Ogłoszenie

Zwiń

Zasady obowiązujące w Giełdzie

W Giełdzie można zamieszczać ogłoszenia TYLKO związane jakkolwiek z XTZ ( z wyjątkiem działu "Inne moto"). Wszystkie ogłoszenia nie spełniające tego warunku będą usuwane przez moderatorów.
Wyjątek stanowi forum "Inne moto".

ZABEZPIECZENIE PRZED SPAMOWANIEM
Aby móc pisać w poszczególnych działach giełdy należy zliczoną minimalną wymaganą liczbę postów:
  • Sprzedam - 10
  • Inne moto - 25
  • Kupię - 5
  • Oddam - 1


EDIT rootolf:

UWAGA:
Sprzedający jest zobowiązany podać cenę przy sprzedawanym przedmiocie. W przypadku braku ceny, ogłoszenie może zostać usunięte.
Jeżeli masz zamiar kupić motocykl od forumowicza zapytaj innych o opinię o tym motocyklu.

Zasady wchodzą w życie z dniem 26.10.2012 r.
Zobacz więcej
See less

Mnie możecie nie lubic ale XTZ 750 godne uwagi pomimo niby "zaporowej ceny"

Zwiń
Ten temat jest zamknięty
X
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

    Mnie możecie nie lubic ale XTZ 750 godne uwagi pomimo niby "zaporowej ceny"

    Nadszedł czas rozstania, choć wciąż biję się z myślami czy stojący w garażu następca to jest to co daje mi tyle radości.
    Do rzeczy...
    Tu jest ogłoszenie: http://otomoto.pl/yamaha-xtz-supertenere-M3936350.html
    A tu jest link do albumu w pełnej rozdzielczości zdjęć (można powiększać), większej nieco ilości zdjęć (zwłaszcza szczegółów) oraz zamieszczonego wykazu co i kiedy było robione (ceny wykasowałem, bo po co się denerwować): https://picasaweb.google.com/Diksnib...eat=directlink
    Nie rozpisuję się, bo jakoś ciężko mi pisać i zaraz dojdzie do tego, że zrezygnuję ze sprzedaży.
    W razie pytań proszę dzwonić. Motocykl do oglądnięcia w Otwocku k/ Warszawy. tel 502 701 401

    #2
    Fajny komputer pokładowy gdzie takie coś można zdobyć i czy jest wodoszczelny??
    Dużo wiecej ciekawych zdjęć tutaj

    Komentarz


      #3
      allegro
      niby wodoszczelny, ale proponuję doszczelnić bo po ulewie w Czarnogórze się "zamglił"... ale w tej ulewie co przeszedłem kilka rzeczy odmówiło posłuszeństwa, w tym wodoszczelny Lark 35AT

      Komentarz


        #4
        Eeee tam, sprzedaj daj się innym pocieszyć Moim zdaniem cena dobra. Duża ale dobra

        Komentarz


          #5
          no i najlepsze malowanie....

          Komentarz


            #6
            Zamieszczone przez scorpion Zobacz posta
            no i najlepsze malowanie....
            yhmmmm no mówiłem przecież

            Komentarz


              #7
              jeszcze ze skora na baku.. nie mogles jej w sierpniu sprzedawac?! btw jak Ci sie uzywalo ten kondona na bak?
              Pzdr!
              prawko juz na 650, XTZ750 byla moim pierwszym moto, a teraz mam frajde

              Komentarz


                #8
                Ależ my Cię lubimy! Nikt do Ciebie Danielu nic nie ma, u nas urazy szybko mijają. Pochwal się co zamiast teresy teraz ujeżdżasz.
                hominis est errare, insipientis in errore perseverare
                Komar 2350; WSK 175 Kobuz; JAWA TS 350 Sport; YAMAHA XT660Z; KTM LC4 ADV; KTM LC8 ADV; obecnie KTM 625 SXC

                Komentarz


                  #9
                  Naprawdę prawdziwy cukiereczek , że aż za ładny jak na enduro Uważam że cena za tego konia nie jest wygórowana . A co do " nielubienia " - To chyba nas pomawiasz
                  Pozdrawiam
                  sigpic "...viva la pasion del enduro..."

