Ponieważ wszyscy wcześniej, czy później skończymy na BMW lub KTM (a ja właśnie zanabyłem ktm 950 adv) to sprzedam w dobre ręce moją Tenerkę (Fenixa).


Motocykl totalnie przygotowany do sezonu, wsiadać i jechać na koniec świata
Suche dane:
Rocznik 1989 (w tych sprzętach to już bez różnicy czy 88 czy 97… liczy się STAN TECHNICZNY!)
Przebieg: 88517 (wydaje się być realny, kupując z 77 tys przebiegu wywaliłem jeszcze oryginalne tarcze hamulcowe z przodu).
Wyposażenie: poza podstawka centralną ma wszystko, co potrzeba… i co nie potrzeba też ma.
Historia serwisu:
Kupiony przy stanie licznika 77 tys w listopadzie, czy grudniu 2011 roku. Stan… techniczny i wizualny taki sobie… ale tanio było.
Tu stan po zakupie:

Wybrałem wersję „kupie tanio”, zrobię, będę wiedział co mam a finansowo wyjdzie tak, jakbym kupił odstawioną na sprzedaż… no jasne. Finalnie koszt przygotowania motocykla do obecnego stanu to kilkanaście tysięcy złotych. Przestałem liczyć po 12tu.
Dla dociekliwych. Na powyższym zdjęciu widać jakie to jest malowanie oryginalne. Zwracam uwagę, że to jedyne malowanie w historii całej XTZ750, które miało CZARNY wahacz. Piszę, żeby mi tu nikt jakiejś rzeźby nie zarzucał.
Co zostało zrobione (tyle, ile pamiętam) w ciągu zimy po kupnie (serwis Wilcza Garage oraz SMM u Przemka „Subx”):
- przednie tarcze hamulcowe plus klocki. Stare były jeszcze oryginalne i cienkie jak żyletki, co może potwierdzać ogólny przebieg.
- wymiana łańcucha rozrządu;
- regulacja zaworów;
- wymiana łożysk główki ramy;
- uszczelniacze przedniego zawieszenia plus olej oczywiście. Do tego nowe harmonijki progrip.
- wszystkie łożyska w kołach przód i tył;
- opony (heidenau K60 Scout). Przednia jest do dziś, tylna założona nowa miesiąc temu, ma przejechane może ze 300 km; Nowe dętki przód i tył.
- olej, świece, filtry itp. to standard.
- nowy akumulator,
- zestawy naprawcze kraników (obu!)
- Mnóstwo innych gratów, oringi, simmeringi, czyszczenie gaźników itd. Itp. Moto zrobiony na tip top mechanicznie.
Ani malowanie oryginalne ani stan plastików mi nie pasował. Kupiłem trochę używanych części i kanapę turystyczną od MX Wulkana.
Poskładane i po serwisie wyglądało tak:

Po czym poszło do Subx na malowanie. Projekt własny. Doszła jeszcze wysoka szyba i wyszło tak:

