Suzuki DR-Z 400 SK3 2003. przebieg 20 tys. mil (i systematycznie rośnie).
Jestem drugim właścicielem w Kraju, kupiłem go w marcu 2011 z przebiegiem ok. 7 tys. mil.
Motocykl użytkowany głównie do niewysilonej turystyki 50/50% on/off-road, m.in. Albania,
Rumunia, Macedonia (zdjęcia), także do lokalnych wycieczek terenowych, ale bez ,,zarzynania''
na torach crossowych, w błocie, śniegu, itp.
Wciąż zależy mi na trwałości tego sprzętu: regularne serwisy, gęstszy olej 10w50 lub 15w50,
filtry oleju przy kazdej wymianie oleju (co 3-5 tys. km), regularne dolewki oleju, smarowanie napędu,
tylko firmowe łańcuchy i zębatki, czyszczenie filtra powietrza po każdej ,,grubszej'' jeździe,
okresowe smarowanie kiwaczki, wymiany płynów, dokręcanie szprych, mycie plastików, regulacja zawieszenia, itp.
Aktualne badanie techniczne i OC (do lipca 2014).
ŻADNYCH ingerencji w silnik, airbox, gaźnik, ani wydech, co jest niestety
bardzo popularne wśród ,,chałupniczych poszukiwaczy mocy'' w tym modelu.
Sprzedaję, bo przesiadam się na 690R.
Dodatki i części, ktore oddaję wraz z motocyklem:
- handbary Acerbis, rdzenie aluminiowe, ze ,,skrzydełkami'';
- lusterko lewe składane (pancerne; oryginału nie posiadam, prawego też nie);
- podwyzszenie kierownicy o 30mm;
- oryginalna narzędziówka Suzuki (ledwo zipie, ale działa);
- akecsoryjne podnóżki kierowcy szersze i wygodniejsze (oryginały mam);
- 2 dod. klamki sprzęgła (długa i krótka), 2 dod. klamki hamulca (długa i krótka);
- 1 komplet klocków przód (używki ok. 50%), 1 komplet klocków tył (używki ok. 50%);
- 2 dod. filtry powietrza Hiflo;
- zębatka zdawcza 15z (jest założona 14z);
- zapasowa linka sprzęgła, zapasowa obejma klamki sprzęgła;
- zębatki tylne 41z i 44z (jest założona 47z);
- zapasowe świece 1-2 szt.;
- zapasowa tulejka dystansowa koła przedniego;
---------------------------------------------
PONADTO dodatki ADV (do sprzedania osobno):
- akcesoryjny przejrzysty zbiornik Clark 17 l. (oryginalny posiadam): +550pln;
- akcesoryjna płyta pod silnik i osłony chłodnic, grube aluminium 3mm, CNC, (oryginalne osłony dolne ramy posiadam): +400pln;
- dodatkowy komplet kół enduro Excel (przód), Talon+Excel (tył z tarczą hamulcową): +1200pln (widoczne na zdjęciach);
Modyfikacje i ostatnie serwisy:
- nowy tłok, pierścienie, honowanie, polerka zaworów, wymiana uszczelniaczy, prowadnicy zaworowej, regulacja zaworów (lipiec 2013), oczywiście nowe uszczelki, olej, filtr, itp;
- nowiutki akumulator VARTA (maj 2013), duży prąd rozruchowy;
- wymieniony olej na Motul półsyntetyk + filtr (sierpień 2013);
- lagi - olej, uszczelniacze olejowe, uszczelniacze pyłowe;
- wymieiony płyn chłodniczy, sprawdzona pompa, termostat, czujniki temperatury, całość odpowietrzona (maj 2013);
- z tyłu nowe klocki;
- nówka świeca (maj 2013);
- karbonowe osłony dekli alternatora i sprzęgła (dodatkowo oszlifowane dźwignie biegów i hamulca tylnego);
- zdjęte podnóżki pasażera (mam oryginały);
- MCCT - manualny napinacz łańcuszka rozrządu (oryginał mam);
- wymieniony płyn hamulcowy;
- akcesoryjna tarcza hamulcowa przód (ok. 7 tys. km);
- akcesoryjny regulator napięcia;
- akcesoryjna dźwignia zmiany biegów (mam oryginał);
- przekaźnik 12V z wyjściem ,,kostka'' na kierownicy (np. do zasilania nawigacji);
- zdemontowany czujnik podpórki bocznej (mam oryginał);
- zdemontowany czujnik uruchamiania silnika z wciśniętym sprzęgłem (mam oryginał);
- wymieniony napęd DID VX2, zębatki Sunstar; ok. 3 tys.km;
- wyczyszczony gaźnik;
Wady:
- popękane plastiki: tył i na prawej chłodnicy;
- tylne światło Acerbis - psklejane, kierunki z tyłu nieoryginalne, acz wszystko działa zgodnie z przepisami;
- od miesiąca nie działa tripmaster (pokazuje prędkość 0km/h - kwestia elektroniki, linka w porządku);
- ssanie trzeba trzymać przy uruchamianiu, bo straciła się blokadka.
