Ogłoszenie

Zwiń

Zasady obowiązujące w Giełdzie

W Giełdzie można zamieszczać ogłoszenia TYLKO związane jakkolwiek z XTZ ( z wyjątkiem działu "Inne moto"). Wszystkie ogłoszenia nie spełniające tego warunku będą usuwane przez moderatorów.
Wyjątek stanowi forum "Inne moto".

ZABEZPIECZENIE PRZED SPAMOWANIEM
Aby móc pisać w poszczególnych działach giełdy należy zliczoną minimalną wymaganą liczbę postów:
  • Sprzedam - 10
  • Inne moto - 25
  • Kupię - 5
  • Oddam - 1


EDIT rootolf:

UWAGA:
Sprzedający jest zobowiązany podać cenę przy sprzedawanym przedmiocie. W przypadku braku ceny, ogłoszenie może zostać usunięte.
Jeżeli masz zamiar kupić motocykl od forumowicza zapytaj innych o opinię o tym motocyklu.

Zasady wchodzą w życie z dniem 26.10.2012 r.
Zobacz więcej
See less

BMW 1100 lub 1150 GS

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

    BMW 1100 lub 1150 GS

    Witam,

    widzę, że jest kilka osób na forum, które jeżdżą tymi motorkami.
    To co mnie denerwuje w XTZ 750 to
    -brak 'dołu'
    -wibracje przy około 140 km/h, prędkość ta powinna być według mnie komfortowa
    -spalanie
    -wysoki środek ciężkości
    -dźwięk silnika

    Czy GS jest w stanie spełnić moje oczekiwania? Dodam, że u mnie 95% asfalt, reszta to polna droga, szuter.

    Perełki, według mnie

    Fin og velholdt endurosykkel med sidevesker. Lav kilometerstand. Vær rask, denne står ikke lenge.


    Nesten som ny og meget lite kjørt og bra servet sykkel: Nylig stor service fra speed mc med alt av vesker (motor,gir, kardang og brems) samt nye Metzeler Tourance dekk Nytt GEL batteri type varta
    Nie rób tego dzisiaj, co możesz odłożyć na jutro. Czy jakoś tak...

    #2
    A ile to w przeliczeniu na złotówki?

    Komentarz


      #3
      Dziel na pół
      Nie rób tego dzisiaj, co możesz odłożyć na jutro. Czy jakoś tak...

      Komentarz


        #4
        To w Polsce o połowę taniej.

        Komentarz


          #5
          Napisz do Adama (fxridera), miał taką bejcę dłuższy czas a może jeszcze ją ma to wiele ci opowie i wyjaśni,
          Tak ode mnie, jeśli szukasz wygodnego motocykla głównie na asfalt ale żeby dawał też możliwość zjazdu na trochę gorsze drogi to tak, becia jest stworzona dla Ciebie. Musisz być świadomy pewnych ograniczeń ze strony zawieszenia (te paralevery i centilevery) słabo z nimi na luźnych nawierzchniach czyli piachy i błotka. Ale poza tym to motocykl stworzony do podróżowania w każdych warunkach, bez różnicy, sam z plecakiem czy kuframi albo wszystkim na raz zawsze będzie bardzo wygodny. No i ma to coś (cycki) . Niestety z dźwiękiem silnika to osobiście wolę Tenerowy niż z tej bejcy ale to rzecz gustu albo dobrych stoperów w uszach. Acha ochrona przed wiatrem jest delikatnie mówią symboliczna z racji szerokości owiewki.
          Ostatnio edytowany przez robkri; 269.

          Komentarz


            #6
            Pojezdzij troche i zobaczysz czy ci pasi, dla mnie do latania on jest super...




            Za ok 15k spokojnie mozna kupic ladne 1100
            Enduro nie klęka
            R 1100 GS '99 - limonka
            Pajero 3.2 DiD '03

            Komentarz


              #7
              Ooo ale zonk zapomniałem o koledze trocinie. Pardonsik

              Komentarz


                #8
                Zamieszczone przez trocin Zobacz posta
                Pojezdzij troche i zobaczysz czy ci pasi, dla mnie do latania on jest super...




                Za ok 15k spokojnie mozna kupic ladne 1100
                Jest jedna sztuka niedaleko, spróbuję się przejechać jutro. Bardziej celować w 1100 czy 1150? Ceny podoba a oba mi się podobają
                Nie rób tego dzisiaj, co możesz odłożyć na jutro. Czy jakoś tak...

                Komentarz


                  #9
                  Kwestia gustu, 1100 wyglada bardziej hmmm... klasycznie Skrzynia 5, po 96 roku poprawiona, wtrysk przewaznie bezawaryjny, malo pali, mocny dół, fajnie oddaje moc bez wzgledu czy zaladowany czy solo, wygodny, generalnie prosty i latwy w obsludze sprzet... dobry dostep do wymian/regulacji... malo elektroniki... fajny FID (wyswietlacz biegów, wahy, temperatury i czasu), grzane manety, ABS (u mnie wywaliłem) super zawias i heble (na szose), w terenie jak dla mnie lipa... Skrzynia biegow z suchym sprzeglem chodzi specyficznie i nie kazdemu odpowiada - kwestia przyzwyczajenia, podobnie jak kierunki

                  1150 skrzynia 6 ale podobno gorzej zestopniowana niz w poprzedniku, no i wyglada bardziej nowoczesnie, jakies problematyczne elektryczne wspomaganie hamulcow bylo w pewnych rocznikach stosowane i po 2 swiece na gar...

                  Boxery BMW robią ogromne przebiegi bez remontu...