Doszło trochę naklejek itp.
W połowie sezonu 2012 wymieniony zestaw napędowy. Stan licznika 82 tys km.
Po sezonie 2012 olej, regulacja gaźników, świece, filtry powietrza, smarowanie wahacza, kontrola luzów zaworowych.
Sezon 2013: zaliczone Bałkany (serwis przed), potem żadnych problemów i tyle jeżdżenia… w sezonie przejechane może z 6 tys km. Kicha.
Sezon 2014. Miałem jeździć dalej XTZ więc dostała nową oponę na tył K60 Scout. Poprzednia mięsa miała jeszcze dużo, ale powrót z Serbii w upale po autostradzie z prędkościami… lekko nieprzepisowymi naderwał kilka kostek. Więc kupiłem i założyłem nową. Do tego nowy olej (litra w butelce dodaję gratis), ogólny przegląd, wymiana płynów hamulcowych, uszczelnienie przy wybieraku biegów i gdzieś przy pompie oleju, dodatkowy filtr paliwa– wszystko ok.
Wiem, że każdy mówi, że przy jego sprzęcie nic nie trzeba robić… ale tu faktycznie tak jest. Nie trzeba robić totalnie nic. Przygotowałem dla siebie, bo nie było w planach KTM! OC i przegląd ważne gdzieś do lipca. Jak ktoś się uprze to poszukam dokładnie.
Dodatki:
Ponieważ sprzęt służyć miał (i służył) do turystyki bliższej i dalszej (w sezonie 2012 Chorwacja i Wenecja 3 tys km, w 2013 Chorwacja, Czarnogóra, Albania, Serbia, BiH ponad 3500 km) został wyposażony pod tym kątem w:
- grzane manetki oxford (200 zł)
- gniazdo zapalniczki na kierownicy (60 zł)
- dodatkowe oświetlenie LED (ponad 400 zł)
- dodatkowe światło LED do jazdy dziennej (z homologacją, choć w PL to dyskusyjne)
- gmole i stelaże pod GIVI od Pawelw555 (forum XTZclub) – cen nie pamiętam.. ze 300 za gmole i 400 za stelaże? Plus grzybki do givi i płyta centralna METALOWA!! A nie żaden plastik.
- narzędziówka pod siedzeniem od Łojka (XTZClub) plus patent na zamykanie siedzenia pojedynczym dinksem od spodu (nie pamiętam ceny)
- poszerzane podnóżki od Łojka (kilkadziesiąt złotych?)
- wysoka szyba ciemna (150 zł)
- dodatkowy deflektor od WD60 (70 zł?)
- olejarkę łańcucha Motooiler (ponad 300 zł)
- kanapa turystyczna (300 zł)
- woltomierz z czujnikiem temperatury powietrza (100)
- zapewne coś sobie jeszcze przypomnę
- płytę pod kufer centralny GIVI (NIE SPRZEDAJĘ SAMEGO KUFRA!!!)
Wartość samych dodatków to sporo ponad 2 tysiące złotych!!
Do tego ALU kufry z uchwytami do kanistrów od Pawełw555 1000 zł!!
Razem same dodatki to grubo ponad 3 tys złotych!!
Sezon 2012 przejeździłem na kufrach GIVI Keyless. W sumie ok, ale chciałem kufry ALU. Pawelw555 przygotował dla mnie zestaw wg moich wymagań, razem z uchwytami na kanistry. Kufry wzmocniłem od strony stelaża i tak zamontowałem uchwyty, że kufry montujemy na stelażu pod GIVI!! Wystarczy odkręcić nosek i grzybki. Sprawdzone przez cały zeszły sezon. Jest super.. aaaa prawy podnóżek i kufer przytarte od asfaltu.. dotykają równocześnie
Zapewne coś jeszcze jest dołożone, ale nie pamiętam już co.
Gratisy:
Dla zdecydowanych (ZAMIAST targowania ceny) mogę (ale nie muszę
) dołożyć coś z gratisów, które mam:
- dodatkowe gaźniki. Wyregulowane, po serwisie!!
- kratka biala na przednią lampę (Pawelw555) nigdy nie założona
- filtr oleju x2
- dodatkowy moduł zapłonowy, cewka z kablami, przekaźnik rozrusznika (używane, kupione na forum na wszelki wypadek)
- komplet klocków na przód (czyli dwa komplety)
- komplet klocków na tył
- dwie płyty M3 GIVI z tworzyw sztucznych
- dodatkowy bagażnik na kufer centralny
- zapasowe łożyska kół OBU!
- zapasowa oryginalna kanapa
- linka prędkościomierza
- stopka oryginalna, moja ma dospawane poszerzenie
- zapasowe klamki hamulca i sprzęgła
- może coś jeszcze się znajdzie..
Wartość samych potencjalnych gratisów to grubo ponad tysiąc złotych!
Nie licząc kasy włożonej w serwis (przypominam: wszystkie łożyska, tarcze, klocki, napęd, łańcuch rozrządu, regulację zaworów itp., malowanie itp.) to wartość dodatków i gratisów to sporo ponad 3 tys zł (jak doliczysz przesyłki, i inne pierdoły to pewnie wyjdzie pod 4 tyś). Z tego wychodzi, że cena za sam motocykl to w granicach 5 tys zł (a ma zrobione WSZYSTKO!)
Cena za motocykl „wszystkomający” to 9 tys zł (na kufrach alu, bez kufra centralnego). BEZ TARGOWANIA. Wart każdej złotówki! Nie targuję się przez telefon. Przyjedź, oglądnij, chcesz taniej – powiedz których dodatków nie chcesz.
W wycenie którą proponuję uwzględniam kufry ALU (bez kanisterków) i bez toreb wewnętrznych (można sobie zamówić u Ex1 w 21’th Brothers). Jeśli ktoś woli kufry GIVI to cena -400 zł. Za dwa komplety plus 500 zł.
W cenie nie ma kufra centralnego! Można dopłacić 300 zł i będzie kappa k48.
Proszę podarować sobie telefony w stylu „dam 5 i biorę w ciemno”. Ani za 5, ani za 6 czy 7 nie sprzedam w takiej konfiguracji.
Tylko do końca marca i tylko dla osoby „niemarudzącej” dodam EXTRA worek rolowany Crosso DryBag 80 (naprawdę duży) i zapasowy regulator RN-05 (nigdy nie założony). Wartość bonusu 89 zł plus 215 zł.
Zdjęcia Tereski i bonusów z dzisiaj tutaj: https://picasaweb.google.com/1056778...43/XTZSprzedaz
Kontakt (W LUDZKICH GODZINACH!! Czyli do 20tej. 501 507 598 lub e-mail: radoslaw.orlowski@gmail.com
Jazda próbna jak najbardziej możliwa. Jednak po wpłaceniu mi kaucji w wysokości pełnej kwoty za motocykl. Sorry, ale taki mamy klimat.
Motocykl do obejrzenia w Krakowie. Proszę wziąć pod uwagę, że mam pracę, dziecko, dom itp. Nie jestem handlarzem, do którego można przyjechać w ciemno i ten będzie w domu.


