Ogłoszenie

Zwiń

Zasady obowiązujące w Giełdzie

W Giełdzie można zamieszczać ogłoszenia TYLKO związane jakkolwiek z XTZ ( z wyjątkiem działu "Inne moto"). Wszystkie ogłoszenia nie spełniające tego warunku będą usuwane przez moderatorów.
Wyjątek stanowi forum "Inne moto".

ZABEZPIECZENIE PRZED SPAMOWANIEM
Aby móc pisać w poszczególnych działach giełdy należy zliczoną minimalną wymaganą liczbę postów:
  • Sprzedam - 10
  • Inne moto - 25
  • Kupię - 5
  • Oddam - 1


EDIT rootolf:

UWAGA:
Sprzedający jest zobowiązany podać cenę przy sprzedawanym przedmiocie. W przypadku braku ceny, ogłoszenie może zostać usunięte.
Jeżeli masz zamiar kupić motocykl od forumowicza zapytaj innych o opinię o tym motocyklu.

Zasady wchodzą w życie z dniem 26.10.2012 r.
Zobacz więcej
See less

Super Tenere 750

Zwiń
Ten temat jest zamknięty
X
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

    Super Tenere 750

    Ze względu na zmianę przyszłorocznych założeń wyjazdowych, moja ST powoli zaczyna szukać nowego właściciela. Ogłoszenie przez jakiś czas będzie na forum, dopiero kiedy zainteresowania nie będzie - pojawi się na portalach ogłoszeniowych. Wynika to z faktu, że na prawdę sporo pieniędzy i własnej pracy włożyłem w ten motocykl i wolałbym aby trafił on w ręce pasjonatów.

    Po kolei; rocznik 1991, pierwsza rejestracja 1994( co w dowód jest wbite jako rok produkcji). Na chwilę obecną przebieg - 65850km.
    Nie zagłębiając się w szczegółowe naprawy i modernizacje spokojnie mogę wypunktować jako wymienione/wykonane:
    + nowe turystyczne obszycie siedzenia
    + wszystkie filtry; powietrza, oleju, paliwa
    + klocki hamulcowe( przód Goldfren, tył EBC)
    + regulacja luzów zaworowych dokonana 7k km temu
    + przed wyjazdem na Krym założone zostały zregenerowane gaźniki od wersji szwajcarskiej
    + zregenerowane przednie zaciski hamulcowe( nowe uszczelniacze, tłoczki, trzpienie)
    + odświeżona instalacja elektryczna, zmienione gniazda bezpieczników
    + nowa linka prędkościomierza
    + stelaże boczne, pod kufer oraz stopka centralna od Pawła
    + założone reflektory WESEM-owskie wraz z żarówkami H4 Phillipsa
    + przednie przewody hamulcowe w stalowym oplocie
    + komplet nowych(2012) opon Metzeler Tourance( 90/90-21 + 140/80-17) oraz dętek Michelin
    + oczywiście wymieniony olej wraz z uszczelniaczami przedniego zawieszenia + nowe harmonijki
    + wymienione łożyska główki ramy
    + wyprowadzone gniazdo 12V na bezpieczniku i z wyłącznikiem
    + zamontowany termometr cyfrowy
    + wyprowadzony włącznik wentylatora( na krótko), przydał się podczas krymskich korków
    + podświetlenie zegarów oraz postojówki zmienione na LED-owe
    + wymienione wszystkie simmeringi dźwigni kątowej oraz wahacza
    + wymienione dolne łożysko amortyzatora
    + wymieniony o-ring rozrusznika
    + wymieniony simmering wałka zdawczego oraz nakrętka wraz z podkładką
    + założony diodowy wskaźnik ładowania akumulatora
    + nowe rolki prowadzące łańcuch oraz główny ślizg łańcucha od Lepi'ego
    + założony oryginalny podciśnieniowy Scottoiler
    + nowy mocniejszy od oryginału akumulator Yuasa
    + nowy komplet łożysk przedniego i tylnego koła
    + przed Krymem założony został nowy łańcuszek rozrządu Morse'a oraz ponownie wyczyszczone ultradźwiękami i zsynchronizowane gaźniki

    Oczywiście nie bawię się w sprzedaż na raty i wraz z motocyklem dodaje; deflektor, stelaże, gmole, tylny kufer, rolkę narzędziową.

    Zdjęcia oddają sporo, ale dla dociekliwych;
    + na elementach nadwozia są normalne rysy spowodowane użytkowaniem
    + prawe płuco na Zakarpaciu zaliczyło kontakt z wystającym kamieniem, co zaowocowało otworem, który został później zaspawany i spasowany z resztą
    + na pierwszych zdjęciach widoczna jest wysoka szyba, która również w wyniku upadku pod Pikujem poddała się, a jej miejsce zastąpiła niższa, która w połączeniu z deflektorem daje sobie spokojnie radę przy wyższych prędkościach.
    Więcej informacji i zdjęć- dla zainteresowanych, cena 7800 zł.

    DSCN2962.jpg
    DSCN2965.jpg
    DSCN2970.jpg
    P1440056.jpg

    #2
    cena co prawda wykracza poza założony budżet, ale chyba stosunek ceny do jakości jest bardziej niż adekwatny, więc wyrażam wstępne zainteresowanie, potrzebuję tylko RPP do zatwierdzenia zmian założeń budżetowych

    Komentarz


      #3
      Jeśli potrzebujesz wiedzieć coś więcej lub fotek, pisz na PW.

      Komentarz


        #4
        Same opony to z 700 peeelenów, nie mówiąc o innych kosztach eksploatacyjnych które następują po zakupie, a w tym modelu mogą nie być potrzebne. To nie problem kupić moto za 6k, a dołożyć kolejne 3k. Więc kwota jaką Myszak żąda jest bardzo okazjonalna. Nie kupię tylko dlatego że już posiadam moto, nawet w identycznym malowaniu.

        Komentarz


          #5
          sprawa w toku

          Komentarz


            #6
            Cena jest bardzo niska.
            --== XtzParts.com - części do XTZ 660 i 750 oraz TDM 850-900 ==--

            Komentarz


              #7
              cze Myszak,
              mogę powiedzieć że jako świeżak tutaj też wyrażam zainteresowanie tym egzemplarzem
              najpierwej musze sprzedać auto (wystawione na otoktoto), a następnie uzyskać aprobatę Najwyższej Bogini Słońca, czyli rzecz jasna mojej drugiej połówki
              Sprawa, jak u Kruhego, w toku

              Komentarz


                #8
                Motocykl zmienił właściciela, temat do zamknięcia

                Komentarz

                Pracuję...
                X