Witam.
Sprzedam swoją Tereskę, rocznik ’90, mam ją od 2010, przez ten czas zrobiłem ok. 9 tys. km. Nie mam kiedy i gdzie nią jeździć bo w wolnych chwilach latam Katem w terenie… Innego motocykla na razie nie planuję kupować. Przebieg 80kkm. Z lat 2008-2010 są faktury od poprzedniego właściciela z serwisów na ok. 5k. Regularnie serwisowana, wszystko robione na czas, szykowałem ją pod siebie i na niej nie oszczędzałem, zrobione/zmienione/dołożone zostało:
Akcesoryjna szersza kierownica + podwyższenia EV 3cm
Rozpórka kierownicy + pianka Yamaha
Handbary Polisport
Zmienione uszczelniacze + olej w lagach
Wzmocniona rama
Akcesoryjne manetki
Nowy aku Yuasa
Obszyta kanapa, podwyższona, dołożona gąbka
Stalowy oplot przewodów hamulcowych
Przerobiony wydech - głośniejszy
Błotnik wysoki KTM Acerbis przod – nie do złamania
Zmienione dog bones na krótsze – 10cm, przez co Tereska podniosła się kilka cm
Zmienione kierunki przód i tył – małe, okrągłe, elastyczne
Przerobiona składana stopka biegów (DR350)
Przerobiony pedał hamulca tył – składany (DR350)
Czujnik stopu tył zmieniony
Wymieniona pompa i przewód hamulca tylnego
Wymieniony aparat i sprężynka stopu tył
Nowy łańcuch rozrządu, uszczelka napinacza, uszczelki pompy oleju i dekla
Gaźnik wyregulowany, wyczyszczony, sychro, wymiana iglic i wsuwek/zapinek/podkładek
Nowy filtr paliwa
Założony zestaw naprawczy prawego kranika
Wymieniona linka gazu
Zmienione harmonijki lag
Tulejki w lagach dołożone (37mm)
Czujnik i kontrolka ciśnienia oleju zalożone, zapala sie gdy ciśnienie spadnie poniżej 0.3 bara
Błotnik tył skrócony, tablica rej. przeniesiona
Poszerzony tylny stelaż, żeby lepiej chronił tył w razie gleby
Wysoka szyba ustawiona bardziej pionowo „rally”
Nowa akcesoryjna metalowa osłona łańcucha od Lepiego
Nowy twardszy ślizg łańcucha + rolki od Lepiego
Akcesoryjne poszerzenia podnóżków od Łojka
Skrócone klamki
Wywalone czujniki sprzęgła i stopki bocznej
Grube nowe dętki, opona przod tkc80 stan bdb, tył e09 stan dobry
Regulowane zawory 500km temu
Wymienione uszczelniacze zaworów + uszczelki pokrywy zaworów, głowicy, cylindra
Zmieniona lampa tył
Wymieniony olej + filtr oleju i filtry powietrza 500km temu (olej Yamalube 20w50 4S półsyntetyk)
Wymieniony płyn chłodniczy
Wymieniony płyn hamulcowy i klocki
Wymienione (dotoczone) tulejki pedału hamulca i zmiany biegów
Wymienione łożyska tylnego koła
Nowe świece NGK
Przegląd do końca lutego 2014, ubezpieczenie do końca maja 2014.
Przeróbki miały na celu zwiększenie możliwości terenowych i odporności na gleby oraz zapewnienie mi wygodnej, naturalnej pozycji za kierownicą oraz lepszej jazdy na stojąco. Dla niższych osób może być za wysoka, ale bez problemu można ją obniżyć wymieniając dog bonesy na oryginalne bądź dłuższe.
Zapraszam do obejrzenia i na jazdę próbną, Tereska stoi w ciepłym garażu w okolicy Puław, wkrótce wrzucam ją na alledrogo.
Mój tel. 505176727
Cena 5900zł, ew. negocjacje tylko na miejscu po sprawdzeniu motocykla.