Motocykl totalnie przygotowany do sezonu, wsiadać i jechać na koniec świata

Suche dane:
Rocznik 1989 (w tych sprzętach to już bez różnicy czy 88 czy 97… liczy się STAN TECHNICZNY!)
Przebieg: 88517 (wydaje się być realny, kupując z 77 tys przebiegu wywaliłem jeszcze oryginalne tarcze hamulcowe z przodu).
Wyposażenie: poza podstawka centralną ma wszystko, co potrzeba… i co nie potrzeba też ma.
Historia serwisu:
Kupiony przy stanie licznika 77 tys w listopadzie, czy grudniu 2011 roku. Stan… techniczny i wizualny taki sobie… ale tanio było.
Tu stan po zakupie:

Wybrałem wersję „kupie tanio”, zrobię, będę wiedział co mam a finansowo wyjdzie tak, jakbym kupił odstawioną na sprzedaż… no jasne. Finalnie koszt przygotowania motocykla do obecnego stanu to kilkanaście tysięcy złotych. Przestałem liczyć po 12tu.
Dla dociekliwych. Na powyższym zdjęciu widać jakie to jest malowanie oryginalne. Zwracam uwagę, że to jedyne malowanie w historii całej XTZ750, które miało CZARNY wahacz. Piszę, żeby mi tu nikt jakiejś rzeźby nie zarzucał.
Co zostało zrobione (tyle, ile pamiętam) w ciągu zimy po kupnie (serwis Wilcza Garage oraz SMM u Przemka „Subx”):
- przednie tarcze hamulcowe plus klocki. Stare były jeszcze oryginalne i cienkie jak żyletki, co może potwierdzać ogólny przebieg.
- wymiana łańcucha rozrządu;
- regulacja zaworów;
- wymiana łożysk główki ramy;
- uszczelniacze przedniego zawieszenia plus olej oczywiście. Do tego nowe harmonijki progrip.
- wszystkie łożyska w kołach przód i tył;
- opony (heidenau K60 Scout). Przednia jest do dziś, tylna założona nowa miesiąc temu, ma przejechane może ze 300 km; Nowe dętki przód i tył.
- olej, świece, filtry itp. to standard.
- nowy akumulator,
- zestawy naprawcze kraników (obu!)
- Mnóstwo innych gratów, oringi, simmeringi, czyszczenie gaźników itd. Itp. Moto zrobiony na tip top mechanicznie.
Ani malowanie oryginalne ani stan plastików mi nie pasował. Kupiłem trochę używanych części i kanapę turystyczną od MX Wulkana.
Poskładane i po serwisie wyglądało tak:

