Cześć Panowie,
troche mnie nie było, pośmigałem troche innymi sprzetami ale stara miłość nie rdzewieje
chciałbym wrócić do XTZ 750 w ładnym stanie.
Zamienie za BMW K1200RS 1997, przejechane okolo 65tys mil
Katalogowo waga 285kg na mokro
3.3s do setki
280km/h predkosc maxymalna
spalanie w miescie około 5-7litrów w zależności od stylu jazdy
Wsadziłem ostatnio troche gratów:
- nowe opony Metzeler Z8 1000zł
- nowe kierunkowskazy orginały BMW 1300zł
- stalowe oploty przód i tył 600zł (pominiety fabryczny ABS)
- nowy akumulator Tuborg 350zł
- szyba turystyczna BMW 350zł
- nowa kanapa turystyczna z grzaniem 550zł
- amortyzator tył od wersji GT z pełna regulacją 500zł
- uszczelniacze i olej przód 250zł
- podwyzszenia kierownicy 600zł
- nowe łozyska przedniego koła 300zł
- świece, filtry, płyny, klocki
- xenon przód
motocykl na wtrysku i wale kardana, jednostka praktycznie bezobsługowa, tankujesz , odpalasz, jedziesz




troche mnie nie było, pośmigałem troche innymi sprzetami ale stara miłość nie rdzewieje

chciałbym wrócić do XTZ 750 w ładnym stanie.
Zamienie za BMW K1200RS 1997, przejechane okolo 65tys mil
Katalogowo waga 285kg na mokro
3.3s do setki
280km/h predkosc maxymalna
spalanie w miescie około 5-7litrów w zależności od stylu jazdy
Wsadziłem ostatnio troche gratów:
- nowe opony Metzeler Z8 1000zł
- nowe kierunkowskazy orginały BMW 1300zł
- stalowe oploty przód i tył 600zł (pominiety fabryczny ABS)
- nowy akumulator Tuborg 350zł
- szyba turystyczna BMW 350zł
- nowa kanapa turystyczna z grzaniem 550zł
- amortyzator tył od wersji GT z pełna regulacją 500zł
- uszczelniacze i olej przód 250zł
- podwyzszenia kierownicy 600zł
- nowe łozyska przedniego koła 300zł
- świece, filtry, płyny, klocki
- xenon przód
motocykl na wtrysku i wale kardana, jednostka praktycznie bezobsługowa, tankujesz , odpalasz, jedziesz





Komentarz