rocznik 2002, ośka 20 mm
    tylne 18’ złote D.I.D. oryginalne, rocznik 1998
    - opony – na obu kołach Michelin AC 10
    - tarcze hamulcowe typu wave, na obu kołach, w dobrym stanie
    - zaciski - seryjne - oczywiście Brembo, przewody hamulcowe seryjne – w oplocie stalowym, klocki w stanie dobrym
    - zawieszenie przednie WP USD 43 od LC4 2002. Pełna 16 stopniowa regulacja dobicia i odbicia pokrętłami + regulacja napięcia wstępnego śrubą na każdej ladze.
    - zawieszenie tylne oryginalne WP, 7 stopniowa regulacja dobicia i odbicia pokrętłami + bezstopniowa regulacja napięcia wstępnego kluczem hakowym.
    - kierownica Renthal z poprzeczką, handbary acerbis rally z lotkami, dodaję nowe manetki, nie założone, lusterka składane acerbisa, także nie założone
    - owiewka oryginalna z reflektorem H4, klejonym ale szczelnym, z założoną osłoną reflektora z blachy nierdzewnej i poliwęglanu oraz wysokim deflektorem, dodaję owiewkę enduro z reflektorem H4 z 2002 roku – nowszy kształt, biała okleina
    - bak oryginalny, z oryginalnymi okleinami, pojemność 8,5 l, dodaję bak wyprawowy acerbis z oryginalnymi okleinami i dwoma kranikami, pojemność 20 l
    - airbox dłubnięty – zrobione dodatkowe otwory, filtr powietrza gąbkowy TwinAir, regularnie czyszczony, dodaję drugi, nieużywany
    - gaźnik Dell’Orto VHSB 38 QS z 540 SXC, dysza 185. Prosta konstrukcja, bez zbędnych gadżetów. Ma podawać paliwo. Dużo paliwa...
    - nowa linka sprzęgła, oryginalna KTM, w teflonowym pancerzu, dodaję drugą, regenerowaną.
    - nowy – założony latem 2011 roku zestaw napędowy – łańcuch X-ring D.I.D. VX, koła zębate 14/48 Sunstar . Dokładam zębatki przednie 15 i 16 oraz tylną 50 zębów – używane.
    - kanapa tapicerowana pokryciem antypoślizgowym, delikatnie podwyższona względem oryginału, po bokach wyłożona wewnątrz filcem, żeby nie przecierała się na krawędziach od ochraniaczy
    - aluminiowa płyta pod silnikiem
    - aluminiowe mocowanie tablicy rejestracyjnej własnej konstrukcji
    - tylna lampa enduro Acerbis, tylne kierunki diodowe DRC prod. japońskiej
    - przednie kierunki i klakson luzem
    - bagażnik oryginalny KTM
    - tłumik przelotowy
    - plastiki oklejone folią we własnym zakresie, dodaję drugi gotowy zestaw zapasowych folii

    Motocykl ma ramę pomalowaną na pomarańczowo w warunkach garażowych. Nie była popękana czy spawana – powodem była chęć odświeżenia i kwestie estetyczne.

    Przeprowadzone serwisy i remonty:
    2008 - szlif cylindra, nowe pierścienie, nowe zawory ssące, nowa modułocewka + wymiany eksploatacyjne – oleje i filtry oleju (są 2). Podczas remontu okazało się że założone są kuty tłok i korbowód woessnera – elementy te nie wskazywały konieczności wymiany
    2009 – wymiany eksploatacyjne
    2010 – nowy łańcuch rozrządu, przy okazji kontrola wymiarów pierścieni tłokowych i cylindra – nie stwierdzono zużycia, wymiany eksploatacyjne
    2011 – regeneracja dołu tylnego zawieszenia - wymiana łożysk, uszczelek i tulei kiwaczka, wymiany eksploatacyjne, wymiana przedniego zawieszenia i koła

    Do zrobienia:
    - wymiana uszczelniaczy i kołnierzy przeciwpyłowych przedniego zawieszenia – po wymianie okazało się że przy intensywnej jeździe obecne popuszczają.
    - wymiana łożysk przedniego koła – oczywiście po wymianie koła okazało się że obecne już się kończą.
    - wymiana łożyska kulowego tylnego amortyzatora – nie było go w zestawie regeneracyjnym.
    - montaż przednich kierunkowskazów – przy wymianie zawieszenia dotychczasowe mocowanie przestało pasować.
    - montaż licznika – oryginalnie sigma – podobnie jak kierunki trzeba znaleźć dla niej miejsce.


    Dla zachęty zdjęcie aktualne, więcej zdjęć mogę podesłać mailem zainteresowanym.

    pozdrawiam

    IMG_8549s.JPG

    #2
    szlif cylindra? tam jest żeliwo ? czy honowanie i zmiana pierścieni?
    Był Junak M10, WSK125, potem xt600z i xtz750 aż w końcu przyszło nawrócenie, lc4 620 sc, exc 520, a teraz
    No i oczywiście WSK 125 73' jest nadal, fajnie powspominać szczeniackie czasy
    sigpic

    Komentarz


      #3
      No po szlifie ten kuty tłok już raczej luzik by miał (bo skoro został ten co był) więc na moje tylko honowanie.
      Jeżeli jest jeden cylinder to pozostaje tylko jeden wybór...
      Jeżeli jest wybór to mogą być nawet cztery...

      Komentarz


        #4
        Zamieszczone przez piotr13 Zobacz posta
        No po szlifie ten kuty tłok już raczej luzik by miał (bo skoro został ten co był) więc na moje tylko honowanie.
        Hmmm - nie pamiętam co tam było dokładnie robione - musiałbym poszukać rachunku, bo gdzieś mam. Tuleja żeliwna jest na 100% i to zdaje się już była już od Niemca, bo ja chyba zdecydowałbym się na nicasil jeśli miałbym wybór. Zresztą wqrwiony wtedy byłem na maxa bo moto w krótkim czasie po zakupie straciło komprechę, dodatkowo padła ta modułocewka i kompletnie nie szło go zapalić po czym stało całe lato w serwisie.
        Jak ktoś będzie się bardzo interesował to poszukam tych kwitów...

        pozdrawiam

        Komentarz


          #5
          No nie wiem czy niemiec by się jebał z żeliwem, tam wszystko robi serwis i takiej lipy nie wsadza na bank.
          No ale nic, ja nie jestem zainteresowany a chciałem tylko polecić moto znajomemu, niestety z żeliwem to kicha i podziękujemy.
          Był Junak M10, WSK125, potem xt600z i xtz750 aż w końcu przyszło nawrócenie, lc4 620 sc, exc 520, a teraz
          No i oczywiście WSK 125 73' jest nadal, fajnie powspominać szczeniackie czasy
          sigpic

          Komentarz

          Pracuję...
          X