Po czym poszło do Subx na malowanie. Projekt własny. Doszła jeszcze wysoka szyba i wyszło tak:

Doszło trochę naklejek itp.
W połowie sezonu 2012 wymieniony zestaw napędowy. Stan licznika 82 tys km.
Po sezonie 2012 olej, regulacja gaźników, świece, filtry powietrza, smarowanie wahacza, kontrola luzów zaworowych.
Sezon 2013: zaliczone Bałkany (serwis przed), potem żadnych problemów i tyle jeżdżenia… w sezonie przejechane może z 6 tys km. Kicha.
Sezon 2014. Miałem jeździć dalej XTZ więc dostała nową oponę na tył K60 Scout. Poprzednia mięsa miała jeszcze dużo, ale powrót z Serbii w upale po autostradzie z prędkościami… lekko nieprzepisowymi naderwał kilka kostek. Więc kupiłem i założyłem nową. Do tego nowy olej (litra w butelce dodaję gratis), ogólny przegląd, wymiana płynów hamulcowych, uszczelnienie przy wybieraku biegów i gdzieś przy pompie oleju, dodatkowy filtr paliwa– wszystko ok.
Wiem, że każdy mówi, że przy jego sprzęcie nic nie trzeba robić… ale tu faktycznie tak jest. Nie trzeba robić totalnie nic. Przygotowałem dla siebie, bo nie było w planach KTM! OC i przegląd ważne gdzieś do lipca. Jak ktoś się uprze to poszukam dokładnie.
Dodatki:
Ponieważ sprzęt służyć miał (i służył) do turystyki bliższej i dalszej (w sezonie 2012 Chorwacja i Wenecja 3 tys km, w 2013 Chorwacja, Czarnogóra, Albania, Serbia, BiH ponad 3500 km) został wyposażony pod tym kątem w:
- grzane manetki oxford (200 zł)
- gniazdo zapalniczki na kierownicy (60 zł)
- dodatkowe oświetlenie LED (ponad 400 zł)
- dodatkowe światło LED do jazdy dziennej (z homologacją, choć w PL to dyskusyjne)
- gmole i stelaże pod GIVI od Pawelw555 (forum XTZclub) – cen nie pamiętam.. ze 300 za gmole i 400 za stelaże? Plus grzybki do givi i płyta centralna METALOWA!! A nie żaden plastik.
- narzędziówka pod siedzeniem od Łojka (XTZClub) plus patent na zamykanie siedzenia pojedynczym dinksem od spodu (nie pamiętam ceny)
- poszerzane podnóżki od Łojka (kilkadziesiąt złotych?)
- wysoka szyba ciemna (150 zł)
- dodatkowy deflektor od WD60 (70 zł?)
- olejarkę łańcucha Motooiler (ponad 300 zł)
- kanapa turystyczna (300 zł)
- woltomierz z czujnikiem temperatury powietrza (100)
- zapewne coś sobie jeszcze przypomnę
- płytę pod kufer centralny GIVI (NIE SPRZEDAJĘ SAMEGO KUFRA!!!)
Wartość samych dodatków to sporo ponad 2 tysiące złotych!!
Do tego ALU kufry z uchwytami do kanistrów od Pawełw555 1000 zł!!
Razem same dodatki to grubo ponad 3 tys złotych!!
Sezon 2012 przejeździłem na kufrach GIVI Keyless. W sumie ok, ale chciałem kufry ALU. Pawelw555 przygotował dla mnie zestaw wg moich wymagań, razem z uchwytami na kanistry. Kufry wzmocniłem od strony stelaża i tak zamontowałem uchwyty, że kufry montujemy na stelażu pod GIVI!! Wystarczy odkręcić nosek i grzybki. Sprawdzone przez cały zeszły sezon. Jest super.. aaaa prawy podnóżek i kufer przytarte od asfaltu.. dotykają równocześnie

