20140416_173259.jpg
20140416_173032.jpg
20140416_173357.jpg
20140416_172751.jpg
20140416_173148.jpg
20140416_172943.jpg
20140416_172830.jpg
20140416_172651.jpg
20140416_172453.jpg
20140416_172407.jpg
20140416_172226.jpg
20140416_172208.jpg
*
Yamaha XTZ 750
Rok produkcji 1990 ( pierwsza rejestracja 08.05.1991 , pierwsza rejestracja w kraju 16.02.2007 )
Przebieg 69290 km
Przegląd do 12.09.2014
Ubezpieczenie PZU do 15.02.2015
*
Historia , przebieg prac i poniesionych kosztów :
*
Motor kupiłem we wrześniu 2012 roku ( wymiana miski olejowej + olej )
Teresa ponad standard posiada sprężyny progresywne , stopa centralna , nowszy regulator napięcia i kuferek centralny )
*
Luty / marzec 2013
Duży przegląd w serwisie yamahy Moto46 Szczecin ul. Kurza 4
Ogólne sprawdzenie motocykla ( sinik , rama , zawieszenie , hamulce, instalacja )
Wymieniono klocki , tarcze hamulcowe tył + przód , przednia opona , łożysko przednie koło , manetki Scott , klamki/dzwignie sprzęgła i hamulca , świece , filtry i płyny ustrojowe
koszt około 1800 zł
*
14.05.2013
Nowy napęd ( przednia , tylna zębatka 16/46 + łańcuch wzmocniony DID 520 VX2 X-Ring zakuty ) wymiana łożyska wybieraka tylne koło
Koszt 580 zł
*
31.05.2013
Naprawa gaźników + synchronizacja
Wymieniono iglice , rurki emulsyjne , zaworki ssania , membrany , wszystkie oringi i uszczelki komory pływakowej ( części KEDO ) spalanie spadło z 9 na 5,5 litra
Koszt około 600 zł
*
29.10.2013
Regeneracja tłumika
Naprawa wkładu + wymiana całego płaszcz ( nierdzewka )
Koszt 250 zł
*
18.02.2014 *( 68543 km )
Regulacja luzów zaworowych
Wymiana łańcuszka rozrządu DID
Wymiana oleju VALVOLINE DURABLEND 4T 20W-50
Wymiana płynu chłodniczego
Wymiana świec na irydowe
Na nowym rozrządzie przejechałem 747 km
Koszt około 800 zł
*
22.02.2014
Malowanie wahacza + naklejki DELTABOX SWINGARM
*
W tym roku mieliśmy jechać w Bieszczady L*. Na nowym rozrządzie przejechałem 747 km
To by było na tyle z grubsza .
A teraz konkrety . W ubiegłym tygodniu wracałem z pracy do domu Teresą ( 7,5 km ) . Mniej więcej w połowie drogi usłyszałem dobiegający stukot z silnika . Wolno bez nadmiernej prędkości dojechałem do garażu , nie gasząc motoru . Na wolnych obrotach przegazowałem do około 6000 obrotów i motor zgasł . Próbowałem odpalić , ale silnik się nie obracał . Rozrusznik nie kręcił tylko słychać było cykanie . Odpuściłem dalsze próby odpalenia , wstawiłem motor do garażu podłączyłem akumulator do ładowania i poszedłem do domu . Na drugi dzień rano motor zakręcił rozrusznikiem dwa trzy razy i znów silnik się zblokował . Nie mam pojęcia co się stało . Jestem laikiem nie znam się na silnikach . Poczytałem w Internecie , że mogła się obrócić panewka lub zatarł się tłok w cylindrze . Na pewno będzie trzeba rozebrać silnik , a nie wróżyć z fusów . Ja daje sobie spokój i wystawiam go na sprzedaż za 3900 zł . Na razie nie wystawiam go na aukcjach , tylko na naszym forum . Wszystkie prace , wymiany części ww. są udokumentowane zdjęciami . Do Teresy jeszcze dokładam wszystko to co nagromadziłem to tej pory .