Co trzeba będzie wkrótce zrobić:
- NIC;
- być może podregulować gaźnik, bo strzela z tłumika
Zdjęcia: https://picasaweb.google.com/1018548...109/DRZ400SK3#
Motocykl sprzedaję na oryginalnych kołach enduro oraz na oponach:
- przód Continental TKC-80 2.75-21 (legalna na drogi) - 50%;
- tył Michelin AC 10 110/100-18 (legalna na drogi)- 50%
Narzędziówka na przednim błotniku oraz aluminiowy uchwyt TT na nawigację nie są na sprzedaż (!)
Zapraszam na oględziny, odbiór wyłącznie osobisty, jazda próbna z pełną kwotą na stole.
Forumowych kolegów proszę o uwagi, jeśli czegoś nie dodałem lub nie zauważyłem.
Historia motocykla, zwłaszcza wyjazdów i awarii, podana jest na forach turystów motocyklowych,
advrider.pl, xtzclub.pl, dr-z.pl, africatwin.com.pl, szarpanina2012.dualsport.pl i innych.
Kwota 10 300,- pln w wersji podstawowej, czyli bez dodatków ADV.
Więcej informacji i zdjęć na priv lub telefonicznie: 796 7 cztery cztery zero 8 dziewięć.
Jestem drugim właścicielem w Kraju, kupiłem go w marcu 2011 z przebiegiem ok. 7 tys. mil.
Motocykl użytkowany głównie do niewysilonej turystyki 50/50% on/off-road, m.in. Albania,
Rumunia, Macedonia (zdjęcia), także do lokalnych wycieczek terenowych, ale bez ,,zarzynania''
na torach crossowych, w błocie, śniegu, itp.
Wciąż zależy mi na trwałości tego sprzętu: regularne serwisy, gęstszy olej 10w50 lub 15w50,
filtry oleju przy kazdej wymianie oleju (co 3-5 tys. km), regularne dolewki oleju, smarowanie napędu,
tylko firmowe łańcuchy i zębatki, czyszczenie filtra powietrza po każdej ,,grubszej'' jeździe,
okresowe smarowanie kiwaczki, wymiany płynów, dokręcanie szprych, mycie plastików, regulacja zawieszenia, itp.
Aktualne badanie techniczne i OC (do lipca 2014).
ŻADNYCH ingerencji w silnik, airbox, gaźnik, ani wydech, co jest niestety
bardzo popularne wśród ,,chałupniczych poszukiwaczy mocy'' w tym modelu.
Sprzedaję, bo przesiadam się na 690R.