Zapewne coś jeszcze jest dołożone, ale nie pamiętam już co.
Gratisy:
Dla zdecydowanych (ZAMIAST targowania ceny) mogę (ale nie muszę

- dodatkowe gaźniki. Wyregulowane, po serwisie!!
- kratka biala na przednią lampę (Pawelw555) nigdy nie założona
- filtr oleju x2
- dodatkowy moduł zapłonowy, cewka z kablami, przekaźnik rozrusznika (używane, kupione na forum na wszelki wypadek)
- komplet klocków na przód (czyli dwa komplety)
- komplet klocków na tył
- dwie płyty M3 GIVI z tworzyw sztucznych
- dodatkowy bagażnik na kufer centralny
- zapasowe łożyska kół OBU!
- zapasowa oryginalna kanapa
- linka prędkościomierza
- stopka oryginalna, moja ma dospawane poszerzenie
- zapasowe klamki hamulca i sprzęgła
- może coś jeszcze się znajdzie..
Wartość samych potencjalnych gratisów to grubo ponad tysiąc złotych!
Nie licząc kasy włożonej w serwis (przypominam: wszystkie łożyska, tarcze, klocki, napęd, łańcuch rozrządu, regulację zaworów itp., malowanie itp.) to wartość dodatków i gratisów to sporo ponad 3 tys zł (jak doliczysz przesyłki, i inne pierdoły to pewnie wyjdzie pod 4 tyś). Z tego wychodzi, że cena za sam motocykl to w granicach 5 tys zł (a ma zrobione WSZYSTKO!)
Cena za motocykl „wszystkomający” to 9 tys zł (na kufrach alu, bez kufra centralnego). BEZ TARGOWANIA. Wart każdej złotówki! Nie targuję się przez telefon. Przyjedź, oglądnij, chcesz taniej – powiedz których dodatków nie chcesz.
W wycenie którą proponuję uwzględniam kufry ALU (bez kanisterków) i bez toreb wewnętrznych (można sobie zamówić u Ex1 w 21’th Brothers). Jeśli ktoś woli kufry GIVI to cena -400 zł. Za dwa komplety plus 500 zł.
W cenie nie ma kufra centralnego! Można dopłacić 300 zł i będzie kappa k48.
Proszę podarować sobie telefony w stylu „dam 5 i biorę w ciemno”. Ani za 5, ani za 6 czy 7 nie sprzedam w takiej konfiguracji.
Tylko do końca marca i tylko dla osoby „niemarudzącej” dodam EXTRA worek rolowany Crosso DryBag 80 (naprawdę duży) i zapasowy regulator RN-05 (nigdy nie założony). Wartość bonusu 89 zł plus 215 zł.
Zdjęcia Tereski i bonusów z dzisiaj tutaj: https://picasaweb.google.com/1056778...43/XTZSprzedaz
Kontakt (W LUDZKICH GODZINACH!! Czyli do 20tej. 501 507 598 lub e-mail: radoslaw.orlowski@gmail.com
Jazda próbna jak najbardziej możliwa. Jednak po wpłaceniu mi kaucji w wysokości pełnej kwoty za motocykl. Sorry, ale taki mamy klimat.
Motocykl do obejrzenia w Krakowie. Proszę wziąć pod uwagę, że mam pracę, dziecko, dom itp. Nie jestem handlarzem, do którego można przyjechać w ciemno i ten będzie w domu.
Komentarz