Preferencje:
- van, dwa rzędy siedzeń (tzw. holenderka)
- klima
- wersja przedłużana niska L2H1
- budżet 25kPLN
- faktura vat
Silnik mocniejszy 1.9 (chyba 101KM) lub 2.5. W benzynie też może być, ale to raczej rzadkość. Silników nowego typu 2.0 i 2.5 powyżej 2006r. trochę się obawiam (FAP, dwumas, CR z problemami w przypadku 2.5), ale jakby się trafił pewniak to również rozważę.
Jakby ktoś coś słyszał, miał dobrego znajomego handlarzynę, który nie wciśnie takiego z nalotem 600tys.km skręconego na 150, byłbym dźwięczny
- van, dwa rzędy siedzeń (tzw. holenderka)
- klima
- wersja przedłużana niska L2H1
- budżet 25kPLN
- faktura vat
Silnik mocniejszy 1.9 (chyba 101KM) lub 2.5. W benzynie też może być, ale to raczej rzadkość. Silników nowego typu 2.0 i 2.5 powyżej 2006r. trochę się obawiam (FAP, dwumas, CR z problemami w przypadku 2.5), ale jakby się trafił pewniak to również rozważę.
Jakby ktoś coś słyszał, miał dobrego znajomego handlarzynę, który nie wciśnie takiego z nalotem 600tys.km skręconego na 150, byłbym dźwięczny

Komentarz