Hehe, no tak - mysle ze jestes zadowolony z mojej Tereski - sprzet doinwestowany i zadbany, tak samo bedzie z obecna ST 
Zrobilem nia na razie 150km po czarnym i 10km w terenie, co zauwazylem w porownaniu do małej Tereski i w ogóle:
1.Przy 4tys na 5 biegu jest 100km/h, przy 5 120, przy 6 140 - to normalne? myslalem ze bedzie przy 5 ze 150, czy moze ma zmienione zebatki?
2.Przod strasznie ucieka przy wiekszych predkosciach na czarnym przez kostke
3.Brakuje mi "dołu" w porownaniu do 660, duza teresa idzie od powiedzmy 4-5tys obr a moja poprzednia mala szla na gume od 2tys obr i mielila glebe, duza ma slabszy dół - ale to specyfika singiel vs. twin, trudno....
4.Fajnie sie jezdzi na stojaco w terenie, wygodniej niz na małej
5.Na kostkach niesamowita trakcja w terenie - spokojnie przejezdzalem skosnie koleiny, gdzie na malej teresie na oponach 80% czarne 20% teren slizgalem sie i bylem na granicy gleby, na mokrej trawie rowniez super trzymanie na tych oponach, zaorane pole - to samo, super trakcja , na trojce z odkrecona maneta mam pelna kontrole nad moto
6.Błoto, piach - dobra kontrola nad sprzetem, bez porownania z 660, ale to pewnie glownie przez opony...
7.Probowalem na gume 750 stawiac i poszla z 1 bez sprzegla z gazu ale musialem sporo wiecej odkrecac niz przy 660, brak dolu...
Jak na 660 przelatywalem na gumie (świeca) ze 30-40m tak teraz ok. 10m z lekkim poderwaniem, ale pocwicze 
8. Czuc roznice masy, 660 pod moja dupa szalala, a 750 musze spokojnie okielznac zeby sie z nia porozumiec
9.750 jest szybsza, bardziej wygodna i ciezsza od 660, lepiej sprawdza sie w trasie, ale mysle ze w terenie na kostkach 660 zamiotłaby 750 bez problemu
10.Generalnie 750 jest swietna nastepczynia 660, ale gdyby jeszcze z dolu ciagnela jak 660 to bylby ideal
dobrze ze kupilem ST a nie jakiegos plastika bez jaj
ST to moto z charakterem i jak ja dobrze poznam i okiełznam bedziemy sie rozumiec tak jak z małą 660 
Kilka fotek z dzisiejszego testu w terenie------------->

Zrobilem nia na razie 150km po czarnym i 10km w terenie, co zauwazylem w porownaniu do małej Tereski i w ogóle:
1.Przy 4tys na 5 biegu jest 100km/h, przy 5 120, przy 6 140 - to normalne? myslalem ze bedzie przy 5 ze 150, czy moze ma zmienione zebatki?
2.Przod strasznie ucieka przy wiekszych predkosciach na czarnym przez kostke

3.Brakuje mi "dołu" w porownaniu do 660, duza teresa idzie od powiedzmy 4-5tys obr a moja poprzednia mala szla na gume od 2tys obr i mielila glebe, duza ma slabszy dół - ale to specyfika singiel vs. twin, trudno....
4.Fajnie sie jezdzi na stojaco w terenie, wygodniej niz na małej

5.Na kostkach niesamowita trakcja w terenie - spokojnie przejezdzalem skosnie koleiny, gdzie na malej teresie na oponach 80% czarne 20% teren slizgalem sie i bylem na granicy gleby, na mokrej trawie rowniez super trzymanie na tych oponach, zaorane pole - to samo, super trakcja , na trojce z odkrecona maneta mam pelna kontrole nad moto

6.Błoto, piach - dobra kontrola nad sprzetem, bez porownania z 660, ale to pewnie glownie przez opony...
7.Probowalem na gume 750 stawiac i poszla z 1 bez sprzegla z gazu ale musialem sporo wiecej odkrecac niz przy 660, brak dolu...


8. Czuc roznice masy, 660 pod moja dupa szalala, a 750 musze spokojnie okielznac zeby sie z nia porozumiec

9.750 jest szybsza, bardziej wygodna i ciezsza od 660, lepiej sprawdza sie w trasie, ale mysle ze w terenie na kostkach 660 zamiotłaby 750 bez problemu

10.Generalnie 750 jest swietna nastepczynia 660, ale gdyby jeszcze z dolu ciagnela jak 660 to bylby ideal



Kilka fotek z dzisiejszego testu w terenie------------->




Komentarz