Ogłoszenie

Zwiń

Zasady obowiązujące w Giełdzie

W Giełdzie można zamieszczać ogłoszenia TYLKO związane jakkolwiek z XTZ ( z wyjątkiem działu "Inne moto"). Wszystkie ogłoszenia nie spełniające tego warunku będą usuwane przez moderatorów.
Wyjątek stanowi forum "Inne moto".

ZABEZPIECZENIE PRZED SPAMOWANIEM
Aby móc pisać w poszczególnych działach giełdy należy zliczoną minimalną wymaganą liczbę postów:
  • Sprzedam - 10
  • Inne moto - 25
  • Kupię - 5
  • Oddam - 1


EDIT rootolf:

UWAGA:
Sprzedający jest zobowiązany podać cenę przy sprzedawanym przedmiocie. W przypadku braku ceny, ogłoszenie może zostać usunięte.
Jeżeli masz zamiar kupić motocykl od forumowicza zapytaj innych o opinię o tym motocyklu.

Zasady wchodzą w życie z dniem 26.10.2012 r.
Zobacz więcej
See less

Korki lag z regulacja napięcia wstępnego do 660 i 750

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

    #16
    Esi. Jak się sprawują takie korki z wentylami? Kiedyś myślałem żeby takie zrobić. Tylko trochę szkoda że dwie lagi nie są połączone, ale wiadomo że tak musi być.
    Podpompowane usztywnia rzeczywiście. Lepiej się prowadzi przy szybszej jedzie czy coś w tm stylu. Ciekawi mnie jak to się sprawuje.

    Komentarz


      #17
      Lojek jak zwykle zima nie proznuje. Czekam wiec na dalsze produkty Lojek tuning parts

      Komentarz


        #18
        Zamieszczone przez marcinjunak Zobacz posta
        Ramires gdzie pracujesz przy tych czołgach?
        BUMAR Łabędy, jestem mechanikiem i nie tylko w tym cyrku. fajne maszynki jako silniki, wielopaliwowe, sportu moment i moc... Dodatkowo całą aparaturę wtryskową robię (pompy,wtryski, rozpylacze), udało mi się zdobyć certyfikaty Boscha i parę innych

        --
        Ramires
        Ramires

        Wzornictwo przemysłowe, grafika, fotografia, wkurzanie ludzi

        Komentarz


          #19
          Zamieszczone przez Tomur Zobacz posta
          Esi. Jak się sprawują takie korki z wentylami? Kiedyś myślałem żeby takie zrobić. Tylko trochę szkoda że dwie lagi nie są połączone, ale wiadomo że tak musi być.
          Podpompowane usztywnia rzeczywiście. Lepiej się prowadzi przy szybszej jedzie czy coś w tm stylu. Ciekawi mnie jak to się sprawuje.
          Można to zrobić kosztem 30 - 40zł. wentyle, wężyk ciśnieniowy, rozdzielacz i mini manometr i jedno wejście do pompowania. Warto pamiętać, abu nie przekraczać 0,3 - 0,4 atm, bo wywali uszczelniacze.

          --
          Ramires
          Ramires

          Wzornictwo przemysłowe, grafika, fotografia, wkurzanie ludzi

          Komentarz


            #20
            Zamieszczone przez esi Zobacz posta
            Hmm co to by bylo Czeczen ?
            Ramires chcesz zrobic 2 w jednym? Ja w swojej 660 mam tylko pompowane:
            Tak, 2w1 i opcję centralnego pompowania. Mała pompka rowerowa wystarczy.

            --
            Ramires
            Ramires

            Wzornictwo przemysłowe, grafika, fotografia, wkurzanie ludzi

            Komentarz


              #21
              Przepraszam, że post pif postem, ale wysiadł mi komputer i teraz tylko z komórki stukam.

              Proszę o nie udostępnianie tych zdjęć dalej

              --
              Ramires
              Załączone pliki
              Ramires

              Wzornictwo przemysłowe, grafika, fotografia, wkurzanie ludzi

              Komentarz


                #22
                Zamieszczone przez Tomur Zobacz posta
                Esi. Jak się sprawują takie korki z wentylami? Kiedyś myślałem żeby takie zrobić. Tylko trochę szkoda że dwie lagi nie są połączone, ale wiadomo że tak musi być.
                Podpompowane usztywnia rzeczywiście. Lepiej się prowadzi przy szybszej jedzie czy coś w tm stylu. Ciekawi mnie jak to się sprawuje.
                Za duzo ci nie powiem bo zrobilem to juz pod koniec sezonu gdzie malo co jezdzilem ;/ Nie ma tu wiele roboty a i koszt zaden wiec kazyd bezproblemu sobie moze strzelic takie korki. Faktycznie centralne pompowanie bylo by lepsze ale pomyslimy o tym wiosna
                System 2w1 napewno bedzie ciekawszy i da najlepsze rezultaty, niestety ja nie mialem mozliwosci zrobienia tego.
                Napisze moze to co zauwazylem do tej pory:
                - pompowalem maksymalnie 1atm ale tylko na asfalt i bylo juz faktycznie twardo, zero nurkowania.
                - w jakis lekki teren tj. szutry, dziurawe drogi polne dawalem 0,4-0,5 atm i przy szybszej jezdzilem faktycznie dawalo to efekt w postaci mniejszego bujania, deczko pewniejszego prowadzenia
                - z tego co kojarze to jak napompowalem lagi to na asfalcie zmniejszal sie komfot jazdy ale tak samo bylo jak dokrecilem korki
                - cisnienie z lag z dnia na dzien maleje odrobine
                Take care of your Tenere she will take care of you

                http://tablica.pl/oferta/yamaha-xtz-...5-ID1LXXh.html

                Komentarz

                Pracuję...
                X