                  Komentarz


                    #10
                    Zamieszczone przez qpcio Zobacz posta
                    jeszcze ze skora na baku.. nie mogles jej w sierpniu sprzedawac?! btw jak Ci sie uzywalo ten kondona na bak?
                    Ciepło w kolanka było, no i na wyjeździe dalej bardzo dobra sprawa na torbę z drobiazgami podręcznymi typu aparat foto, dokumenty i takie tam
                    Zamieszczone przez erwin
                    Pochwal się co zamiast teresy teraz ujeżdżasz.
                    1150GS z uwagi na wygodę w dłuższych trasach, prostote konstrukcji (dostęp do wszystkiego zawory itp), hamulce i wał kardana.... ale niestety GS ma braki w radości jazdy jakie daje tereska na krótszych przelotach i luźniejszym terenie. Tereska jest zdecydowanie bardziej poręczna i ...fajna, więc jak jej nie sprzedam to się nie obrażę. Sprzedaję tylko dlatego, że to za bardzo podobne motocykle (o podobnym przeznaczeniu) i mija się z celem trzymanie obu.
                    Zamieszczone przez Pabin
                    Naprawdę prawdziwy cukiereczek , że aż za ładny jak na enduro Uważam że cena za tego konia nie jest wygórowana
                    Wbrew pozorom perfekcyjna nie jest jeśli chodzi o plastiki, które mają rysy, mają pęknięcia... np brak kawałka na prawym bocznym dużym przy napisie "750"... na szczęście mam ten kawałek i można naprawić, ale wychodzę z założenia, że lepiej sprzedać w oryginale tak jak jest, a niech przyszły właściciel decyduje co dalej chce z tym robić (przynajmniej nie będę słuchał zarzutów, że niewiadomo po jakim dzwonie albo coś).
                    Uszkodzone są też mocowania lewego bocznego dużego plastiku, te mocujące do czaszki... były wcześniej naprawiane przez poprzednika no i puściły... też je mam chyba. Jest pęknięcie na "okularze" przy lewej lampie.
                    Wszystko skutki, szlifa, który miałem w zeszłym roku na serpentynie w górach Serbii. Jak widac szlif nie był straszny skoro pojechałem dalej do Bośni, Czarnogóry, Albanii, Macedonii i jeszcze wróciłem
                    Wszystkie uszkodzenia zostały usunięte po za plastikami z powodu jak wyżej napisałem.

                    Komentarz


                      #11
                      Zamieszczone przez DanielD Zobacz posta

                      1150GS z uwagi na wygodę w dłuższych trasach, prostote konstrukcji (dostęp do wszystkiego zawory itp), hamulce i wał kardana.... ale niestety GS ma braki w radości jazdy jakie daje tereska na krótszych przelotach i luźniejszym terenie. Tereska jest zdecydowanie bardziej poręczna i ...fajna, więc jak jej nie sprzedam to się nie obrażę. Sprzedaję tylko dlatego, że to za bardzo podobne motocykle (o podobnym przeznaczeniu) i mija się z celem trzymanie obu.
                      Nasz forumowy kolega (rzadko o ile wogule tu zaglądający, a prywatnie mechnik Trocina, czyli Tom ) na gs1100 z kuframi i żoną poczynał sobie w Albanii tak, że czasem ja na lc4 byłem w szoku(zakręty tyłem ze ślizgiem na stojąco-a żona na moto ). Gdyby mnie off tak nie wciagał albo miał kasę na 2 moto to pewnie bym podobnie celował.
                      Pamiętam, że chyba rozrusznik mu padł w trasie i na szrocie znalazł dawcę części do swojego od jakiegoś auta.

                      Pozdro
                      Ostatnio edytowany przez rootolf; 7. Powód: poprawa cytatu
                      hominis est errare, insipientis in errore perseverare
                      Komar 2350; WSK 175 Kobuz; JAWA TS 350 Sport; YAMAHA XT660Z; KTM LC4 ADV; KTM LC8 ADV; obecnie KTM 625 SXC

                      Komentarz


                        #12
                        Dużo ludzi mi mówiło, że do GSa trzeba się przyzwyczaić... Coś w tym na pewno jest, bo coraz więcej widzę zalet i przyzwyczajam się do "traktorowej" pracy, takiej chamskiej niemieckiej Biegi wchodzą niby głośno to mimo wszystko bardzo precyzyjnie i lekko. Wiadomo, że tenerką więcej przejeździłem i czuję się bardziej pewnie, więc mam nadzieję, że kwestia pewność na GSie to tylko kwestia wjeżdżenia. Jak by nie było na tenerce ponad 22tyś km a na gsie nie ma nawet 1 tyś km

                        Komentarz


                          #13
                          Daniel trochę pomyliłeś się w ogłoszeniu i podałeś niewłaściwą nazwę firmy od sprężyn akcesoryjnych. Chyba że faktycznie masz od tych co napisałeś; https://encrypted-tbn0.gstatic.com/i...9PVx6WPdNtratA
                          "Na dobry początek - jedź na koniec świata"

                          Komentarz


                            #14
                            Daniel się nie pomylił,ja byłem poprzednim właścicielem tego motocykla i to ja włożyłem tam sprężyny WP,ja też zmieniłem w niej silnik na 850 3VD.Wszystko co pisze Daniel się zgadza,silnik ma tylko 55tyś.km.

                            Komentarz


                              #15
                              Guliwer albo ja nie umiem pisać albo ty czytać ze zrozumieniem
                              "Na dobry początek - jedź na koniec świata"

                              Komentarz

                              Pracuję...
                              X