Ogłoszenie

Zwiń

Zasady obowiązujące w Giełdzie

W Giełdzie można zamieszczać ogłoszenia TYLKO związane jakkolwiek z XTZ ( z wyjątkiem działu "Inne moto"). Wszystkie ogłoszenia nie spełniające tego warunku będą usuwane przez moderatorów.
Wyjątek stanowi forum "Inne moto".

ZABEZPIECZENIE PRZED SPAMOWANIEM
Aby móc pisać w poszczególnych działach giełdy należy zliczoną minimalną wymaganą liczbę postów:
  • Sprzedam - 10
  • Inne moto - 25
  • Kupię - 5
  • Oddam - 1


EDIT rootolf:

UWAGA:
Sprzedający jest zobowiązany podać cenę przy sprzedawanym przedmiocie. W przypadku braku ceny, ogłoszenie może zostać usunięte.
Jeżeli masz zamiar kupić motocykl od forumowicza zapytaj innych o opinię o tym motocyklu.

Zasady wchodzą w życie z dniem 26.10.2012 r.
Zobacz więcej
See less

[S] Kawasaki KLX650R

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

    [S] Kawasaki KLX650R

    Hej,
    nieuchronnie zbliza się czas rozstania z moją kawą. Jestem jej włascicielem dosyc krótko bo od sierpnia br. Zrobilem tym motocyklem ok 1000km, miał słuzyc jako sprzęt na dalsze trasy, ale jako ze zmieniłem exc 200 na 525 to posiadanie dosyc podobnego sprzętu nie ma sensu bo i tak nie mam kiedy na tym latac.
    A więc tak:
    -po kupnie zmieniłem olej na motul 5100
    -wyregulowałem zaworki (ssące były dosc wysoko)
    -zrgenerowałem kiwaczkę na orginalnych częsiach (~700zł...) i wahacz na częsciach z pivot works'a (350zł)
    -dałem handbary z amelinowym rdzeniem (100zł)
    -dałem tylną gumę michelin enduro comp 3 (350zł)
    -nowe łożyska i uszczelniacze do tylego kola
    (handbary i guma mają za sobą jedn wyjazd)
    -trzeba wymienic napęd
    -przednia opona jest na max 400km
    -siedzenie ma kilka rozdarc, trzeba dac do tapicera
    -trzeba podłączyc swiatła stop
    -trzeba zmienic olej w lagach bo ja tego nie robiłem
    -trzeba zmienic olej w silniku (olej dam, filtr trzeba kupic)
    -plastiki są takie sobie, jakies małe dziurki od wydechu itp, ale nie ma pęknięc
    -przednie swiatło jest symboliczne, jeli ktos chce jezdic w nocy trzeba sie pobawic zarówkami
    -przednia felga ma małe pęknięcie i jest lekko wgięta, zaden łopot dla speca od felg
    -moto bierze jakies symboliczne ilosci oleju, nie ma zadnego dymu itp, ale czasami trzeba dolac tą 100ml, nie wiem czy to z winy tłoka czy uszczelniaczy, ale poprzednik twierdzil ze te modele tak mają
    -gaznik wyczyszczony, wyregulowany, moto pali od strzała zimny i ciepły, trzyma wolne obroty i wkręca się konkretnie
    -jest fajny wydech LAZER, niezbyt głośny, mogę załozyc orginała jak ktos chce co skutkuje spadkiem ceny o 400zł
    -nic nie stuka, puka, dzwiek jest przy KTMie muzyką dla uszu
    -stan wałków, mostka i panewek idealny (obadałem jak regulowałem zaworki)
    -świecę trzeba wymienic bo ja tez tego nie robilem
    -piecownia jest sucha, nie licząc bardzo delikatnego pocenia miedzy karterami
    -moto jest znane w pewnych kręgach, jezdzilo na spocie XTZ u Trocina, jezdzilo po Roztoczu z chłopakami z forum DR (spalanie ok 5,5l - tyle co dominator kolegi, mierzone przy dystrybutorze), takze nie ma lipy

    Jeśli ktoś nie kojarzy tego modelu(jest dosyc rzadko spotykany) to jest to konkretny popier... nie wiem ile ma mocy, piszą, ze 48km, waży 127kg na sucho, ma niezły zawias kayaby, hamulce miejscami nie wyrabiają, mozna pomyslec o oplocie. Moto ma fabryczny podcisnieniowy gaźnik, w USA wstawiają mechaniczne i wtedy taka kawa jedzie ponoc niegorzej niz xr650r. Ale wierzcie lub nie-mało kto będzie w stanie odwinąc manetkę na zwykłym gazniku, żaden japończyk z tamtych lat nie jest tak mocny, a i współczesne enduraki w otwartym terenie niekoniecznie dadzą mu radę

    Kawa jest oczywiście zarejestrowana na mnie, ma przegląd i OC do września br. Jako, że przerejstrowałem ją na siebie dopiero przed swiętami, twardy dowód będę miał za ok 2tyg więc dopiero wtedy zapraszam ew. zainteresowanych.