Dodatki i części, ktore oddaję wraz z motocyklem:
- handbary Acerbis, rdzenie aluminiowe, ze ,,skrzydełkami'';
- lusterko lewe składane (pancerne; oryginału nie posiadam, prawego też nie);
- podwyzszenie kierownicy o 30mm;
- oryginalna narzędziówka Suzuki (ledwo zipie, ale działa);
- akecsoryjne podnóżki kierowcy szersze i wygodniejsze (oryginały mam);
- 2 dod. klamki sprzęgła (długa i krótka), 2 dod. klamki hamulca (długa i krótka);
- 1 komplet klocków przód (używki ok. 50%), 1 komplet klocków tył (używki ok. 50%);
- 2 dod. filtry powietrza Hiflo;
- zębatka zdawcza 15z (jest założona 14z);
- zapasowa linka sprzęgła, zapasowa obejma klamki sprzęgła;
- zębatki tylne 41z i 44z (jest założona 47z);
- zapasowe świece 1-2 szt.;
- zapasowa tulejka dystansowa koła przedniego;
---------------------------------------------
PONADTO dodatki ADV (do sprzedania osobno):
- akcesoryjny przejrzysty zbiornik Clark 17 l. (oryginalny posiadam): +550pln;
- akcesoryjna płyta pod silnik i osłony chłodnic, grube aluminium 3mm, CNC, (oryginalne osłony dolne ramy posiadam): +400pln;
- dodatkowy komplet kół enduro Excel (przód), Talon+Excel (tył z tarczą hamulcową): +1200pln (widoczne na zdjęciach);
Modyfikacje i ostatnie serwisy:
- nowy tłok, pierścienie, honowanie, polerka zaworów, wymiana uszczelniaczy, prowadnicy zaworowej, regulacja zaworów (lipiec 2013), oczywiście nowe uszczelki, olej, filtr, itp;
- nowiutki akumulator VARTA (maj 2013), duży prąd rozruchowy;
- wymieniony olej na Motul półsyntetyk + filtr (sierpień 2013);
- lagi - olej, uszczelniacze olejowe, uszczelniacze pyłowe;
- wymieiony płyn chłodniczy, sprawdzona pompa, termostat, czujniki temperatury, całość odpowietrzona (maj 2013);
- z tyłu nowe klocki;
- nówka świeca (maj 2013);
- karbonowe osłony dekli alternatora i sprzęgła (dodatkowo oszlifowane dźwignie biegów i hamulca tylnego);
- zdjęte podnóżki pasażera (mam oryginały);
- MCCT - manualny napinacz łańcuszka rozrządu (oryginał mam);
- wymieniony płyn hamulcowy;
- akcesoryjna tarcza hamulcowa przód (ok. 7 tys. km);
- akcesoryjny regulator napięcia;
- akcesoryjna dźwignia zmiany biegów (mam oryginał);
- przekaźnik 12V z wyjściem ,,kostka'' na kierownicy (np. do zasilania nawigacji);
- zdemontowany czujnik podpórki bocznej (mam oryginał);
- zdemontowany czujnik uruchamiania silnika z wciśniętym sprzęgłem (mam oryginał);
- wymieniony napęd DID VX2, zębatki Sunstar; ok. 3 tys.km;
- wyczyszczony gaźnik;
Wady:
- popękane plastiki: tył i na prawej chłodnicy;
- tylne światło Acerbis - psklejane, kierunki z tyłu nieoryginalne, acz wszystko działa zgodnie z przepisami;
- od miesiąca nie działa tripmaster (pokazuje prędkość 0km/h - kwestia elektroniki, linka w porządku);
- ssanie trzeba trzymać przy uruchamianiu, bo straciła się blokadka.
Co trzeba będzie wkrótce zrobić:
- NIC;
- być może podregulować gaźnik, bo strzela z tłumika

Zdjęcia: https://picasaweb.google.com/1018548...109/DRZ400SK3#
Motocykl sprzedaję na oryginalnych kołach enduro oraz na oponach:
- przód Continental TKC-80 2.75-21 (legalna na drogi) - 50%;
- tył Michelin AC 10 110/100-18 (legalna na drogi)- 50%
Narzędziówka na przednim błotniku oraz aluminiowy uchwyt TT na nawigację nie są na sprzedaż (!)
Zapraszam na oględziny, odbiór wyłącznie osobisty, jazda próbna z pełną kwotą na stole.
Forumowych kolegów proszę o uwagi, jeśli czegoś nie dodałem lub nie zauważyłem.
Historia motocykla, zwłaszcza wyjazdów i awarii, podana jest na forach turystów motocyklowych,
advrider.pl, xtzclub.pl, dr-z.pl, africatwin.com.pl, szarpanina2012.dualsport.pl i innych.
Kwota 10 300,- pln w wersji podstawowej, czyli bez dodatków ADV.
Więcej informacji i zdjęć na priv lub telefonicznie: 796 7 cztery cztery zero 8 dziewięć.
Komentarz