Sprzedam swoją Tereskę, rocznik ’90, mam ją od 2010, przez ten czas zrobiłem ok. 9 tys. km. Nie mam kiedy i gdzie nią jeździć bo w wolnych chwilach latam Katem w terenie… Innego motocykla na razie nie planuję kupować. Przebieg 80kkm. Z lat 2008-2010 są faktury od poprzedniego właściciela z serwisów na ok. 5k. Regularnie serwisowana, wszystko robione na czas, szykowałem ją pod siebie i na niej nie oszczędzałem, zrobione/zmienione/dołożone zostało:
Akcesoryjna szersza kierownica + podwyższenia EV 3cm
Rozpórka kierownicy + pianka Yamaha
Handbary Polisport
Zmienione uszczelniacze + olej w lagach
Wzmocniona rama
Akcesoryjne manetki
Nowy aku Yuasa
Obszyta kanapa, podwyższona, dołożona gąbka
Stalowy oplot przewodów hamulcowych
Przerobiony wydech - głośniejszy
Błotnik wysoki KTM Acerbis przod – nie do złamania

Zmienione dog bones na krótsze – 10cm, przez co Tereska podniosła się kilka cm
Zmienione kierunki przód i tył – małe, okrągłe, elastyczne
Przerobiona składana stopka biegów (DR350)
Przerobiony pedał hamulca tył – składany (DR350)
Czujnik stopu tył zmieniony
Wymieniona pompa i przewód hamulca tylnego
Wymieniony aparat i sprężynka stopu tył
Nowy łańcuch rozrządu, uszczelka napinacza, uszczelki pompy oleju i dekla
Gaźnik wyregulowany, wyczyszczony, sychro, wymiana iglic i wsuwek/zapinek/podkładek
Nowy filtr paliwa
Założony zestaw naprawczy prawego kranika
Wymieniona linka gazu
Zmienione harmonijki lag
Tulejki w lagach dołożone (37mm)
Czujnik i kontrolka ciśnienia oleju zalożone, zapala sie gdy ciśnienie spadnie poniżej 0.3 bara
Błotnik tył skrócony, tablica rej. przeniesiona
Poszerzony tylny stelaż, żeby lepiej chronił tył w razie gleby
Wysoka szyba ustawiona bardziej pionowo „rally”

Nowa akcesoryjna metalowa osłona łańcucha od Lepiego
Nowy twardszy ślizg łańcucha + rolki od Lepiego
Akcesoryjne poszerzenia podnóżków od Łojka
Skrócone klamki
Wywalone czujniki sprzęgła i stopki bocznej
Grube nowe dętki, opona przod tkc80 stan bdb, tył e09 stan dobry
Regulowane zawory 500km temu
Wymienione uszczelniacze zaworów + uszczelki pokrywy zaworów, głowicy, cylindra
Zmieniona lampa tył
Wymieniony olej + filtr oleju i filtry powietrza 500km temu (olej Yamalube 20w50 4S półsyntetyk)
Wymieniony płyn chłodniczy
Wymieniony płyn hamulcowy i klocki
Wymienione (dotoczone) tulejki pedału hamulca i zmiany biegów
Wymienione łożyska tylnego koła
Nowe świece NGK
Przegląd do końca lutego 2014, ubezpieczenie do końca maja 2014.
Przeróbki miały na celu zwiększenie możliwości terenowych i odporności na gleby oraz zapewnienie mi wygodnej, naturalnej pozycji za kierownicą oraz lepszej jazdy na stojąco. Dla niższych osób może być za wysoka, ale bez problemu można ją obniżyć wymieniając dog bonesy na oryginalne bądź dłuższe.
Zapraszam do obejrzenia i na jazdę próbną, Tereska stoi w ciepłym garażu w okolicy Puław, wkrótce wrzucam ją na alledrogo.
Mój tel. 505176727
Cena 5900zł, ew. negocjacje tylko na miejscu po sprawdzeniu motocykla.




Komentarz