Witam
Wstawiam do ewentualnej sprzedaży mojego Husaberga FE550e, rok 2004, przebieg 6000 km. Zarejestrowany, opłacony z ważnym przeglądam technicznym, wszystko ważne do wiosny 2015.
Motocykl od 03.2013 w PL.
Doskonała, czytaj tańsza alternatywa do KTM EXC 525.
Motek u mnie od października 2013, jestem 2 właścicielem w PL, poprzednik dużo nie pojeździł z braku czasu i to samo wyszło u mnie. Mam jeszcze zdłubaną KLR650 z zawiasem WP i do moich wyjazdów terowych mi wystarcza a husaberg sobie stoi i odpoczywa na stołeczku
Artykuł porównawczy KTM vs. Husaberg
Fotki


Aktualne fotki:




Reszta fot ----> https://plus.google.com/u/0/photos/1...75019690563761
Berg ma:
- duży bak widoczny na fotkach Clarke 15 L, "biały kruk" zbiornik ściągnięty z USA kupiony cudem za $, aktualnie założony bak fabryczny (9 L), bo po latania koło komina czasem styka,
- płyta pod silnik tez z USA za grube $,
- wydech akrapovic plus bardzo dobry db kiler, nie słychać go w lesie z 30km,
- handbary z ufo plast praktycznie nowe z rdzeniem aluminiowym na grubą kiere,
- klocki zmienione, tarcze są w porządku,
- lusterko składane,
- stacyjka, daje możliwość iść do sklepu po np. wodę
- podwyższenie kery aluminiowe,
- z przodu założona nowa zębatka 13z,dodaje 2 14 zębów, napęd jest ok w mniej i jeszcze polata,
- 50 km temu zmieniony olej w silniku OLEJ IPONE 10W50 KATANA OFF ROAD ( jesieni zalałem nowy olej ale w maju zalałem nowy (po 150 km), bo to tylko raptem litr oleju),
- na wiosnę zalany świeżym płynem chłodniczym Preston oraz nowy płyn hamulcowy, nowa świeca, czyszczenie gaźnika, regulacja zaworów tj. jakieś 200km te powyższe czynności zostały zrobione (wszytko zrobione u wysokiej klasy specjalisty z tytułem inż.znającego motocykle od podszewki, zwłaszcza KTM/Husaberg), wyprany i nasączony olejem do filtrów gąbkowych.
- po zakupie założony nowy akumulator,
- nowe linki gazu,
- nowa tylna opona Dunlop D952 plus gruba dętka założona 100 km temu,
- nowy przedni błotni z serwisu KTM bo mi się podoba niebieski kolor plus okleina na niego (kto mnie zna możne potwierdzić ze lubię ładne moto :mrgreen:
)
światła są, klakson też.
- stan techniczny i wizualny bez zarzutu, aż dziw, że się takie ładne hard enduro zachowało
Kopka działa, sprawdzane,
zawieszenie WP w stanie bardzo dobry przednie jak i tylne, identyczne jak w KTM 525 EXC.
Motek w okolicach Sandomierza.
Kontakt na PW, mail: tomaszb2@tlen.pl lub kom: 53 jeden 485 jeden 27
Cena w PLN: 11.500,- do logicznych negocjacji
Cena nie mała i żadna okazja ale motek godny polecenia i do jazdy bez dodatkowych kosztów.
Wstawiam do ewentualnej sprzedaży mojego Husaberga FE550e, rok 2004, przebieg 6000 km. Zarejestrowany, opłacony z ważnym przeglądam technicznym, wszystko ważne do wiosny 2015.
Motocykl od 03.2013 w PL.
Doskonała, czytaj tańsza alternatywa do KTM EXC 525.

Motek u mnie od października 2013, jestem 2 właścicielem w PL, poprzednik dużo nie pojeździł z braku czasu i to samo wyszło u mnie. Mam jeszcze zdłubaną KLR650 z zawiasem WP i do moich wyjazdów terowych mi wystarcza a husaberg sobie stoi i odpoczywa na stołeczku

Artykuł porównawczy KTM vs. Husaberg

Fotki


Aktualne fotki:




Reszta fot ----> https://plus.google.com/u/0/photos/1...75019690563761
Berg ma:
- duży bak widoczny na fotkach Clarke 15 L, "biały kruk" zbiornik ściągnięty z USA kupiony cudem za $, aktualnie założony bak fabryczny (9 L), bo po latania koło komina czasem styka,
- płyta pod silnik tez z USA za grube $,
- wydech akrapovic plus bardzo dobry db kiler, nie słychać go w lesie z 30km,

- handbary z ufo plast praktycznie nowe z rdzeniem aluminiowym na grubą kiere,
- klocki zmienione, tarcze są w porządku,
- lusterko składane,
- stacyjka, daje możliwość iść do sklepu po np. wodę

- podwyższenie kery aluminiowe,
- z przodu założona nowa zębatka 13z,dodaje 2 14 zębów, napęd jest ok w mniej i jeszcze polata,
- 50 km temu zmieniony olej w silniku OLEJ IPONE 10W50 KATANA OFF ROAD ( jesieni zalałem nowy olej ale w maju zalałem nowy (po 150 km), bo to tylko raptem litr oleju),
- na wiosnę zalany świeżym płynem chłodniczym Preston oraz nowy płyn hamulcowy, nowa świeca, czyszczenie gaźnika, regulacja zaworów tj. jakieś 200km te powyższe czynności zostały zrobione (wszytko zrobione u wysokiej klasy specjalisty z tytułem inż.znającego motocykle od podszewki, zwłaszcza KTM/Husaberg), wyprany i nasączony olejem do filtrów gąbkowych.
- po zakupie założony nowy akumulator,
- nowe linki gazu,
- nowa tylna opona Dunlop D952 plus gruba dętka założona 100 km temu,
- nowy przedni błotni z serwisu KTM bo mi się podoba niebieski kolor plus okleina na niego (kto mnie zna możne potwierdzić ze lubię ładne moto :mrgreen:

światła są, klakson też.

- stan techniczny i wizualny bez zarzutu, aż dziw, że się takie ładne hard enduro zachowało

Kopka działa, sprawdzane,

Motek w okolicach Sandomierza.
Kontakt na PW, mail: tomaszb2@tlen.pl lub kom: 53 jeden 485 jeden 27
Cena w PLN: 11.500,- do logicznych negocjacji
Cena nie mała i żadna okazja ale motek godny polecenia i do jazdy bez dodatkowych kosztów.