    Napisałem wszystko co wiem o tym sprzęcie, myślę, że cena 4600zł jest rozsądna...

    Nie mam porządnych fotek, zainteresowanym pstryknę i poslę na @

    Daję jakies marne foto i filmik na zachętę (na filimku jest org wydech i mizerna opona tylna)





    aha - kawka zdecydowanie nie nadaje się dla początkujących (tutaj raczej takich nie ma ale...), dla płci pięknej (odpala się łatwo gdy się wazy 90+kg), raczej nie dla osób niskich i nie dla dalekich turystów robiących po 400km dziennie
    Ostatnio edytowany przez jjanek200; 2633.
    XL 600R X2, EXC 200, KLX650R X2, EXC 525

    #2
    he he
    pomarańczowa gorączka sie szerzy

    gadaj z czeczenem może akurat on coś takiego przytuli dla siebie żeby ganiać małolatów po lesie
    Był Junak M10, WSK125, potem xt600z i xtz750 aż w końcu przyszło nawrócenie, lc4 620 sc, exc 520, a teraz
    No i oczywiście WSK 125 73' jest nadal, fajnie powspominać szczeniackie czasy
    sigpic

    Komentarz


      #3
      A nie mogłeś tak przed nowym rokiem....???!
      Teraz juz mam swojego liścia

      Komentarz


        #4
        Zamieszczone przez czeczen Zobacz posta
        A nie mogłeś tak przed nowym rokiem....???!
        Teraz juz mam swojego liścia
        a co zanabyłes jeśli mozna wiedziec?

        mialem nie sprzedawac kawy i dalej latac nią w dalsze traski (dalsze to dla mnie max 200km dziennie) a dwusetą u nas, ale pojawił sie na allegro pikny exc 525 i na drugi dzien juz był u mnie w garazu, 200 sprzedałem a nie ma sensu jezdzic kawą mając exc 4T, które ma byc takim złotym srodkiem, bo nie ukrywam ze ten klx jest przy exc dosyc toporny, choc idzie wjechac dalej niz mniejszym i lzejszym drztem w wąwozach (pozdrawiam kolegów z Radomia, ktorzy byli u Trocina, jeśli czytają )
        Ostatnio edytowany przez jjanek200; 2633.
        XL 600R X2, EXC 200, KLX650R X2, EXC 525

        Komentarz


          #5
          DR650r ...

          Komentarz


            #6
            Potwierdzam ze ta kawa robi robotę
            Enduro nie klęka
            R 1100 GS '99 - limonka
            Pajero 3.2 DiD '03

            Komentarz


              #7
              Zamieszczone przez czeczen Zobacz posta
              DR650r ...
              no cóż DR szału nie robi, ale wiadomo jak to jest: "nie sprzęt lecz technika" więc da się, jeszcze niedawno kolega na takowym pomykał i niejeden uzyszkodnik wyczynówki poważnie by się zastanowił zanim spróbowałby wykonac takie manewry w terenie jak on na tej deerce
              XL 600R X2, EXC 200, KLX650R X2, EXC 525

              Komentarz


                #8
                Zgadza się ... szału nie robi ale ja spokojnie się przemieszczam po terenie i dlatego szukałem jakiegoś taniego dupowoza .... ale szkoda że dopiero teraz postanowiłeś tą kawe sprzedawać ...

                Komentarz


                  #9
                  Nie ma tego złego, po tenerce deera da sporo frajdy w terenie, a jak będziesz chciał jezdzic ostrzej to bierz lc4. Wiesz, kawa moze jest tania w zakupie, ale w utrzymaniu będzie droższa od deerki, a skoro spokojnie jezdzisz to po co przepłacac.
                  XL 600R X2, EXC 200, KLX650R X2, EXC 525

                  Komentarz

                  Pracuję...
                  X