Ogłoszenie

Zwiń

Zasady obowiązujące w Giełdzie

W Giełdzie można zamieszczać ogłoszenia TYLKO związane jakkolwiek z XTZ ( z wyjątkiem działu "Inne moto"). Wszystkie ogłoszenia nie spełniające tego warunku będą usuwane przez moderatorów.
Wyjątek stanowi forum "Inne moto".

ZABEZPIECZENIE PRZED SPAMOWANIEM
Aby móc pisać w poszczególnych działach giełdy należy zliczoną minimalną wymaganą liczbę postów:
  • Sprzedam - 10
  • Inne moto - 25
  • Kupię - 5
  • Oddam - 1


EDIT rootolf:

UWAGA:
Sprzedający jest zobowiązany podać cenę przy sprzedawanym przedmiocie. W przypadku braku ceny, ogłoszenie może zostać usunięte.
Jeżeli masz zamiar kupić motocykl od forumowicza zapytaj innych o opinię o tym motocyklu.

Zasady wchodzą w życie z dniem 26.10.2012 r.
Zobacz więcej
See less

Śrube mocującą dźwignie zmainy biegów ( ew całą dźwignie) do ST

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

    [750] Śrube mocującą dźwignie zmainy biegów ( ew całą dźwignie) do ST

    gdyby ktoś miał to chętnie odkupie śrubę która mocuje dźwignie zmainy biegów , gwint już odtworzyłem więc chce zobaczyć jak będzie w oryginalnym pomyślunku się sprawowało...

    #2
    podbijam , no i co nikomu się nie zbywa?

    Komentarz


      #3
      Nie mam pojęcia, jak wygląda ta śruba. Ale niezmiernie rzadko stosowane są śruby, których nie można kupić w ogólnym handlu. Szukałeś?

      Komentarz


        #4
        śrubę dorobiłem i dociąłem tulejkę itp tylko chodzi że oryginał ma chyba jakąś specjalną śrubę z kołnierzem na której pracuje ( obraca się ) dźwignia, stara śruba się ukręciła . Teraz wstawiłem te sprężynki helicoli i chciałem zobaczyć czy na oryginale nie bedzie lepiej to spasowane....
        Jeżeli ktoś może niech wstawi fote jak wygląda ta śruba

        Komentarz


          #5
          http://www.megazip.ru/ru/bike/yamaha...172083#g172100 Nr 16, w połowie niegwintowanej części ma rowek w którym umieszczony jest o-ring.
          "Na dobry początek - jedź na koniec świata"

          Komentarz


            #6
            no to podziękował już przeglądałem manual , tak więc potrzebuje takiej śruby

            Komentarz


              #7
              Jest to tak zwana śruba pasowana. Można dostać w "dobrych" sklepach ze śrubami.
              Tyle, że nie będzie miała rowka na oring. Czy on na pewno jest potrzebny? Jakie ma zadanie ten oring ?
              Przykład śruby: http://www.elesa-ganter.com/pl/28/sp...a/iso-7379/eg/

              Komentarz


                #8
                koszt takiej sruby w Aso to ok 30zl
                Take care of your Tenere she will take care of you

                http://tablica.pl/oferta/yamaha-xtz-...5-ID1LXXh.html

                Komentarz


                  #9
                  nawet taką gotową srubę pasowaną trzeba będzie dotaczać na wymiar bo znając żółtych ludzi już o to zadbali żeby nie była dostępna w ogólnej sprzedaży, zadzwoń jutro do aso i zapytaj ile kosztuje nowa wg numeru 2YK-27434-01-00, myślę że jak za toczenie i kombinacje to na pewno wyjdzie 50zł więc wolał bym kupić nową bo używka też może być już zmęczona
                  Był Junak M10, WSK125, potem xt600z i xtz750 aż w końcu przyszło nawrócenie, lc4 620 sc, exc 520, a teraz
                  No i oczywiście WSK 125 73' jest nadal, fajnie powspominać szczeniackie czasy
                  sigpic

                  Komentarz


                    #10
                    żeby może dźwignią nie wycierać bloku silnika , ja dociąłem sobie sworzeń który dociska śruba, z 2 stron podkładka ale ma trochę luzu , chce zobaczyć czy oryginalna nie będzie lepsza

                    Komentarz


                      #11
                      Zamieszczone przez Beniamin Zobacz posta
                      http://www.megazip.ru/ru/bike/yamaha...172083#g172100 Nr 16, w połowie niegwintowanej części ma rowek w którym umieszczony jest o-ring.
                      Tam nie ma żadnego oringu Od strony dzwigni jest jedynie podkładka dystansowa. A ten rowek to zapewne jakiś smarujący.


                      Dźwignia zm. biegów wraz z gumką oslaniającą but i gumką przegubu - 180 zł (tylko komplet)

                      Śruba - 17 zł, tyle, że kolor srebrny, nie produkują już w takim jak ma ST.
                      --== XtzParts.com - części do XTZ 660 i 750 oraz TDM 850-900 ==--

                      Komentarz


                        #12
                        podjadę na targową , byłem już chyba 4 razy i zawsze ceny z kosmosu ale może akurat...

                        Komentarz


                          #13
                          Jak można kupić oryginalną za kilkanaście złotych to nie warto kombinować. Śruba, do której podałem link kosztuje w zależności od wymiarów od kilku do kilkunastu złotych.

                          Komentarz

                          Pracuję...
                          X