Ogłoszenie

Zwiń

Zasady obowiązujące w Giełdzie

W Giełdzie można zamieszczać ogłoszenia TYLKO związane jakkolwiek z XTZ ( z wyjątkiem działu "Inne moto"). Wszystkie ogłoszenia nie spełniające tego warunku będą usuwane przez moderatorów.
Wyjątek stanowi forum "Inne moto".

ZABEZPIECZENIE PRZED SPAMOWANIEM
Aby móc pisać w poszczególnych działach giełdy należy zliczoną minimalną wymaganą liczbę postów:
  • Sprzedam - 10
  • Inne moto - 25
  • Kupię - 5
  • Oddam - 1


EDIT rootolf:

UWAGA:
Sprzedający jest zobowiązany podać cenę przy sprzedawanym przedmiocie. W przypadku braku ceny, ogłoszenie może zostać usunięte.
Jeżeli masz zamiar kupić motocykl od forumowicza zapytaj innych o opinię o tym motocyklu.

Zasady wchodzą w życie z dniem 26.10.2012 r.
Zobacz więcej
See less

[K] CROSSO Expert 60

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

    [K] CROSSO Expert 60

    Hej,
    Powoli zbieram graty, modyfikuję i doposażam Terese 3aj przez zimę.
    W tym sezonie jeździłem z sakwami Oxforda i 60-cio litrowym workiem, ale to było rozwiązanie tymczasowe.
    Od jakiegoś czasu czaję się na sakwy Crosso, dokładnie Experty. Jeźeli ktoś chciałby się pozbyć, lub miał namiar na dobrą cenę, będę wdzięczny za info
    Pozdrawiam

    #2
    Zamieszczone przez rArek Zobacz posta
    Hej,
    Powoli zbieram graty, modyfikuję i doposażam Terese 3aj przez zimę.
    W tym sezonie jeździłem z sakwami Oxforda i 60-cio litrowym workiem, ale to było rozwiązanie tymczasowe.
    Od jakiegoś czasu czaję się na sakwy Crosso, dokładnie Experty. Jeźeli ktoś chciałby się pozbyć, lub miał namiar na dobrą cenę, będę wdzięczny za info
    Pozdrawiam

    to są jakieś jaja identyczną sakwę 60litrów parę lat temu kupowałem po 60zł. Nic się z nią nie dzieje nie ma w niej żadnej kosmicznej technologi poza ceną!!!
    Mam jeszcze 40 litrów i powiem ci z doświadczenia że to ją najczęściej zabieram jest bardziej poręczna i pasowna na moto.

    Komentarz


      #3
      rArek chce sakwy, nie worek

      Komentarz


        #4
        Są nieprzemakalne? Jak ci się sprawdzają? Masz do nich stelaż?

        Komentarz


          #5
          Tak właśnie, jak już mam się doposażyć, to tak żeby mieć spokój.
          Na sakwy nakręcił mnie kiedyś Kowal (wielki orędownik) Z worka korzystam, ale to jednak mało praktyczne i środek ciężkości wysoko i z tyłu
          Nie spotkałem nigdy używek - w sumie dobrze to o nich świadczy
          Pozdrawiam

          Komentarz


            #6
            Raz spotkałem używki - raz założone. Podesłałem link Sowizdrzałowi i od razu kupił. Właśnie... napisz do niego, bo się wyzbywa teresy, więc może i sakwy mu zbędne.
            Zamieszczone przez Glaza Zobacz posta
            Są nieprzemakalne? Jak ci się sprawdzają? Masz do nich stelaż?
            Poczytaj tutaj http://www.xtzclub.pl/threads/1842-s...ghlight=crosso

            Komentarz


              #7
              U mnie lekko nie mają ale to jest jeden z zakupów z którego jestem mega zadowolony, a namówił mnie też kowal a erwin już przelał szalę
              Najważniejsza modyfikacja to inne haki, dodatkowe dwie kieszenie z przodu oraz szlufki na mocowanie pasa w poziomie i pionie żeby nie podskakiwały na dołach.



