Sprzedam Yamaha XTZ 750 super Tenere z roku 1993. Kupiona w stuczniu 2014. W sierpniu 2013 była gruntownie przygotowana do wyprawy na Azje przez poprzedniego właściciela. Podołała trasie 2x 5000km bez problemu. Serwisowana regularnie. Przebieg obecny 69941 km. Zarejestrowana w Polsce. Przegląd i oc do połowy stycznia 2015. Garażowany .
Bardzo dużo dodatków.
- nowe opony Mitas E-08 dopiero kupilem. 200km przebiegu.
- stelaż na trzy kufry
- top box shad 42l dwa kluczyki
- dwa boczne kufry aluminiowe z zamkami i dwoma zestawami kluczy
- podgrzewane manetki oxford
- scootoiler
- nowe klocki przod i tył (1 tys. przebiegu)
- płyn hamulcowy wymieniony razem z klockami
- hamulce w stalowym oplocie z przodu i z tylu.
- filtry powietrza zmieniony (1tys. temu)
- gaźniki świeżo po czyszczeniu i synhronizacji (200km temu)
- filtr oleju nowy jeszcze nie założony
- olej do wymiany po sezonie
- zamontowany wskaźnik ładowania akumulatora
- 2x gniazdo zapalniczki
- turystyczna szyba wysoka
- akcesoryjne handbary ( oryginalne dokładam)
-Zapasowa linka sprzęgła zamontowana w moto
- zapasowa klamka hamulca i sprzęgła
- Łańcuch i zębatki w połowie życia
- podwyższona kierownica
- akcesoryjna kanapa (bardzo wygodna)
- motocykl obniżony na tylnym zawiasie (mam 176cm i sięgam całymi stopami do ziemi)
- crash bars z przodu
- zamontowane dwa regulatory napięcia, jeden podpięty a drugi zaraz obok gotowy do podpięcia w razie awari.
- kratka stalowa oslona na lampy przednie nie zamontowana obecnie ale jest w zestawie
- zapasowa dedka na przód i tył.
Nie wiem dlaczego ale nie moglem zamiescic zdjec bezposrednio na forum wiec podaje link do zdjec.
Motocykl obecnie znajduje sie w UK ale dajej jest zarejestrowany w PL. Możliwy transport. Koszt to 180 pound. Jesli kupi ktoś z polski pokrywam polowe kosztu transportu.
Cena motocykla ze wszystkim co w opisie i na zdjęciach to 1800 pound
Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk
Bardzo dużo dodatków.
- nowe opony Mitas E-08 dopiero kupilem. 200km przebiegu.
- stelaż na trzy kufry
- top box shad 42l dwa kluczyki
- dwa boczne kufry aluminiowe z zamkami i dwoma zestawami kluczy
- podgrzewane manetki oxford
- scootoiler
- nowe klocki przod i tył (1 tys. przebiegu)
- płyn hamulcowy wymieniony razem z klockami
- hamulce w stalowym oplocie z przodu i z tylu.
- filtry powietrza zmieniony (1tys. temu)
- gaźniki świeżo po czyszczeniu i synhronizacji (200km temu)
- filtr oleju nowy jeszcze nie założony
- olej do wymiany po sezonie
- zamontowany wskaźnik ładowania akumulatora
- 2x gniazdo zapalniczki
- turystyczna szyba wysoka
- akcesoryjne handbary ( oryginalne dokładam)
-Zapasowa linka sprzęgła zamontowana w moto
- zapasowa klamka hamulca i sprzęgła
- Łańcuch i zębatki w połowie życia
- podwyższona kierownica
- akcesoryjna kanapa (bardzo wygodna)
- motocykl obniżony na tylnym zawiasie (mam 176cm i sięgam całymi stopami do ziemi)
- crash bars z przodu
- zamontowane dwa regulatory napięcia, jeden podpięty a drugi zaraz obok gotowy do podpięcia w razie awari.
- kratka stalowa oslona na lampy przednie nie zamontowana obecnie ale jest w zestawie
- zapasowa dedka na przód i tył.
Nie wiem dlaczego ale nie moglem zamiescic zdjec bezposrednio na forum wiec podaje link do zdjec.
Motocykl obecnie znajduje sie w UK ale dajej jest zarejestrowany w PL. Możliwy transport. Koszt to 180 pound. Jesli kupi ktoś z polski pokrywam polowe kosztu transportu.
Cena motocykla ze wszystkim co w opisie i na zdjęciach to 1800 pound
Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk
Komentarz