                  Problem to trafienie dobrego egzemplarza, no i oczywiscie jak chcesz latac off to chyba lepiej poszukac czegos innego
                  Ostatnio edytowany przez trocin; 48.
                  Enduro nie klęka
                  R 1100 GS '99 - limonka
                  Pajero 3.2 DiD '03

                  Komentarz


                    #10
                    Zamieszczone przez trocin Zobacz posta
                    Kwestia gustu, 1100 wyglada bardziej hmmm... klasycznie Skrzynia 5, po 96 roku poprawiona, wtrysk przewaznie bezawaryjny, malo pali, mocny dół, fajnie oddaje moc bez wzgledu czy zaladowany czy solo, wygodny, generalnie prosty i latwy w obsludze sprzet... dobry dostep do wymian/regulacji... malo elektroniki... fajny FID (wyswietlacz biegów, wahy, temperatury i czasu), grzane manety, ABS (u mnie wywaliłem) super zawias i heble (na szose), w terenie jak dla mnie lipa... Skrzynia biegow z suchym sprzeglem chodzi specyficznie i nie kazdemu odpowiada - kwestia przyzwyczajenia, podobnie jak kierunki

                    1150 skrzynia 6 ale podobno gorzej zestopniowana niz w poprzedniku, no i wyglada bardziej nowoczesnie, jakies problematyczne elektryczne wspomaganie hamulcow bylo w pewnych rocznikach stosowane i po 2 swiece na gar...

                    Boxery BMW robią ogromne przebiegi bez remontu...

                    Problem to trafienie dobrego egzemplarza, no i oczywiscie jak chcesz latac off to chyba lepiej poszukac czegos innego
                    Dzięki za info. Moto do dalszych wypraw mnie interesuje, ogólnie asfalt ale czasem w jakieś ciekawe miejsce leśną drogą też dojechać bym chciał.

                    Trocin, jak z wibracjami? To jest to co najbardziej mi przeszkadza w ST. Czy autostradowe 140 jest ok? (bez wężykowania, wibracji)
                    Nie rób tego dzisiaj, co możesz odłożyć na jutro. Czy jakoś tak...

                    Komentarz


                      #11
                      Do dalszych wypraw idealne polna lesna droga spoko, silnik boxer chodzi specyficznie, nie tak gladko i aksamitnie jak rzedowe czwórki, ma inna charakterystyke pracy, trzeba sie przekonac czy pasuje. 140 mozna leciec spokojnie nawet po gorszych asfaltowych drogach, Vmax 200 (sprawdzone) ale to na chwile bo jest juz IMO nieprzyjemnie... na autostradzie 160-170 mozna trzymac bez problemu
                      Enduro nie klęka
                      R 1100 GS '99 - limonka
                      Pajero 3.2 DiD '03

                      Komentarz


                        #12
                        Zamieszczone przez trocin Zobacz posta
                        Do dalszych wypraw idealne polna lesna droga spoko, silnik boxer chodzi specyficznie, nie tak gladko i aksamitnie jak rzedowe czwórki, ma inna charakterystyke pracy, trzeba sie przekonac czy pasuje. 140 mozna leciec spokojnie nawet po gorszych asfaltowych drogach, Vmax 200 (sprawdzone) ale to na chwile bo jest juz IMO nieprzyjemnie... na autostradzie 160-170 mozna trzymac bez problemu
                        Narobiłeś mi apetytu Jutro obadam jak tym się jeździ, jak chodzi silnik i może zmieni się koń w garażu
                        Nie rób tego dzisiaj, co możesz odłożyć na jutro. Czy jakoś tak...

                        Komentarz


                          #13
                          Tylko trzeba dodać że pół litra oleju na 1 tys km to norma podawana przez producenta
                          Ogólnie fajne moto tylko na asfalt ale już trochę wiekowe, kupisz spokojnie coś tańszego i młodszego za taką kasę.
                          Był Junak M10, WSK125, potem xt600z i xtz750 aż w końcu przyszło nawrócenie, lc4 620 sc, exc 520, a teraz
                          No i oczywiście WSK 125 73' jest nadal, fajnie powspominać szczeniackie czasy
                          sigpic

                          Komentarz


                            #14
                            Zamieszczone przez marcinjunak Zobacz posta
                            kupisz spokojnie coś tańszego i młodszego za taką kasę.
                            Pewnie coś takiego masz na myśli...

                            Den ultimate adventure mc? Bygget på Ktm erfaringer fra Paris Dakar med lav vekt(150 kg tørvekt) og stor tank (28liter som rekker til ca 50-55 mil) er det bare å pakke for tur . Med Brembo bremser, Justerbare dempere og knastedekk gjøres grusveier og dårlige norske krøtterstier til en sann glede å finne. Service tatt på 23000 km i juni 2015. Det er montert senterstøtte, men sidestøtte følger me...
                            Nie rób tego dzisiaj, co możesz odłożyć na jutro. Czy jakoś tak...

                            Komentarz


                              #15
                              Zamieszczone przez pio Zobacz posta
                              Pewnie coś takiego masz na myśli...

                              http://www.finn.no/finn/mc/used/obje...ckthrough=true

                              lc4 to moim zdaniem nie moto do podróży we dwoje z tobołami choć widywałem nie raz takich ludzi, ja tam wolę lc8
                              Był Junak M10, WSK125, potem xt600z i xtz750 aż w końcu przyszło nawrócenie, lc4 620 sc, exc 520, a teraz
                              No i oczywiście WSK 125 73' jest nadal, fajnie powspominać szczeniackie czasy
                              sigpic

                              Komentarz

                              Pracuję...
                              X