Ogłoszenie

Zwiń

Zasady obowiązujące w Giełdzie

W Giełdzie można zamieszczać ogłoszenia TYLKO związane jakkolwiek z XTZ ( z wyjątkiem działu "Inne moto"). Wszystkie ogłoszenia nie spełniające tego warunku będą usuwane przez moderatorów.
Wyjątek stanowi forum "Inne moto".

ZABEZPIECZENIE PRZED SPAMOWANIEM
Aby móc pisać w poszczególnych działach giełdy należy zliczoną minimalną wymaganą liczbę postów:
  • Sprzedam - 10
  • Inne moto - 25
  • Kupię - 5
  • Oddam - 1


EDIT rootolf:

UWAGA:
Sprzedający jest zobowiązany podać cenę przy sprzedawanym przedmiocie. W przypadku braku ceny, ogłoszenie może zostać usunięte.
Jeżeli masz zamiar kupić motocykl od forumowicza zapytaj innych o opinię o tym motocyklu.

Zasady wchodzą w życie z dniem 26.10.2012 r.
Zobacz więcej
See less

[750] Pompę paliwa

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

    [750] Pompę paliwa

    Miałem dziś wyjechać w podróż, ale się nie udało z powodu pompy paliwa, w związku z czym "na gwałt" potrzebuję innej.
    Jak by ktoś z Warszawy i okolic posiadał takową, to ja chętnie przygarnę w zamian za ekwiwalent pieniężny.

    #2
    A co się stało że wiesz akurat że to pompa?
    Był Junak M10, WSK125, potem xt600z i xtz750 aż w końcu przyszło nawrócenie, lc4 620 sc, exc 520, a teraz
    No i oczywiście WSK 125 73' jest nadal, fajnie powspominać szczeniackie czasy
    sigpic

    Komentarz


      #3
      Zostało zbadane, że nie działała jak motocykl zaczął mi gasnąć w drodze z rodzinnych stron do Warszawy i została prowizorycznie naprawiona (membrana w środku została odwrócona "na plecy").
      Jeśli chodzi o objawy, to motocykl po prostu gasł, jak by mu paliwa brakowało, czasem się udało go przegazować i jechał dalej, a czasem nie i trzeba było odczekać chwilę nim zapalił znów i był wstanie jechać chwilę, żeby znów zgasnąć... i tak w kółko. Niestety u mechanika, którego udało mi się znaleźć poprzez znajomego motocykl dzielnie pracował i nie chciał przestać. Pompa została sprawdzona jako pierwsza i okazało się, że nie podaje paliwa. Zostały przy okazji jeszcze sprawdzone świece, czy aby też coś z nimi nie tak, ale były ok.
      Do stolicy dotarłem (jakieś 120 km), ale wolę jednak nie ryzykować, że prowizorka umrze gdzieś hen daleko.

      Komentarz


        #4
        A może to nie pompa tylko korek wlewu robi takie objawy? Spróbuj przejechać się z otwartym bakiem.
        Był Junak M10, WSK125, potem xt600z i xtz750 aż w końcu przyszło nawrócenie, lc4 620 sc, exc 520, a teraz
        No i oczywiście WSK 125 73' jest nadal, fajnie powspominać szczeniackie czasy
        sigpic

        Komentarz

        Pracuję...
        X