http://otomoto.pl/yamaha-xtz-850-M2205837.html Podjąłem decyzje o sprzedaży swojej tenerki,mam ją od 5 lat z czego ostatnie 2 się ze mną męczy,od narodzin dziecka skończyły się wyjazdy urlopowe z żoną i weekendowe wypady w Bieszczady które to super tenerka lubiła najbardziej.Teraz jeżdże głównie sam i w koło komina,więc chyba pora na coś mniejszego ,zgrabniejszego.Teresa była u mnie 5 lat i cały ten czas ją dopieszczałem i doinwestowywałem aż przybrała obecną forme gdzie nie ma już chyba takiego elementu który możnaby jeszcze dołożyć.A teraz jak wygląda motocykl i dlaczego kosztuje tak drogo.
-silnik z TDM 850 3VD z 94r kupiony z przebiegiem 27tyś km założony przy 54tyś czyli teraz ma 32 tyś km.Chodzi jak zegarek,gaźniki z TDM,iglice opuszczone na sam dół spalanie 4,2-4,8l w trasie i 5,8-6,3 w mieście
-gmole własnej konstrukcji,super mocne,podparte w 5 punktach i bardzo zgrabne w porównaniu z tymi rusztowaniami które się nieraz spotyka w ST+halogeny doświetlające zakręty
-stelaże pod kufry givi wingrack,wzmocnione i zwężone pod tłumnik lasera+dwa kufry boczne givi w stanie idealnym 28 i 38l (maxia ze zdjęcia nie jest na sprzedaż )
-siedzenie mariomoto,ładne i wygodne dla pasażerki,aktualna cena u producenta powyż 350zł
-centralna stopka,najlepsza z 3 modeli do XTZ jakie widziałem
-wysoka szyba ermax,43cm wyższa i lepiej wyprofilowana niż produkt firmy MGG
-grzane manetki oxford po jednym sezonie
-handbary acerbis ze skrzydełkami
-stalowe przewody przód i tył+nowe tarcze breaking+japońskie klocki vesrah i nikt mi nie powie że super tenera ma słabe hamulce
-pokrowiec na zbiornik bagster czerwony prawie nowy +tankbag
-laser produro ( nie przelotowy )+kolanka z nierdzewki
-sprężyny progresywne WHITE POWER,lepsze niż Wirth czy Wilbers (moto lepiej się prowadzi nie tracąc charakteru enduro )
-napęd AFAM złoty łańcuch najmocniejszy,był na motocyklu jak go kupiłem,zrobiłem 20tyś km tylko raz go naciągając,jego stan wskazuje że zrobi następne 20 tyśkm
-oliwiarka łańcucha własnej produkcji,działa doskonale,( olej jest na łańcuchu a nie na kole )
-w silniku olej syntetyczny mobil racing 15W50 wymieniony 2 tyś km temu
-w zawieszeniu syntetyk 15W
-do świateł i halogenów zrobiona instalacja na przekaźnikach
-w zegarach dorobione kontrolki ciśnienia oleju i halogenów
-założone gniazdo zapalniczki
-regulator napięcia nowego typu nie psujący się
-filtry świece zmieniane 2 tyś km temu
Motocykl jest w stanie idealnym,śmiem twierdzić że nie w polsce super tenery tak dopieszczonej i tak doposażonej,cena 11 tyś zł może ulec obniżeniu tylko w przypadku rezygnacji przez kupującego z niektórych elementów wyposażenia które sprzedam wśród znajomych albo na forum.
-silnik z TDM 850 3VD z 94r kupiony z przebiegiem 27tyś km założony przy 54tyś czyli teraz ma 32 tyś km.Chodzi jak zegarek,gaźniki z TDM,iglice opuszczone na sam dół spalanie 4,2-4,8l w trasie i 5,8-6,3 w mieście
-gmole własnej konstrukcji,super mocne,podparte w 5 punktach i bardzo zgrabne w porównaniu z tymi rusztowaniami które się nieraz spotyka w ST+halogeny doświetlające zakręty
-stelaże pod kufry givi wingrack,wzmocnione i zwężone pod tłumnik lasera+dwa kufry boczne givi w stanie idealnym 28 i 38l (maxia ze zdjęcia nie jest na sprzedaż )
-siedzenie mariomoto,ładne i wygodne dla pasażerki,aktualna cena u producenta powyż 350zł
-centralna stopka,najlepsza z 3 modeli do XTZ jakie widziałem
-wysoka szyba ermax,43cm wyższa i lepiej wyprofilowana niż produkt firmy MGG
-grzane manetki oxford po jednym sezonie
-handbary acerbis ze skrzydełkami
-stalowe przewody przód i tył+nowe tarcze breaking+japońskie klocki vesrah i nikt mi nie powie że super tenera ma słabe hamulce
-pokrowiec na zbiornik bagster czerwony prawie nowy +tankbag
-laser produro ( nie przelotowy )+kolanka z nierdzewki
-sprężyny progresywne WHITE POWER,lepsze niż Wirth czy Wilbers (moto lepiej się prowadzi nie tracąc charakteru enduro )
-napęd AFAM złoty łańcuch najmocniejszy,był na motocyklu jak go kupiłem,zrobiłem 20tyś km tylko raz go naciągając,jego stan wskazuje że zrobi następne 20 tyśkm
-oliwiarka łańcucha własnej produkcji,działa doskonale,( olej jest na łańcuchu a nie na kole )
-w silniku olej syntetyczny mobil racing 15W50 wymieniony 2 tyś km temu
-w zawieszeniu syntetyk 15W
-do świateł i halogenów zrobiona instalacja na przekaźnikach
-w zegarach dorobione kontrolki ciśnienia oleju i halogenów
-założone gniazdo zapalniczki
-regulator napięcia nowego typu nie psujący się
-filtry świece zmieniane 2 tyś km temu
Motocykl jest w stanie idealnym,śmiem twierdzić że nie w polsce super tenery tak dopieszczonej i tak doposażonej,cena 11 tyś zł może ulec obniżeniu tylko w przypadku rezygnacji przez kupującego z niektórych elementów wyposażenia które sprzedam wśród znajomych albo na forum.
Komentarz