Więcej informacji udzielę pod numerem telefonu 501 55 13 13
*
*
*
20140416_173032.jpg
20140416_173357.jpg
20140416_172751.jpg
20140416_173148.jpg
20140416_172943.jpg
20140416_172830.jpg
20140416_172651.jpg
20140416_172453.jpg
20140416_172407.jpg
20140416_172226.jpg
20140416_172208.jpg
*
Yamaha XTZ 750
Rok produkcji 1990 ( pierwsza rejestracja 08.05.1991 , pierwsza rejestracja w kraju 16.02.2007 )
Przebieg 69290 km
Przegląd do 12.09.2014
Ubezpieczenie PZU do 15.02.2015
*
Historia , przebieg prac i poniesionych kosztów :
*
Motor kupiłem we wrześniu 2012 roku ( wymiana miski olejowej + olej )
Teresa ponad standard posiada sprężyny progresywne , stopa centralna , nowszy regulator napięcia i kuferek centralny )
*
Luty / marzec 2013
Duży przegląd w serwisie yamahy Moto46 Szczecin ul. Kurza 4
Ogólne sprawdzenie motocykla ( sinik , rama , zawieszenie , hamulce, instalacja )
Wymieniono klocki , tarcze hamulcowe tył + przód , przednia opona , łożysko przednie koło , manetki Scott , klamki/dzwignie sprzęgła i hamulca , świece , filtry i płyny ustrojowe
koszt około 1800 zł
*
14.05.2013
Nowy napęd ( przednia , tylna zębatka 16/46 + łańcuch wzmocniony DID 520 VX2 X-Ring zakuty ) wymiana łożyska wybieraka tylne koło
Koszt 580 zł
*
31.05.2013
Naprawa gaźników + synchronizacja
Wymieniono iglice , rurki emulsyjne , zaworki ssania , membrany , wszystkie oringi i uszczelki komory pływakowej ( części KEDO ) spalanie spadło z 9 na 5,5 litra
Koszt około 600 zł
*
29.10.2013
Regeneracja tłumika
Naprawa wkładu + wymiana całego płaszcz ( nierdzewka )
Koszt 250 zł
*
18.02.2014 *( 68543 km )
Regulacja luzów zaworowych
Wymiana łańcuszka rozrządu DID
Wymiana oleju VALVOLINE DURABLEND 4T 20W-50
Wymiana płynu chłodniczego
Wymiana świec na irydowe
Na nowym rozrządzie przejechałem 747 km
Koszt około 800 zł
*
22.02.2014
Malowanie wahacza + naklejki DELTABOX SWINGARM
*
W tym roku mieliśmy jechać w Bieszczady L*. Na nowym rozrządzie przejechałem 747 km
To by było na tyle z grubsza .
A teraz konkrety . W ubiegłym tygodniu wracałem z pracy do domu Teresą ( 7,5 km ) . Mniej więcej w połowie drogi usłyszałem dobiegający stukot z silnika . Wolno bez nadmiernej prędkości dojechałem do garażu , nie gasząc motoru . Na wolnych obrotach przegazowałem do około 6000 obrotów i motor zgasł . Próbowałem odpalić , ale silnik się nie obracał . Rozrusznik nie kręcił tylko słychać było cykanie . Odpuściłem dalsze próby odpalenia , wstawiłem motor do garażu podłączyłem akumulator do ładowania i poszedłem do domu . Na drugi dzień rano motor zakręcił rozrusznikiem dwa trzy razy i znów silnik się zblokował . Nie mam pojęcia co się stało . Jestem laikiem nie znam się na silnikach . Poczytałem w Internecie , że mogła się obrócić panewka lub zatarł się tłok w cylindrze . Na pewno będzie trzeba rozebrać silnik , a nie wróżyć z fusów . Ja daje sobie spokój i wystawiam go na sprzedaż za 3900 zł . Na razie nie wystawiam go na aukcjach , tylko na naszym forum . Wszystkie prace , wymiany części ww. są udokumentowane zdjęciami . Do Teresy jeszcze dokładam wszystko to co nagromadziłem to tej pory .
Więcej informacji udzielę pod numerem telefonu 501 55 13 13
*
*
*
Komentarz