Ze względu na zmianę przyszłorocznych założeń wyjazdowych, moja ST powoli zaczyna szukać nowego właściciela. Ogłoszenie przez jakiś czas będzie na forum, dopiero kiedy zainteresowania nie będzie - pojawi się na portalach ogłoszeniowych. Wynika to z faktu, że na prawdę sporo pieniędzy i własnej pracy włożyłem w ten motocykl i wolałbym aby trafił on w ręce pasjonatów.
Po kolei; rocznik 1991, pierwsza rejestracja 1994( co w dowód jest wbite jako rok produkcji). Na chwilę obecną przebieg - 65850km.
Nie zagłębiając się w szczegółowe naprawy i modernizacje spokojnie mogę wypunktować jako wymienione/wykonane:
+ nowe turystyczne obszycie siedzenia
+ wszystkie filtry; powietrza, oleju, paliwa
+ klocki hamulcowe( przód Goldfren, tył EBC)
+ regulacja luzów zaworowych dokonana 7k km temu
+ przed wyjazdem na Krym założone zostały zregenerowane gaźniki od wersji szwajcarskiej
+ zregenerowane przednie zaciski hamulcowe( nowe uszczelniacze, tłoczki, trzpienie)
+ odświeżona instalacja elektryczna, zmienione gniazda bezpieczników
+ nowa linka prędkościomierza
+ stelaże boczne, pod kufer oraz stopka centralna od Pawła
+ założone reflektory WESEM-owskie wraz z żarówkami H4 Phillipsa
+ przednie przewody hamulcowe w stalowym oplocie
+ komplet nowych(2012) opon Metzeler Tourance( 90/90-21 + 140/80-17) oraz dętek Michelin
+ oczywiście wymieniony olej wraz z uszczelniaczami przedniego zawieszenia + nowe harmonijki
+ wymienione łożyska główki ramy
+ wyprowadzone gniazdo 12V na bezpieczniku i z wyłącznikiem
+ zamontowany termometr cyfrowy
+ wyprowadzony włącznik wentylatora( na krótko), przydał się podczas krymskich korków
+ podświetlenie zegarów oraz postojówki zmienione na LED-owe
+ wymienione wszystkie simmeringi dźwigni kątowej oraz wahacza
+ wymienione dolne łożysko amortyzatora
+ wymieniony o-ring rozrusznika
+ wymieniony simmering wałka zdawczego oraz nakrętka wraz z podkładką
+ założony diodowy wskaźnik ładowania akumulatora
+ nowe rolki prowadzące łańcuch oraz główny ślizg łańcucha od Lepi'ego
+ założony oryginalny podciśnieniowy Scottoiler
+ nowy mocniejszy od oryginału akumulator Yuasa
+ nowy komplet łożysk przedniego i tylnego koła
+ przed Krymem założony został nowy łańcuszek rozrządu Morse'a oraz ponownie wyczyszczone ultradźwiękami i zsynchronizowane gaźniki
Oczywiście nie bawię się w sprzedaż na raty i wraz z motocyklem dodaje; deflektor, stelaże, gmole, tylny kufer, rolkę narzędziową.
Zdjęcia oddają sporo, ale dla dociekliwych;
+ na elementach nadwozia są normalne rysy spowodowane użytkowaniem
+ prawe płuco na Zakarpaciu zaliczyło kontakt z wystającym kamieniem, co zaowocowało otworem, który został później zaspawany i spasowany z resztą
+ na pierwszych zdjęciach widoczna jest wysoka szyba, która również w wyniku upadku pod Pikujem poddała się, a jej miejsce zastąpiła niższa, która w połączeniu z deflektorem daje sobie spokojnie radę przy wyższych prędkościach.
Więcej informacji i zdjęć- dla zainteresowanych, cena 7800 zł.
DSCN2962.jpg
DSCN2965.jpg
DSCN2970.jpg
P1440056.jpg
Po kolei; rocznik 1991, pierwsza rejestracja 1994( co w dowód jest wbite jako rok produkcji). Na chwilę obecną przebieg - 65850km.
Nie zagłębiając się w szczegółowe naprawy i modernizacje spokojnie mogę wypunktować jako wymienione/wykonane:
+ nowe turystyczne obszycie siedzenia
+ wszystkie filtry; powietrza, oleju, paliwa
+ klocki hamulcowe( przód Goldfren, tył EBC)
+ regulacja luzów zaworowych dokonana 7k km temu
+ przed wyjazdem na Krym założone zostały zregenerowane gaźniki od wersji szwajcarskiej
+ zregenerowane przednie zaciski hamulcowe( nowe uszczelniacze, tłoczki, trzpienie)
+ odświeżona instalacja elektryczna, zmienione gniazda bezpieczników
+ nowa linka prędkościomierza
+ stelaże boczne, pod kufer oraz stopka centralna od Pawła
+ założone reflektory WESEM-owskie wraz z żarówkami H4 Phillipsa
+ przednie przewody hamulcowe w stalowym oplocie
+ komplet nowych(2012) opon Metzeler Tourance( 90/90-21 + 140/80-17) oraz dętek Michelin
+ oczywiście wymieniony olej wraz z uszczelniaczami przedniego zawieszenia + nowe harmonijki
+ wymienione łożyska główki ramy
+ wyprowadzone gniazdo 12V na bezpieczniku i z wyłącznikiem
+ zamontowany termometr cyfrowy
+ wyprowadzony włącznik wentylatora( na krótko), przydał się podczas krymskich korków
+ podświetlenie zegarów oraz postojówki zmienione na LED-owe
+ wymienione wszystkie simmeringi dźwigni kątowej oraz wahacza
+ wymienione dolne łożysko amortyzatora
+ wymieniony o-ring rozrusznika
+ wymieniony simmering wałka zdawczego oraz nakrętka wraz z podkładką
+ założony diodowy wskaźnik ładowania akumulatora
+ nowe rolki prowadzące łańcuch oraz główny ślizg łańcucha od Lepi'ego
+ założony oryginalny podciśnieniowy Scottoiler
+ nowy mocniejszy od oryginału akumulator Yuasa
+ nowy komplet łożysk przedniego i tylnego koła
+ przed Krymem założony został nowy łańcuszek rozrządu Morse'a oraz ponownie wyczyszczone ultradźwiękami i zsynchronizowane gaźniki
Oczywiście nie bawię się w sprzedaż na raty i wraz z motocyklem dodaje; deflektor, stelaże, gmole, tylny kufer, rolkę narzędziową.
Zdjęcia oddają sporo, ale dla dociekliwych;
+ na elementach nadwozia są normalne rysy spowodowane użytkowaniem
+ prawe płuco na Zakarpaciu zaliczyło kontakt z wystającym kamieniem, co zaowocowało otworem, który został później zaspawany i spasowany z resztą
+ na pierwszych zdjęciach widoczna jest wysoka szyba, która również w wyniku upadku pod Pikujem poddała się, a jej miejsce zastąpiła niższa, która w połączeniu z deflektorem daje sobie spokojnie radę przy wyższych prędkościach.
Więcej informacji i zdjęć- dla zainteresowanych, cena 7800 zł.
DSCN2962.jpg
DSCN2965.jpg
DSCN2970.jpg
P1440056.jpg
Komentarz