Kolega całkiem niedawno przywiózł takie cacko, a nie radzi sobie z jej odpalaniem ;_) gdybym nie posiada?? DRZ400E to ten egzemplarz już byłby mój. Jest więc interesujący motocykl do nabycia, by nie zmarnować końcówki sezonu, zimy, wiosny .....
WR400, rocznik 2000, cały czas w rękach jednego właściciela (z Niemiec), papiery do zarejestrowania, kit homologacyjny w woreczkach, wizualnie- typowe obtarcia na ramie, popękane handbary. Technicznie- ja nie mam zastrzeżeń, odpala bez zbędnych problemów, praca silnika jest wzorem w porównaniu do KTM-a, wydech sympatycznie ryczy. Własności jezdne- w porównaniu do DRZ400E miałem wrażenie że lżejsza, brutalniejsza, przejdzie wszędzie. Zerwana linka prędkościomierz- wystarczy tylko wymienić (jest w zestawie), opony, klocki, napęd nie wymagają wymiany, oczywiście profilaktycznie trzeba zmienić olej. Podsumowując- stan wsiadać i jechać, a koniec drogi nie będzie problemem. Cena 7tyś zł, informacje 602765757






Kit homologacyjny, zapasowe części typu linka prędk, klamki, dźwignia zmiany biegów, itd czyli to co każdy szanujący sprzęt właściciel ma w swoim garażu
WR400, rocznik 2000, cały czas w rękach jednego właściciela (z Niemiec), papiery do zarejestrowania, kit homologacyjny w woreczkach, wizualnie- typowe obtarcia na ramie, popękane handbary. Technicznie- ja nie mam zastrzeżeń, odpala bez zbędnych problemów, praca silnika jest wzorem w porównaniu do KTM-a, wydech sympatycznie ryczy. Własności jezdne- w porównaniu do DRZ400E miałem wrażenie że lżejsza, brutalniejsza, przejdzie wszędzie. Zerwana linka prędkościomierz- wystarczy tylko wymienić (jest w zestawie), opony, klocki, napęd nie wymagają wymiany, oczywiście profilaktycznie trzeba zmienić olej. Podsumowując- stan wsiadać i jechać, a koniec drogi nie będzie problemem. Cena 7tyś zł, informacje 602765757






Kit homologacyjny, zapasowe części typu linka prędk, klamki, dźwignia zmiany biegów, itd czyli to co każdy szanujący sprzęt właściciel ma w swoim garażu

Komentarz