Może sprzedałbym swoją ST.
Rocznik 94, na liczniku 91800km, latana w trasy, nie bierze nic oleju.
Technicznie motocykl po kompletnym przeglądzie:
- zawory wyregulowane
- zmieniony łańcuszek rozrządu
- uszczelka pompy oleju - rozdarła się przy demontażu pokrywki
- nowe gumkopodkładki pokrywy zaworów
- zmienione 3 płytki zaworowe podczas regulacji
- napęd DiD, nowy z zębatkami- przejechane 6000km od nowego
- opona tył MItas e07 6000km przebiegu, przednia 5000km, Shinko e704 albo 705, nie pamiętam dokładnie
- przejrzane zawieszenie przednie z kontrolą poziomu oleju
- klocki tył nowe, przebieg 5000km
- klocki przednie przebieg 7000km na obu tarczach rzecz jasna
- zmieniony amortyzator tył z kontrolą łożysk kół, luzu wahacza etc- wsio ok
- akcesoryjne siedzenie, wygodna kanapa
- wysoka szyba przednia
- podgrzewane manetki
- wyższa i nieco szersza kierownica
- stelaż pod kufry givi monokey
- gmole
- oryginalny wydech
- nowy oring rozrusznika
- nowy zestaw naprawczy gumek kranika lewego
- alu puszka narzędziowa pod siedzeniem
- patent do szybkiego demontażu siodła
- olejarka motooiler
- zmienione lampy przednie- 1 miała rysę- pęknięty klosz
- akumulator z końca kwietnia 2012r.
Olej zmieniony 4700km temu, Cena 9000zł.
Przegląd do 20 kwietnia 2013r, OC do lipca 2012r.










Tutaj parę innych fotek przed Chorwacją:
Nie miałem w planach sprzedania tak szybko tej ST, chciałem rozstać się z nią na jesień lub wiosną 2013. Przyczyna sprzedaży- trzeba salę rezerwować na wesele, mam zamiar kupić gołą 660 Dredola, coby mieć czym jeździć po ślubie, a różnicę ze sprzedaży przeznaczyć na ww. cel.
Polecam tą ST, bo to najlepsza sztuka jaka była w moich rękach.
A, cena możliwa niższa- po zrezygnowaniu z niektórych dodatków, które wtedy będę mógł sprzedać osobno na forum/ allegro.
Rocznik 94, na liczniku 91800km, latana w trasy, nie bierze nic oleju.
Technicznie motocykl po kompletnym przeglądzie:
- zawory wyregulowane
- zmieniony łańcuszek rozrządu
- uszczelka pompy oleju - rozdarła się przy demontażu pokrywki
- nowe gumkopodkładki pokrywy zaworów
- zmienione 3 płytki zaworowe podczas regulacji
- napęd DiD, nowy z zębatkami- przejechane 6000km od nowego
- opona tył MItas e07 6000km przebiegu, przednia 5000km, Shinko e704 albo 705, nie pamiętam dokładnie
- przejrzane zawieszenie przednie z kontrolą poziomu oleju
- klocki tył nowe, przebieg 5000km
- klocki przednie przebieg 7000km na obu tarczach rzecz jasna
- zmieniony amortyzator tył z kontrolą łożysk kół, luzu wahacza etc- wsio ok
- akcesoryjne siedzenie, wygodna kanapa
- wysoka szyba przednia
- podgrzewane manetki
- wyższa i nieco szersza kierownica
- stelaż pod kufry givi monokey
- gmole
- oryginalny wydech
- nowy oring rozrusznika
- nowy zestaw naprawczy gumek kranika lewego
- alu puszka narzędziowa pod siedzeniem
- patent do szybkiego demontażu siodła
- olejarka motooiler
- zmienione lampy przednie- 1 miała rysę- pęknięty klosz
- akumulator z końca kwietnia 2012r.
Olej zmieniony 4700km temu, Cena 9000zł.
Przegląd do 20 kwietnia 2013r, OC do lipca 2012r.










Tutaj parę innych fotek przed Chorwacją:
Nie miałem w planach sprzedania tak szybko tej ST, chciałem rozstać się z nią na jesień lub wiosną 2013. Przyczyna sprzedaży- trzeba salę rezerwować na wesele, mam zamiar kupić gołą 660 Dredola, coby mieć czym jeździć po ślubie, a różnicę ze sprzedaży przeznaczyć na ww. cel.
Polecam tą ST, bo to najlepsza sztuka jaka była w moich rękach.
A, cena możliwa niższa- po zrezygnowaniu z niektórych dodatków, które wtedy będę mógł sprzedać osobno na forum/ allegro.
Komentarz