Ogłoszenie

Zwiń

Zasady obowiązujące w Giełdzie

W Giełdzie można zamieszczać ogłoszenia TYLKO związane jakkolwiek z XTZ ( z wyjątkiem działu "Inne moto"). Wszystkie ogłoszenia nie spełniające tego warunku będą usuwane przez moderatorów.
Wyjątek stanowi forum "Inne moto".

ZABEZPIECZENIE PRZED SPAMOWANIEM
Aby móc pisać w poszczególnych działach giełdy należy zliczoną minimalną wymaganą liczbę postów:
  • Sprzedam - 10
  • Inne moto - 25
  • Kupię - 5
  • Oddam - 1


EDIT rootolf:

UWAGA:
Sprzedający jest zobowiązany podać cenę przy sprzedawanym przedmiocie. W przypadku braku ceny, ogłoszenie może zostać usunięte.
Jeżeli masz zamiar kupić motocykl od forumowicza zapytaj innych o opinię o tym motocyklu.

Zasady wchodzą w życie z dniem 26.10.2012 r.
Zobacz więcej
See less

wlot powietrza???

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

    [750] wlot powietrza???

    no to jak w temacie sprzedam wloty powietrza tak to chyba można nazwać
    dokładnie chodzi mi o te siateczki które są w owiewce.
    cena to "ile kto da"


    (foto miejsca w owiewce)przednia_czacha_XTZ.jpg

    #2
    a co - wsadzasz tam kierunkowskazy ?

    serio pytam
    ST legenda Dakaru http://passion4travel.pl/index.php/c...dow/motocykle/
    FB: http://www.facebook.com/kamilltee

    Komentarz


      #3
      Wsadzac tam kierunki nie bardzo, bo jednak tamtedy dostaje sie powietrze do airboxa... ja wywalilem oryginaly i dalem mniejsze okragle wyzej i blizej owiewek, elastyczne, juz pare gleb zaliczyly i nic.
      Na focie dla porownania moje i seria (sprzety troche uchlapane ale to bylo podczas objezdzania trasy off na stanisławkę)

      Enduro nie klęka
      R 1100 GS '99 - limonka
      Pajero 3.2 DiD '03

      Komentarz


        #4
        ja mam chronione tak jak ta z lewej

        ale te dziurki aż się proszą o migacze
        i tak trochę wątpiłem, że są niezędne bo chrapy są niżej... ale możeby chrapy wpuścić prosto w te dziurki, nie ssałyby tak kurzu
        ST legenda Dakaru http://passion4travel.pl/index.php/c...dow/motocykle/
        FB: http://www.facebook.com/kamilltee

        Komentarz


          #5
          Zamieszczone przez trocin Zobacz posta
          Wsadzac tam kierunki nie bardzo, bo jednak tamtedy dostaje sie powietrze do airboxa...
          nie prawda

          do airboxa powietrze dostaje się bezpośrednio przez filtry powietrza, żadną inną drogą, a te wloty to taka ozdoba albo po lansersku bajer
          Był Junak M10, WSK125, potem xt600z i xtz750 aż w końcu przyszło nawrócenie, lc4 620 sc, exc 520, a teraz
          No i oczywiście WSK 125 73' jest nadal, fajnie powspominać szczeniackie czasy
          sigpic

          Komentarz


            #6
            też mi się tak wydaje - te otwory są wyżej niż wloty filtrów (skierowane zresztą na boki)

            pozatym widziałem w kilku ST migacze w tych dziurach
            ST legenda Dakaru http://passion4travel.pl/index.php/c...dow/motocykle/
            FB: http://www.facebook.com/kamilltee

            Komentarz


              #7
              prawda jest taka że mam stare połamane owiewki z których to wymontowałem ;] a w moich nowych dakarowych nie pasują i mam zwykłą siateczkę

              Komentarz


                #8
                [QUOTE=jarecki;110565]w moich nowych dakarowych/QUOTE]

                A jakie to?

                Migacze w te otwory moim zdaniem są kiepskim pomysłem. Inni uczestnicy ruchu też chcą widzieć, że skręcamy a nie dopatrywać sie czy cos nam miga czy nie Już lepiej tam halogeny wrzucić.
                --== XtzParts.com - części do XTZ 660 i 750 oraz TDM 850-900 ==--

                Komentarz


                  #9

                  tu chyba najlepiej widać jakie to owiewki

                  Komentarz


                    #10
                    A skąd masz i za ile tę owiewkę? To jest całość, nie rozkręca się na części?

                    A tak w ogóle.... jak można tak topić starą Tereskę
                    --== XtzParts.com - części do XTZ 660 i 750 oraz TDM 850-900 ==--

                    Komentarz


                      #11
                      Zamieszczone przez LukaSS Zobacz posta

                      A tak w ogóle.... jak można tak topić starą Tereskę
                      Topienie to jest wtedy jak lustro wody sięga wlotów powietrza
                      Był Junak M10, WSK125, potem xt600z i xtz750 aż w końcu przyszło nawrócenie, lc4 620 sc, exc 520, a teraz
                      No i oczywiście WSK 125 73' jest nadal, fajnie powspominać szczeniackie czasy
                      sigpic

                      Komentarz


                        #12
                        owiewki to plastbike cena to 170 za część (ta jest trzyczęściowa jak bierzesz 3 to masz rabat 150zł/szt)
                        A co do topienia to nie było tak źle tylko w czterech ją targaliśmy

                        Komentarz


                          #13
                          Zamieszczone przez jarecki Zobacz posta
                          http://www.youtube.com/watch?v=PHmvEz-rP3k
                          tu chyba najlepiej widać jakie to owiewki
                          Mały off topic:

                          A czy nie masz teraz z tyłu jakiejś mniejszej lampy? Wydaje mi się, że widziałem Cię dziś rano na al. Jerozolimskich w okolicach Pruszkowa. Tak koło godziny 9-tej.
                          hominis est errare, insipientis in errore perseverare
                          Komar 2350; WSK 175 Kobuz; JAWA TS 350 Sport; YAMAHA XT660Z; KTM LC4 ADV; KTM LC8 ADV; obecnie KTM 625 SXC

                          Komentarz


                            #14
                            Fakt często jeżdżę tą drogą bo jestem z Pruszkowa ale to nie ja chyba że ktoś mi zajumał moto

                            Komentarz

                            Pracuję...
                            X