              Był Junak M10, WSK125, potem xt600z i xtz750 aż w końcu przyszło nawrócenie, lc4 620 sc, exc 520, a teraz
              No i oczywiście WSK 125 73' jest nadal, fajnie powspominać szczeniackie czasy
              sigpic

              Komentarz


                #8
                Hej,
                Sakwy zakupione Dzięki za pomoc.
                Używek nie ma, a jedyna dobra cena to 400.
                Teraz jeszcze tylko pytanie o stelaż. Do 3aj ciężko o coś sensownego, więc będę sam rzeźbił
                Miałem zamiar męczyć się z krępowaniem rurek, ale w temacie o sakwach znalazłem ramki od Bizona http://bizonparts.pl/surowe-ramki-stelaza.html
                Czegoś takiego potrzebowałem, teraz tylko kwestia wymiarów, posiada ktoś ?
                Pozdrawiam, rArek

                Komentarz


                  #9
                  Ja sam wszystko rzeźbiłem na dzień przed pierwszym dalszym wyjazdem teresy. Miało być na chwilę, a wyszło jak zawsze Na co należy zwrócić uwagę:
                  1. Żeby dało się zdjąć boczek
                  2. Najlepiej żeby sakwy były przed tylną osią, co raczej mało realne, więc po prostu maksymalnie do przodu. Rzecz w tym, że większość seryjnie trzepanych stelaży odsuwa w tył cały ciężar (całość za tylną osią), przez co motocykl na podjazdach ma mocne tendencje do podrywania koła. W KLE500 przez to kilka razy stawałem na środku wzniesienia, bo nakryłbym się motkiem. W XT wypada mi mniej więcej po środku.
                  3. Nie mogą być ani za wysoko, ani za nisko. U mnie są o ok 5cm za nisko, przynajmniej tak mi się wydaje, ale jak wpakuję inny amor, to pójdzie w górę i będzie ok.
                  4. Punkty mocowania w zasadzie wystarczą dwa + łącznik z tyłu za błotnikiem, ale ja zrobiłem trzy (trzeba przycinać boczek) i pewnie przez to jest taki trwały - kilka zdjęć w tej galerii https://picasaweb.google.com/1034218...?noredirect=1#

                  Komentarz


                    #10
                    Hej, do sezonu trochę czasu więc pobawię się.
                    Artur, jest gdzieś opis przeróbki reflektorów ? Świetnie to wygląda i jeżeli lepiej oświetla drogę to chętnie i ja się pobawię
                    Na fotach instalacja z przekaźnikami, czyli spinałeś reflektory razem ?
                    Pozdrawiam, rArek

                    Komentarz


                      #11


                      To tak tytułem komentarza, kiedy Artur zachęca do sakw

                      Od 0:48
                      Ostatnio edytowany przez sowizdrzal; 369.
                      Sowizdrzał
                      KTM 750 6T
                      Nie wierz, nie bój się, nie proś!

                      Komentarz


                        #12
                        Sakwy są lepsze niż rogal, ale nie zawsze Jak się trafi okazja, to na pewno dokupię rogala i pewnie głównie z nim będę jeździł.

                        Reflektory http://www.xtzclub.pl/threads/8437-p...ighlight=wesem - sporo napisane. Oryginał nie świeci w ogóle, wasemy robią z drogi dzień. W XT600Z warto zrobić przełącznik z dodatkowym przekaźnikiem, który będzie odpowiedzialny za zaświecanie lub gaszenie drugiego reflektora. U mnie jest tak, że mijania świeci tylko jeden (bo brak prądu), a na drogowych świecą oba. U znajomego dołożyliśmy opcję świecenia dwóch na raz również mijania.

                        Komentarz

                        Pracuję...
                        X